Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Hei du!

Jeg husker godt busskrasjen din.. Hehe! Utrolig bra at du slipper å betale. Må jo være fantastisk å plutselig ha noen tusenlapper som du "egentlig" ikke har. Heldiggrisen!

Går det bra med kjøringa nå om dagen da? ;)

Dere må ha en god helg, Ephemera og Ephemannen og Ephelille. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg husker godt busskrasjen din.. Hehe! Utrolig bra at du slipper å betale. Må jo være fantastisk å plutselig ha noen tusenlapper som du "egentlig" ikke har. Heldiggrisen!

Går det bra med kjøringa nå om dagen da?  ;)

Dere må ha en god helg, Ephemera og Ephemannen og Ephelille.  :ler:

Ja! Er det mulig å ha sånn flaks?? Hva er oddsen for at den samme bussen skulle kræsje sånn at jeg slapp å betale?? :overrasket: Det er fantastisk deilig for meg da!! :hoppe:

Går veldig bra med kjøringa nå. Man kan si at jeg fikk en lærepenge den gangen jeg kræsja og nå er det ingen her i byen som sjekker blindsonen mer nøyaktig enn meg :ler:

God helg til Kylling og Kyllingmannen også ;)

:klem:

Nå ringte sambo og sa at jeg kunne begynne å gå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Aster og meja! :klem: God helg til dere også!

Da har vi fått kjøpt bilstol og reiseseng til Ephelille :) Og imorgen skal vi på Ikea og se på sprinkelseng og stellekommode.

Ellers har jeg sovet på sofan og slet veldig med å våkne... Imorgen skal jeg sove lenge igjen :) Ja - jeg er et murmeldyr! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Just-Me*

Har ikke fått lest om Ulen din før nå jeg.... :sjenert: Men jeg SA jo at det var en jente du kom til å få!!!! :ler: Hyggelig at det stemte da!!!! Så gratulerer med jentebaby!! Jeg er også gått amok med alt rosa, hehe. må ta meg selv i nakken nå, for jeg trenger jo ikke sååå mye klær, dessuten har søsteren min to jenter som er født på høst/vinter, så jeg har mye å arve :)

Go helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just Me og Imax: :kose:

Ja, jeg er overlykkelig!! Må innrømme at jeg er ekstra glad for at det er jente. Hadde selvsagt blitt kjempeglad for gutt også, men jeg ser for meg kosen med alle jentetingene og det å ha en venninne etter hvert... Jeg og mamma har et veldig godt forhold :)

Hun sparker i magen min nå, etter å ha fått sjokoladekake :)

Må ta meg bittelitt sammen når det gjelder rosa klær, for sambo er ikke noe glad i rosa egentlig... Litt er liksom greit, men han er litt redd for at ALT skal bli rosa :ler:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ephemera

Har ikke vært her på lenge nå, men jeg har jo tenkt på deg innimellom. Særlig hver gang jeg ser en Yaris :)

Og når jeg tenker på hvor deilig det var å få bort de ekstra 14 kiloene!

Så koselig å se at alt står bra til og at det er en liten jente i magen din.

Lykke til videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke man skal gå beserk med rosa. Det kan bli litt ekstremt med rosa/lyseblått på babyer. Snakk om å støtte opp om holdninga om jente-/guttefarger! :overrasket:

Jeg mener man gjerne kan kle dem i rosa og lyseblått, men også bruke gult, grønt, rødt, oransje, brunt... Det finnes jo så utrolig mange fine farger!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Så koselig at alt sto bra til på ul, og at du fikk vite at det er en jente da. Alt blir liksom litt mer virkelig da. Jeg visste ikke kjønnet i mine to første svangerskap, mens jeg fikk omsider vite det da jeg ventet minste jenta. ( var på ul flere ganger for hun la så rart at de klarte ikke å se kjønnet de første gangene...)

Kos deg videre med shopping og magen som vokser :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner jeg er bittelitt misunnelig ja.... :sjenert:

:klem:

Hei Ephemera

Har ikke vært her på lenge nå, men jeg har jo tenkt på deg innimellom. Særlig hver gang jeg ser en Yaris :)

Og når jeg tenker på hvor deilig det var å få bort de ekstra 14 kiloene!

Så koselig å se at alt står bra til og at det er en liten jente i magen din.

Lykke til videre i svangerskapet!

Takk for det og takk for at du stikker innom! :klem: Koselig at du tenker på meg når du ser en Yaris og når du tenker på kiloene som du mistet! Det var et slit, men det var jo verd det!? Og du var jo helt utrolig som greide å gå ned hele 14 kilo!! Jeg gikk ned nesten 8, men er veldig fornøyd med det også. Jeg hadde jo tenkt å gå ned 2 til, men da satt Ephelille på plass ;) Og vet du hva jeg fremdeles tenker på? At jeg ikke kunne unne meg en diger, nystekt skillingsbolle med masse vaniljekrem og melis på en av dagene før jeg testet positivt! Jeg holdt på å gå på veggen den dagen, men da hadde jeg bestemt meg for å ta meg kraftig sammen pga litt mye utskeielser den siste tiden. Hadde jeg visst at jeg var gravid, skulle jeg spist den! ;) Men det blir litt utskeielser nå da, selv om jeg skal passe på så jeg ikke går for mye opp i vekt.

Jeg synes heller ikke man skal gå beserk med rosa. Det kan bli litt ekstremt med rosa/lyseblått på babyer. Snakk om å støtte opp om holdninga om jente-/guttefarger!  :overrasket:

Jeg mener man gjerne kan kle dem i rosa og lyseblått, men også bruke gult, grønt, rødt, oransje, brunt... Det finnes jo så utrolig mange fine farger!

;)

Jeg er veldig svak for rosa babyklær, men er også enig i at det kan bli for mye. Så her blir det kombinert med hvitt, offwhite og sandfarger i alle fall. Det er mine personlige favorittfarger også. Jeg skjønner for eksempel ikke dem som kjøper rosa vogn :overrasket: Eller rosa seng! Og hva om man får en gutt etterpå? Her blir det blå vogn, blå voksipose, blått bilsete... Og sambo ba tynt om å få slippe rosa helseteppe når jeg så på dem igår :ler: Så der holder vi oss til hvitt, tenker jeg.

Ikke bare litt misunnelig....

VELDIG!!!

:kose:

Jeg skjønner at dere blir misunnelige, for det ville jeg blitt selv... Dette er ufattelig stort!! Og i går regnet jeg på at jeg greier permisjon med 80 % lønn uansett, dvs. 53 uker permisjon + 5 uker ferie, minus det sambo skal ha og som ikke er avklart ennå. Men han er ganske uerstattelig på jobben sin og skal nok ikke ta så mye av permisjonen. Dessuten har han flexitid, så han kan regulere det ved å være endel hjemme sammen med oss også. Jeg vil være hjemme så lenge som mulig sammen med Ephelille...

Skal spise frokost nå - og så blir det shopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Så koselig at alt sto bra til på ul, og at du fikk vite at det er en jente da. Alt blir liksom litt mer virkelig da. Jeg visste ikke kjønnet i mine to første svangerskap, mens jeg fikk omsider vite det da jeg ventet minste jenta. ( var på ul flere ganger for hun la så rart at de klarte ikke å se kjønnet de første gangene...)

Kos deg videre med shopping og magen som vokser :klem:

Tusen takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...