Grace Skrevet 14. november 2006 #2701 Del Skrevet 14. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2006 Forfatter #2702 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) *håper at du ikke liker kjolen så jeg kan kjøpe den istedet* ← Jeg tenkte faktisk på det - at jeg skulle gi deg beskjed hvis jeg ikke liker den - så kan du få kjøpe den av meg Hvis du er interessert i str. L da? ← Takk, Grace! Nå har lønna kommet på konto!! :hoppe: (Kunne aldri vite hva lønningskontoret greide å få til når jeg er sykmeldt) Også har vi vært og bestilt steamdusjen. Den kommer om alt fra 1 - 3 uker. Lurer på hvordan det blir med steamdusj, men det blir sikkert veldig bra! For min del kunne vi godt hatt vanlig dusj, men sambo er urokkelig når det gjelder steamdusjen. Den vi har bestilt nå er ganske stor, den har tropisk regn,, fotmassasje, radio og lysterapi ( ). Det går også an å sitte i den og det er meningen at man kan bruke bunnen som badekar! Det blir jo perfekt for Ephelille! Vi kommer til å kjøpe badebalje til å bruke i starten, ja, så kan hun heller sitte i karet i stemdusjen når hun blir litt større og kan sitte selv og sånn. Nå skal vi spise kylling fajitas til middag Etterpå skal jeg ta meg en liten middagslur på sofan (siden stakkars meg måtte stå opp så tidlig idag...) også kommer onkelen til sambo for å hjelpe ham med badet. De jobber mens jeg ligger på sofan Endret 14. november 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #2703 Del Skrevet 14. november 2006 Høres herlig ut med steamdusj og nytt bad Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. november 2006 #2704 Del Skrevet 14. november 2006 Da bestiller jeg herved time for tropisk regn, med fotmassasje når jeg kommer i mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2006 Forfatter #2705 Del Skrevet 14. november 2006 Høres herlig ut med steamdusj og nytt bad Håper du får en fin kveld ← Takk i lige måde, meja! Da bestiller jeg herved time for tropisk regn, med fotmassasje når jeg kommer i mars ← Det er notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2006 Forfatter #2706 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg må skrive det her også, som jeg skrev i V&R-tråden, for jeg kommer ikke over det: Så dere på nyhetene på TVNorge igår? Et oljefirma i Stavanger som ga alle ansatte rundt en million hver i julebonus! Og de hadde fått omtrent det samme i fjor! Jeg ble helt satt ut og lå og tenkte på det etter at jeg hadde lagt meg i går. Hva gjør man den dagen man får en million i julebonus????!! Hvor attraktivt må det ikke være å jobbe i det firmaet?? Alle ansatte fikk - ikke bare ledelsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. november 2006 #2707 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg må skrive det her også, som jeg skrev i V&R-tråden, for jeg kommer ikke over det: Så dere på nyhetene på TVNorge igår? Et oljefirma i Stavanger som ga alle ansatte rundt en million hver i julebonus! Og de hadde fått omtrent det samme i fjor! Jeg ble helt satt ut og lå og tenkte på det etter at jeg hadde lagt meg i går. Hva gjør man den dagen man får en million i julebonus????!! Hvor attraktivt må det ikke være å jobbe i det firmaet?? Alle ansatte fikk - ikke bare ledelsen!! ← Tror det er på tide å flytte til Stavanger... Fy fadern tenk deg det `a... Vi får ikke julebord en gang vi...... Er vi heldig får vi kanskje en vinflaske til jul.... Jeg jobber tydligvis i feil firma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. november 2006 #2708 Del Skrevet 14. november 2006 OJJ.... Tror jeg flytter til Stavanger!! Steamdusj hørtes herlig ut! Vi skal nok ha det etterhvert vi og... da vi skal bygge hus tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. november 2006 #2709 Del Skrevet 14. november 2006 Så herleg med steamdusj!! Vi vurderer badstu når vi skal bygge hus, men steamdusj er også på ønskelista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. november 2006 #2710 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg kjeeeeder meg på jobb... Vil hjem nå, men skal hentes litt etter 8 så det er halvannen time igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 14. november 2006 #2711 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg skal definitivt begynne å jobbe i oljen! Ha en fortsatt fin kveld, søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #2712 Del Skrevet 14. november 2006 Large er perfekt ja! Men hva om jeg ikke liker passformen da? Bestiller du med konto? Da kunne jeg i tilfelle sendt den tilbake for deg hvis jeg ikke vil ha den.... Men egentlig burde jeg ikke ta meg råd til den... hmmm... vanskelig dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2006 Forfatter #2713 Del Skrevet 14. november 2006 Tror det er på tide å flytte til Stavanger... Fy fadern tenk deg det `a... Vi får ikke julebord en gang vi...... Er vi heldig får vi kanskje en vinflaske til jul.... Jeg jobber tydligvis i feil firma.. ← Ja, fy fadern... Jeg kommer fremdeles ikke over det der. Tenk da... du går der og har lyst på ting og tenker at "søren, nå er jeg lei av å ha dårlig råd...". Også - pling! - kommer du på at - det er jo snart jul og da får jeg jo millionen min i bonus Det jeg umiddelbart tenker at jeg skulle gjort, er Innfri billånet Kjøpe 50 tommers flatskjerm-TV til stua og en litt mindre til soverommet Ta et års ekstra svangerskapspermisjon Også fikk de omtrent like stor julebonus i fjor også!? Vi får julebord - uten følge . Men julegaven vår går til sultne barn i Afrika eller noe sånt... MEN - vi får bonus!! Riktignok langt ifra en million, men det er vanvittig deilige penger!! Vi får den ikke til jul heller, men i februar/mars. Og vi får også bonus selv om vi har svangerskapspermisjon. OJJ.... Tror jeg flytter til Stavanger!! Steamdusj hørtes herlig ut! Vi skal nok ha det etterhvert vi og... da vi skal bygge hus tenker jeg ← Flytte til Stavanger, ja... Tror jeg må finne ut hva der firmaet der heter... Skulle ønske jeg nå kunne funnet ut at det hadde med det firmaet jeg jobber i å gjøre - og at bonusen også gjaldt meg - men nå jobber ikke jeg i oljen da... Så herleg med steamdusj!! Vi vurderer badstu når vi skal bygge hus, men steamdusj er også på ønskelista. ← Ja, det skal bli herlig med steamdusj! Og det går jo an å bruke den som vanlig dusj også. Veldig greit når man skal ta en rask dusj. Badstu derimot, det liker jeg ikke. Synes det blir alt for varmt og fuktig. Det eneste det er greit til, er å tørke seg i den etter dusjen i svømmehallen Jeg skal definitivt begynne å jobbe i oljen! Ha en fortsatt fin kveld, søta! ← Takk i lige måde, søta! Large er perfekt ja! Men hva om jeg ikke liker passformen da? Bestiller du med konto? Da kunne jeg i tilfelle sendt den tilbake for deg hvis jeg ikke vil ha den.... Men egentlig burde jeg ikke ta meg råd til den... hmmm... vanskelig dette... ← Jeg har månedsfaktura, ja, så det ordner vi i tilfelle. Jeg får nok kjolen i slutten av denne uka, men ikke faktura før i desember. Jeg håper jo jeg liker kjolen selv. Det er det med passformen som blir litt vanskelig for meg også... Hvordan ser kjolen ut på meg uten mage liksom :klø: (Også skulle jeg så gjerne hatt helt flat mage etter graviditeten også... ) Ellers ble det bare en kort middagslur på meg på sofan. Jeg våknet når onkelen til sambo ringte på døra og idet jeg skulle sove videre, kom sambo og sa at også tanta hans var med. Dermed måtte jeg sprette opp og har sittet og spist kake (håper det snart er slutt på restene fra helga nå...) og snakket med henne i hele kveld. Og - nå har sambo fått de magegreiene, så nå er jeg sikker på at det er burgeren fra Burger King som har skylda. Det er det eneste like vi spiste igår. Jeg durer bortover imorgen og forklarer dem at jeg er gravid og at det kan være farlig for meg å bli matforgiftet! Krever gratis burgere i hele 2007!!! Neeeei... det tør jeg jo ikke... Men, men... vi ble ikke så hardt angrepet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #2714 Del Skrevet 14. november 2006 Du kan jo sende et brev til hovedkontoret Da kan det hende du får et gavekort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dolly* Skrevet 15. november 2006 #2715 Del Skrevet 15. november 2006 WoW! Fin dagbok, blir skikkelig glad når jeg leser den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. november 2006 Forfatter #2716 Del Skrevet 15. november 2006 WoW! Fin dagbok, blir skikkelig glad når jeg leser den. ← Åh... Så koselig å høre! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. november 2006 Forfatter #2717 Del Skrevet 15. november 2006 Havnet på kjøpesenteret City Syd med kontoen full av fersk lønn, men uten lommebok! Vi skulle bare ut for å kjøpe baderomsinnredning + at sambo skulle ha noen skiver til noen skruer. Så jeg bare ble med og tok bare med meg mobilen. Men så var de tom for de skivene på baderomsbutikken, så da skulle vi på Claes Olsson på City Syd. Jeg var ikke innom mer enn èn butikk da, Neste Stopp, men greide da å finne en nydelig sort kjole i tynn, tynn strikk... Og så er det så mye spennende selskapsklær i butikkene nå, men det skal jeg jo ikke ha... Og ja - og så så jeg en kjempefin adventskalender i døråpningen til Kremmerhuset! Den så hjemmelaget ut, var rød med fine lommer med tall på til å legge ting eller pakker oppi hver dag. Sambo sa at jeg kunne sy en sånn til Ephelille - men jeg har lyst til å kjøpe den til henne! Er sikkert ikke helt normalt. Til jul neste år er hun 11 måneder. Vi får se hva jeg finner på, men jeg må definitivt ta med meg Yarisen og kjøre en tur på City Syd en av de nermeste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. november 2006 Forfatter #2718 Del Skrevet 16. november 2006 28 UKER!! 12 uker igjen... ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. november 2006 #2719 Del Skrevet 16. november 2006 28 uker! Milepel, så vidt jeg husker, nå vil babyen sannsynligvis overleve hvis den blir født! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. november 2006 Forfatter #2720 Del Skrevet 16. november 2006 Ja, det står det i boka mi, Susan. I alle fall er det 90 % sjanse for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå