Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Just Me: Jeg har også kjøpt kosedressene mine på H&M :) De er av merket L.O.G.G. og er skikkelig store og gode! Ikke så ofte jeg kjøper klær på H&M men slike ting er veldig greit der. Jeg har liksom planlagt at den grå skal i sykehusbagen mens jeg skal begynne å bruke den sorte her hjemme. Men det kan hende jeg tar med begge to :) Jeg har enormt mange kosedresser fra før også, men... Disse var så store og gode :)

Ville gjort motsatt jeg... (Har faktisk pakket om kosebuksene i bagen på grunn av samme ting... :sjenert: )

Når du er på sykehuset blør du ganske mye, og det synes MYE bedre på en grå dress enn på en svart.

(Så om de ellers er like, lønner det seg å ha svart på sykehuset og grå hjemme. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk, Kylling! :kose:

Og imorgen er det 1. desember!! Gleder meg sånn til det også! Får så god tid til å nyte juletingene i år, når jeg er hjemme! Skal i første omgang pynte til advent da, med lilla lys og lilla løper og adventstake i vinduet og... Lurer forresten på om jeg skal ta et skippertak og vaske vinduene. De er ikke akkurat rene... Kan det ikke komme snø?? Her har vi jo 10 varmegrader og sånn om dagene og alt blir så møkkete. Blir så mye koseligere å pynte hvis vinduene er rene. Får se om jeg orker.

Også gleder jeg meg til alle julekalenderene på nettet som starter imorgen! :-D Tror jammen jeg skal hive meg på KG's julekalender også i år, for første gang.

Også har jeg Smarties adventskalender... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bortkastet for meg å kjøpe kalender med godteri oppi, for jeg klarer ikke å holde meg og åpner gjerne flere luker enn jeg skal. JADA, jeg er barnslig, og jeg vet det! :ler:

Er det for tidlig å begynne å pynte til jul i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bortkastet for meg å kjøpe kalender med godteri oppi, for jeg klarer ikke å holde meg og åpner gjerne flere luker enn jeg skal. JADA, jeg er barnslig, og jeg vet det!  :ler:

Er det for tidlig å begynne å pynte til jul i dag?

Hehe... Jeg har så mye sjokolade liggende i skapet, så det skal ikke bli noe problem... :sjenert:

Neeeeei.... jeg tror da det går an å pynte til jul idag også? Jeg blir fort utlålmodig når jeg har alt det lilla fremme - bytter det ut med rødt og juleting leeeenge før jula kommer... Også blir jeg lei av det og vil ha tilbake den "vanlige" pynten og de vanlige offwhite lysene mine 1. nyttårsdag! Så da kaster jeg ut jula den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kommet inn noen kjempegode dresserpå Popin nå. de koster 349 om du kjøper begge, og 199 per del.

Gikk bra på premieren i går, men har forestilling hele uka. Så har jeg blitt syk :sur:

Skal på jobb i morgen, men fikk fri i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Just-Me*

Gratulerer med 30 uker!!! :klem:

Kommer til å gå kjempefort nå. Helt rart å tenke på at jeg selv også sitter med en liten baby i armene mine om bare noen uker... forhåpentligvis ikke før etter nyttår da... Men vi førstegangsfødende går vel som regel over termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 30 uker! :hoppe:

Takk, takk!! :klem:

30 uker, syns tiden går fort jeg.

Gleder meg til februar

:Nikke: Gleder meg veldig til februar, jeg ogå! Men jeg er ikke helt enig i at tiden går fort... selv om jeg tror den kommer til å gå fortere nå, med desember og jul og sånn. Men jeg synes jeg har vært gravid i evigheter... Hele den lange sommeren med varmerekorder mens jeg var superkvalm og ikke greide å være ute og... Ephelille ble jo laget i midten av mai... ;)

:klem:

Det er kommet inn noen kjempegode dresserpå Popin nå. de koster 349 om du kjøper begge, og 199 per del.

Gikk bra på premieren i går, men har forestilling hele uka. Så har jeg blitt syk  :sur:

Skal på jobb i morgen, men fikk fri i helga  :)

Å nei? Syk? Det var ikke bra... Er du veldig dårlig? Det er vel uansett sånn at "the show must go on?" God bedring!

Jeg så på de dressene på Popin den dagen jeg kjøpte den grå på H&M. De så fine ut, ja, men buksene var kanskje litt smale og jakkene litt trange til stor mage? Uansett - takk for tipset! :klem:

Gratulerer med 30 uker!!!  :klem:

Kommer til å gå kjempefort nå. Helt rart å tenke på at jeg selv også sitter med en liten baby i armene mine om bare noen uker... forhåpentligvis ikke før etter nyttår da... Men vi førstegangsfødende går vel som regel over termin!

Ja, vi går som regel over tiden... Ikke for det, jeg kjenner ei som nylig fikk sin førstefødte 3 uker før tiden. Jeg kunne gjerne tenkt meg å føde 3 uker før tiden. Da er det liksom innenfor terminen likevel og det går ikke utover permisjonstiden. :)

:klem:[/color)

:hoppe: !!! 30 uker !!! :hoppe:

:klem:

Har vært ute og handlet sammen med sambo! Masse, masse mat og brus - og noe småtterier til Ephelille:

- Hvitt helseteppe

- Badetermometer

- Neglesaks med butte ender

- Sånn til å fjerne slim i nesen med

- Babyline-produkter: zinksalve, olje, badesåpe, shampo og talkum

Så også på brystpumper, men vet ikke hvilken type jeg skal velge. Må lage en tråd på Graviditet om det.

Og så kjøpte vi takeaway-pizza på Dolly Dimples :sikle: Jeg er jo skikkelig pizza-vrak og kunne spist det hver dag... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at jeg også har kjøpt en og en halv julegave idag.

Dessuten blir bekkenet vondt av bare litt gåing ute og i butikker, og det kjennes ut som det nederste ribbenet på høyre side er bristet. I tillegg til at jeg har halsbrann. Prøver å fortelle Ephelille at både jeg og hun får det mye bedre hvis hun snur seg med hodet ned nå, men hun bryr seg visst ikke noe særlig om det. Kan hende hun har det som plommen i egget også? Jeg tror i grunnen det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...