Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #1781 Del Skrevet 2. september 2006 Vi har også lyst til å dra på Kristian Valen show. Vet du hvor og når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. september 2006 Forfatter #1782 Del Skrevet 2. september 2006 Vi har også lyst til å dra på Kristian Valen show. Vet du hvor og når? ← Ja, du kan se her: http://www.ticketmaster.no/html/artist.htm...+MUSIKALSK+KAOS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #1783 Del Skrevet 2. september 2006 Supert, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. september 2006 #1784 Del Skrevet 2. september 2006 Håper du har en koselig lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. september 2006 Forfatter #1785 Del Skrevet 3. september 2006 Idag øsepøser regner det. Men jeg synes det er deilig! Spesielt siden vi bare er inne og sløver idag. Jeg har fremdeles vondt i halsen og også vondt bak øyet på den siden jeg har vondt i halsen. Har sovet endel i dag også og nå maser jeg på sambo om at han skal begynne å lage middag. Skal ha biff med pommes noisettes og bearneisesaus I løpet av kvelden kommer naboen - som er megler - hit for å ta verdivurdering på huset vårt. Vi har pusset opp mye og huset har steget i verdi. En slik verdivurdering gjør at vi får mye billigere lån, for vi har lånte nesten hele kjøpesummen når vi kjøpte for litt over et år siden. Jeg er veeeeldig interessert i å få det der på plass så snart som mulig, og sambo har avtale med banken vedr. det imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. september 2006 #1786 Del Skrevet 3. september 2006 Hei snuppa! Er du snart 18 uker allerede??!! Jøss, som tida flyr!!! Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #1787 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg elsker også øsende pøsende regn.. Da slipper man dårlig samvittighet av å sitte inne Oi, spennende med verdivurdering! Jeg har tenkt på det samme. Blir spennende på torsdag,.. Håper de klarer se om det er gutt eller jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. september 2006 Forfatter #1788 Del Skrevet 3. september 2006 Hei snuppa! Er du snart 18 uker allerede??!! Jøss, som tida flyr!!! Håper alt står bra til ← Hei, LinKri! Så koselig å se at du er tilbake! Nå må jeg inn i dagboka di og se hvordan livet som mamma fortoner seg! Og ja - tenk at det er bare 2 1/2 uke til jeg er halvveis! Jeg elsker også øsende pøsende regn.. Da slipper man dårlig samvittighet av å sitte inne Oi, spennende med verdivurdering! Jeg har tenkt på det samme. Blir spennende på torsdag,.. Håper de klarer se om det er gutt eller jente! ← Verdivurdering er veldig lurt! I tillegg skal vi undersøke med noen andre banker og se hvor vi får lånet billigst! Og når det gjelder UL'en, så går vi ikke hjem før de greier å se om det er gutt eller jente! Har tenkt å spise sjokolade og drikke brus på forhånd, i håp om at det blir litt ekstra liv pga det, men hvor lenge i forveien bør jeg gjøre det? Hvor lang tid tar det før det når frem til babyen liksom? Sukkeret går vel i blodet sånn at den lille får det med en gang, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. september 2006 #1789 Del Skrevet 3. september 2006 men tenk om ephelille blir så vill at det blir umulig å se kjønnsorganet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. september 2006 Forfatter #1790 Del Skrevet 3. september 2006 men tenk om ephelille blir så vill at det blir umulig å se kjønnsorganet? ← Ja, du sier noe der... Hm... :klø: Kanskje det greier seg med brus og at vi kutter ut sjokoladen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. september 2006 #1791 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg er ikke tilbake riktig enda... venter fortsatt på at telenor skal komme å installere internett hos meg.. de er treige!! Føler meg skikkelig utafor uten nett altså... så har jeg jo ikke kontroll i det hele tatt Da jeg var på 3D-UL i uke 28, spiste jeg en sjokolade og drakk en halvliter brus sånn ca 20 min før jeg... aner ikke om det var det som gjorde utslaget på at prinsessa mi var så hyper, men... Blir spennende med UL da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. september 2006 #1792 Del Skrevet 3. september 2006 Snart UL... så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. september 2006 Forfatter #1793 Del Skrevet 3. september 2006 Ja! Vi var på UL når jeg var 13 + 6 også, men nå får vi jo se mere - og forhåpentligvis vite kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. september 2006 Forfatter #1794 Del Skrevet 4. september 2006 At work! :icon_neutral: Var fryktelig vanskelig å stå opp idag. Sååå godt å ligge under dyna!! Men det er jo sånn at man må stå opp av og til også, for at det skal bli godt å ligge i senga. Sånn at man merker forskjellen hjem kl. 15.45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #1795 Del Skrevet 4. september 2006 Håper de klarer se kjønnet! Ja, er nok ikke lurt å drikke formye brus så h'n spreller formye Blir spennende!! Akk ja.. Er deiligst under dyna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. september 2006 #1796 Del Skrevet 4. september 2006 "Venter spent på hvordan det gikk på UL!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. september 2006 Forfatter #1797 Del Skrevet 4. september 2006 "Venter spent på hvordan det gikk på UL!!" ← Men det er ikke før på torsdag... (Epica var på UL idag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. september 2006 #1798 Del Skrevet 4. september 2006 Åhhhh! Roter bare litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. september 2006 Forfatter #1799 Del Skrevet 4. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. september 2006 Forfatter #1800 Del Skrevet 4. september 2006 Holder på å sulte ihjel... Middagen står i ovnen nå. Bare måtte ta sol på vei hjem fra jobb, selv om jeg egentlig ikke orket. Også har jeg og sambo handlet mat. Tror det blir en dupp på sofan etterpå - før 71 grader nord! Det blir visst Kristian Valen-show på oss lørdag 11. november. Det ene venneparet vårt hadde tenkt på det samme og de skulle bestille billetter til oss også. Så får vi bare høre om det passer den dagen for det andre paret også. Skal ut å spise etterpå også! Så det blir en koselig kveld! Jeg skal kjøre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå