Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Hvis du hadde lest det du skriver i dag for noen måneder siden, tror jeg ikke du hadde trodd dine egne øyne!  :ler:

Unn deg noe godt innimellom. Bare ikke unn deg ALT det gode! (og det sier jeg som har nettopp proppet i meg mengder med snop...  :sjenert: )

Edit: Herreminhatt, megaskriveleif.

:klø: Hva tenker du på da? Maten eller treninga? :ler:

Joda, jeg unner meg litt godt, det blir bare litt mye av det gode for tiden... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, nei, jeg tenker på den perioden du var så sinnsykt kvalm og ikke kunne klare tanken på f.eks sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, jeg tenker på den perioden du var så sinnsykt kvalm og ikke kunne klare tanken på f.eks sjokolade...

Å ja! :ler:

Ja, nei, den perioden er over - det skal jeg love deg! Nå er jeg mer eller mindre besatt av mat og kaker og sjokolade og marsipan og... i det hele tatt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mer eller mindre besatt av mat og kaker og sjokolade og marsipan og... i det hele tatt...  :sjenert:

Det er jeg også selv om jeg ikke er gravid... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grace, LinKri og BitteLille: :klem:

Koser meg masse hjemme med nurket i magen :Nikke:

Har sett Grey's Anatomy nå.

Imorgen er det bytur og kafè med venninne S. Har lyst til å slå meg løs med shopping, men vet jeg ikke burde... :sjenert:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en kjempekos dag! :-D Sol og blå himmel og bytur med venninne S. Vi satt i et par timer på kafè og pratet. I tillegg har jeg kjøpt meg en veske som jeg er superfornøyd med. Det er en DKNY-veske i sort og den kostet selvsagt flesk, men... :sjenert: I tillegg kjøpte jeg en kjempefin grå, tykk, strikket bolero til halv pris på Voice of Europe. Klarer ikke helt å glemme at den også fantes i brunt, men... Ellers kjøpte jeg småtterier som hårkur og hårklemmer. Møtte også på venninne K inne på en butikk.

Nå fyrer jeg i peisen og skal sette på middagen til sambo kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, peis og mat..... :sikle:

Greit om jeg også tar en tur?? ;)

Er på jobb 1 til kl.24...

Vil hjem og sove.....

Og i dag er ikke bestis kollegaen min her mere heller.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace og LinKri: :vinke:

Mulig jeg løy litt da jeg skrev peis - det er faktisk en peisovn vi har, men det er sånn at vi ser flammene da :) Det er ihvertfall skikkelig varmt her og jeg er helt ør etter å ha sovet på sofan i denne varmen. Har egentlig sluttet å sove middag, men idag har jeg jo vært i byen og greier... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg ikke husker helt feil, så har du sånn ticker som er like treg med å oppdatere seg som min...

Så da skal det være 24 uker idag!

:hoppe: 24 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOOOOD MORGEN!!!!!! :hoppe:

Gooood morgen, Grace!! :klem:

Om jeg ikke husker helt feil, så har du sånn ticker som er like treg med å oppdatere seg som min...

Så da skal det være 24 uker idag!

:hoppe: 24 uker! :hoppe:

Ja, og nå er også tickeren oppdatert: Nå er det 24 uker!! Dette går da fremover :) 16 uker igjen!

Er oppe og spiser frokost. Var stuptrøtt når jeg sto opp kl. 9. Måtte opp så tidlig fordi det kommer noen og bytter vannmåleren vår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har besøk av en kvinnelig rørlegger... Kan det være at sambo ba om at det skulle være dame siden jeg skulle være hjemme alene sammen med denne? :legrine:

Spesielt i min tilstand :sjarmor:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Sambo hadde bedt om kvinnelig rørlegger fordi han hadde håpet at han skulle være hjemme selv... :forvirret: )

;)

Vi har vært ute og handlet litt. Jeg holdt seriøst på å skulle kjøpe meg en hel sjokoladekake :overrasket: En sånn stor, rund en! Kom heldigvis til fornuft...

Har likevel kjøpt marsipan og smågodt og softis...

Kommer til å veie et tonn snart... Men heldigvis sier alle at jeg ikke har lagt på meg andre steder enn på magen og litt på brystene. Føler likevel at jeg må ta meg litt sammen. Nå for tiden går det på fine rundstykker med godt pålegg til frokost og lunsj... Ikke det verste jeg kan spise, men dog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace og LinKri: :kose:

Nå skal jeg ta med magen og sambo og krype til køys! :Gjesp:

Natta!

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...