Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Sambo dro nettopp ut for å kjøpe noe bygge-bad-greier igjen. Jeg sitter med vått hår etter dusjen, så jeg ble ikke med. Kjenner jeg har veeeeldig behov for å kjøre til kjøpesenteret og shoppe... :sjenert: Ihvertfall se på den sorte kjolen jeg så igår... Kan jeg ikke la være?! :sur: Den passer nok ikke nå likevel og hvem vet hvordan kroppen blir etter fødselen også? Vet jeg kommer til å få et stort behov for å bli tynn og ha flat mage, men vil jeg få flat mage? Ja, ja... Det er så mye fine julekjoler også i år - når jeg ikke skal ha kjole. Skal uansett ta meg en tur når de er til halv pris i mellomjua/over nyttår, for sorte selskapskjoler kan man ha i samlingen sin ;) I jula skal jeg ha på meg en sort, sid fløyelskjole med strech i som jeg kjøpte for maaange år siden. Den er veldig fin, faktisk! Også skal jeg ha bolero til. Har flere som jeg kan variere mellom. Skal jo litt rundt på familieselskaper.

Må finne ut hva jeg ska ha på meg på lørdagskvelden også (Kristian Valen-show og middag ute sammen med et vennepar). Pakken fra HM er ikke sendt ennå, så da er det ikke mye håp om at den kommer til lørdag...

Imorgen skal jeg og sambo på fødselsforberedende kurs hos jordmoren. Det gleder jeg meg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: litt for 28 uker :hoppe:

Shopping ja... det hadde jeg også trengt... ;)

Så koselig med utekveld - Show og middag er ikke verst da! Dere må kose dere masse!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du shoppinggale... ;)

Har du vært inne på mamastore og kikka, der er det mye fine mammaklær altså! :sjarmor: Og prisene er svenske så det blir bare en gledelig overraskelse når du skal betale.. :ler:

Tror jammen dere har kjøpt den dusjen vi skal ha, når badet blir ferdig engang i verden...med tropisk regn og greier- blir deilig for en sliten mamma ja! :mrgreen:

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh, Kipa og Epica: :klem:

Håper du har rett i at tiden vil gå fort fremover nå, Epica! Jeg synes nemlig tiden går veldig saaaaakte.... For jeg gleder meg bare så utrolig masse til babyen kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vært inne på mamastore og kikka, der er det mye fine mammaklær altså! :sjarmor: Og prisene er svenske så det blir bare en gledelig overraskelse når du skal betale.. :ler:

Skulle til å si at jeg ikke skal kjøpe mere mammaklær, for jeg tenker mere klær etter fødselen nå... Men så måtte jeg jo inn på den siden din og se... og har allerede sett en fin sort omslagskjole der da ;) Jeg har dilla på omslagskjoler og omslagsjakker.... De kan jo fint brukes etter fødselen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster så lite da..og det er jo en stund til februar..eller har du massemasse mammaklær?? Blir liksom lei etterhvert jeg...

- og du, det kan jo dukke opp flere babyer om en stund, og da kalles klærne investering ...! :sjarmor:

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... nå ser jeg at omslagskjolen har stygge brystlommer... Det er den samme som er på startsiden. Da slipper jeg å bestille den ihvertfall ;) Men jeg har lyst på en sånn sid morgenkåpe. Har masse morgenkåper fra før, men... Nei - tror jeg finner en i butikk isteden! Har lyst på en ny til å ha i sykehusbagen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg og vil pynte meg og gå på show! Ja ja, får trøste meg med at gubben tar meg med på førpremieren på den nye james bond filmen neste uke... ;)

He he, jeg og har lyst på ny morgenkåpe til å ha med i baggen! Desverre uten og tenke meg om, nevnte jeg til mamma at hun kunne jo kjøpe en til meg til jul! Problemet her er jo da min og min mors smak ikke alltid macher, og min forrige erfarign med henne på den fronten resulterte i en ENORM aprikosfarget frote-morgenkåpe! Håper hun legger litt mer lokk på seg denne gangen! :ler:

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg! :tommelsmil:

Holly Hobbie: Mange som både blir i shoppinghumør og sultne av å lese i dagboka mi :ler: Ønsker deg også en kjempefin helg og ja, jeg skal kose meg på Kristian Valen-show :Nikke:

Veier 200 gram mindre idag enn igår :hoppe: Og nå er alle kakerestene borte, så nå skal jeg skjerpe meg!! Ikke noe slankekur, selvsagt, men jeg skal prøve å spise sundt og røre meg. Litt utskeielser vil det fremdeles bli, men jeg begynner å bli livredd for vekta... Håper virkelig at jeg legger på meg lite på slutten, for nå er jeg + 10 kilo altså. Jeg vet at jeg får en deilig premie etterpå, men det er min skyld hvis jeg går opp mer enn jeg får av meg ved amming og trilling etterpå...

Idag er det fødselsforberedende kurs fra kl. 13 - 15 da. Har fremdeles behov for shopping også... :sjenert: Sambo sier han skal rett hjem og fortsette på badet etter kurset. Men vi får se om jeg ikke kjører meg en tur selv etterpå da. Får se hvor opplagt jeg er til det i ettermiddag. Kanskje blir det sofan og takeaway-pizza isteden (jada - sånne ting har jeg lov å spise, det er kaker og sånn som skal ut...).

Sambo er forresten helt oppgitt over at jeg må sitte å skrive her på KG samtidig som jeg spiser frokost :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...