Grace Skrevet 9. november 2006 #2661 Del Skrevet 9. november 2006 Gooood luck.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. november 2006 Forfatter #2662 Del Skrevet 9. november 2006 :hoppe: :hoppe: Det gikk superbra med bilen!!!! De fikk til å justere lyktene og de skulle ikke ha mere enn 374 kroner for det! Trehundreogsøttifirekroner! Så jeg er riiiiiiiik!! Først greide jeg å kjøre av feil når jeg skulle dit, så jeg måtte ringe sambo og spørre hvordan jeg kom på rett vei igjen. (Skulle ikke tro jeg var født og oppvokst i denne byen...). Det ordnet seg fint da. Så sa verkstedmannen, etter at jeg igjen instendig hadde tryglet om at de måtte prøve å fikse det uten å bytte lyktene, at hvis de måtte bytte dem, ville det ta 1 1/2 - 2 timer. Så jeg gikk derfra til et kjedelig kjøpesenter hvor jeg sullet litt rundt i butikker. Var også innom Intersport på veien dit og kjøpte en ordentlig skritt-teller. Den kostet 399,- og det synes jeg var litt dyrt, men den jeg har fra før nullstiller seg når jeg setter meg og det går jo ikke an! Forresten fryktelig slitsomt å gå i butikker nå... og jeg følte meg svimmel også... Satte meg på en kafè sammen med masse pensjonister og noen jenter med hylende unger... Og mens jeg satt der, hadde verkstedmannnen ringt meg + sendt sms om at bilen var ferdig! Da øynet jeg håp, for det hadde bare gått en time. Jeg styrtet tilbake til verkstedet og var jo kjempespent. Når jeg kom inn sa mannen "Vi har dessverre dårlige nyheter til deg..." "Å nei!!?" sa jeg? "Jo, vi slapp å bytte lyktene dine" sa han. Også sa han at han bare måtte skremme meg litt, noe han også greide!! Jeg var et stort glis og takket og takket! Han sa at jeg nå kunne bruke de pengene på noe annet. "Ja, shopping!!" sa jeg - og det var like før jeg begynte å legge ut om at det var Viktor&Rolf-dagen og greier. "Shopping? Det der er jo en hel sydentur" sa han. Jeg vil ihvertfall skryte av Toyota! Kjempegreie folk og ikke tar de seg for mye betalt heller! De skulle jo egentlig ta 700 kr. i arbeidspenger og bare EU-godkjenningen skulle kostet nesten 400 kroner. Også betalte jeg 374 kroner!! Etter å ha ringt sambo og fortalt nyheten, kjørte jeg avgårde til Solsiden kjøpesenter for å se om det var igjen noen Viktor&Rolf-klær på H&M. Jeg vil ha trenchcoaten i både beige og sort, men de var borte vekk De hadde 1 stk. igjen av den sorte kjolen som jeg har litt lyst på men som jeg har utelukket fordi den er unødvendig dyr til å være en vanlig sort kjole. Den var i str. XS og ei dame som så større ut enn den størrelsen, snappet den. (Ikke at den ville passet meg altså ). Også hadde de igjen to andre kjoler, T-skjorter, noen blazere og bukser, litt undertøy... Så ingen vits i å dra videre til Trondheim Torg heller, for de var nok skrapet der også. Så da blir det nett-shopping på søndag isteden. Gleder meg!! Prøvde en bolero til julekjolen på Popin. Tror jeg må ha den. Og så kjørte jeg hjem, tok en dusj og krøllet meg sammen i sofan med litt mat og en kopp kakao Heldige meg!! Skal fremdeles ha bilen inn til antirust-behandling som vil koste 3.000 kroner da, men det måtte jeg jo uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 9. november 2006 #2663 Del Skrevet 9. november 2006 Alltid kjekt med ting som blir billigere enn forventet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. november 2006 Forfatter #2664 Del Skrevet 9. november 2006 Alltid kjekt med ting som blir billigere enn forventet! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #2665 Del Skrevet 9. november 2006 Ååå så braaaa! .... shopping er gøy! GJETT om jeg skal shoppe det tapte neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. november 2006 Forfatter #2666 Del Skrevet 9. november 2006 Ååå så braaaa! .... shopping er gøy! GJETT om jeg skal shoppe det tapte neste år ← Ja, det skal jeg også! Lurte litt på hvordan jeg skulle gjort det hvis jeg hadde funnet trenchcoaten idag også - for jeg skal definitivt ikke ha så stor mage som jeg har nå, når jeg skal bruke den til våren Litt vanskelig å prøve klær nå, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. november 2006 Forfatter #2667 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Skritt-telleren jeg kjøpte idag vant testen av skritt-tellere på TV2 Hjelper Deg nå!! Endret 9. november 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. november 2006 #2668 Del Skrevet 9. november 2006 Den har jeg og! Den er veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 9. november 2006 #2669 Del Skrevet 9. november 2006 Å så bra at det ikke ble mer Da får du joine oss på søndagsnatten Hvilken bolero på Popin har du sett på? Den med sølvkanter, som "hører til" en kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. november 2006 Forfatter #2670 Del Skrevet 9. november 2006 Å så bra at det ikke ble mer Da får du joine oss på søndagsnatten Hvilken bolero på Popin har du sett på? Den med sølvkanter, som "hører til" en kjole? ← Gjett om jeg skal joine dere på søndagsnatten!! Jeg kommer til å ta helt av, for jeg skal ha trenchcoaten i begge fargene. Er litt bekymret for at jeg ikke skal komme meg inn eller bli kastet ut... du vet fra i fjor Boleroen er en som er strikket, i champagne farge, med lange knytebånd foran. Koster kr. 399,-. Korte ermer på den, på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2006 #2671 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har veldig lyst til å være med shoppinga på søndag jeg og! ikke fordi jeg skal ha noe spesielt, men mest for spenninga sin del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. november 2006 Forfatter #2672 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har veldig lyst til å være med shoppinga på søndag jeg og! ikke fordi jeg skal ha noe spesielt, men mest for spenninga sin del ← Ja, du må bli med, Vampyra!! Var du med i fjor...? :klø: Vi hadde det ihvertfall helt utrolig morsomt Også kan du få bestille til meg hvis jeg ikke kommer meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2006 #2673 Del Skrevet 10. november 2006 for å være ærlig tror jeg ikke jeg var helt med! men jeg leste igjennom tråden deres etterpå og handlet litt etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. november 2006 Forfatter #2674 Del Skrevet 10. november 2006 for å være ærlig tror jeg ikke jeg var helt med! men jeg leste igjennom tråden deres etterpå og handlet litt etterpå ← Det var helt hysterisk!! Og Frysepulver satt der med hjertepillene sine og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. november 2006 #2675 Del Skrevet 10. november 2006 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. november 2006 Forfatter #2676 Del Skrevet 10. november 2006 God morgen, Grace! Dette blir forresten en fin dag Det er fredag, jeg har nettopp koset meg med frokost, jeg er superglad for at bilen ble så billig i går, det er snø ute og to kjøttmeiser sitter og spiser på det nye fuglehuset på verandan (ihvertfall så lenge jeg sitter heeeelt i ro. De er litt skvetne og tenker liksom "er det muuuulig at alt dette er til oss??"). Sambo, som jeg er såååå avhengig av for tiden - sikkert fordi vi har en felles prinsesse i magen min - kommer tidlig hjem fra jobb og da skal vi dra på helgeshopping av mat +++ også skal vi kjøpe kylling rullekebab til middag. Og nå ska jeg jammen tenne opp i peisovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. november 2006 Forfatter #2677 Del Skrevet 10. november 2006 Det ble plutselig bytur på meg i formiddag da... Fikk vite på en annen tråd her at H&M på Trondheim Torg hadde igjen trenchcoaten i går ettermiddag! Jeg ringte nedover og fikk vite at de hadde 2 stk. i beige i str. 44 (men ingen i sort). De kunne ikke henge av, men dama sa at hvis jeg kom med en gang, trodde hun det skulle gå bra. Så da fikk jeg adrenalinkick og heiv meg i bilen Og jeg fikk sikret meg trenchcoaten Litt vanskelig å prøve den med stor mage, men... I tillegg kjøpte jeg ansiktsvask og fuktighetskrem, 3 kubbelys og den boleroen på Popin. Den hadde jeg også flaks med, for den var satt ned til halv pris på den Popin-butikken jeg var på idag! Det er nok fordi den ikke går som selskapsklær og det kunne se ut som de drev og solgte ut det som ikke var selskapsklær nå. Og så kjøpte jeg med meg lunsj på Big Bite og kjørte hjem igjen. En kjapp bytur med andre ord. Men jeg hadde gått litt også da, for skritt-telleren viste nesten 3.000 skritt når jeg kom hjem. Da hadde jeg jo gått litt her hjemme før jeg dro også da. Og nå skal jeg og sambo snart ut og handle. Men nå er jeg sliten... og jeg er heller ikke middagssulten ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. november 2006 Forfatter #2678 Del Skrevet 10. november 2006 Sliiiiiiiten og trøøøøøtt... Ble bare handling av mat nå, men det var stappfullt av folk, så det tok sin tid. Var forøvrig utrolig mye folk i byen idag også, til å være på formiddagen. Hm... Skritt-telleren viser 6.301 skritt nå, så jeg har da rørt litt på meg!? Merker godt at jeg får vondt i bekkenet når jeg går endel... Men nå blir vi vel liggende flat i hver vår sofa resten av kvelden. Middagen er fortært og nå er det TV, fyr i peisen og godis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 10. november 2006 #2679 Del Skrevet 10. november 2006 Var og handlet mat etter jobb jeg, og parkeringshuset på Obs var stappfullt, gikk i kø inne på butikken... Har aldri opplevd det så ille før utenom lillejulaften i fjor da jeg uheldigvis sullet meg på butikken... Men var lite trafikk imorges på vei til jobb, spørs om mange hadde fri idag, og så likevel dro for å handle mat etter normal arbeidstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. november 2006 Forfatter #2680 Del Skrevet 10. november 2006 Var på Obs vi også handlet - på Lade Vanvittig mye folk, ja! Og de som sto foran oss i køa så seriøst ut som de handlet inn til hele jula! Men er det normalt å ta julemathandlingen så tidlig? Ellers kunne det virke som halve byen hadde fri idag, ja, alle folkene i byen tatt i betraktning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå