Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Jeg kjente ikke noe i magen før jeg var 19+6.. Da var det som bobler og lemus..

Nå er det masse, kraftige spark hver dag.. Og jeg kjenner en fot/hånd når jeg tar på magen,

Gled deg! :legrine:

God helg! :klem:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at du hører på Grace...

:)

Bra jakka var fin... :klem:

Selvsagt hører jeg på deg! :Nikke: Sa det når jeg ringte på jobb også, jeg - at Grace sa at jeg burde bli hjemme ;)

Sambo lurer på om jeg ble hjemme for å ta imot pakken fra VS :ler: Er forresten veldig glad for at jakken ble fin, ja! Det virker som det er skikkelig kvalitet i den også, den er strikket i tykt garn. Jeg hadde ikke blitt overrasket om den hadde kostet flere tusen kroner hvis jeg hadde sett den i en butikk.

Jeg kjente ikke noe i magen før jeg var 19+6.. Da var det som bobler og lemus..

Nå er det masse, kraftige spark hver dag.. Og jeg kjenner en fot/hånd når jeg tar på magen,

Gled deg!  :legrine:

God helg!  :klem:

Ja, jeg gleder meg til jeg kjenner ordentlige spark! :) Jeg kjenner ikke bevegelsene hver dag. Det er mest når jeg har noe som trykker på magen, som bilbelte f.eks. Og på et møte igår satt jeg på skrå på stolen med den ene armen over magen, på en måte, og da kjente jeg det rett under der :) Jeg har vært veldig usikker på om det er babyen jeg kjenner, men legen mente at det var nok det.

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er HELT sikkert babyen ;)

Wow... snart 18 uker! Følte du nettopp var 8 uker! :ler:

Kos deg i helga!

PS. ikke lenge til du kjenner babyen mer og mer nå... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og på torsdag er det UL igjen!! :hoppe: Vi går ikke hjem før vi får vite om Ephelille er gutt eller jente :)

Jeg har fri den dagen, men UL-timen ble flyttet til kl. 14.45. Tror jeg må til byen og kjøpe rosa eller lyseblå klær etterpå! De har fått inn nye og fine klær på H&M nå! Kanskje jeg kan feire med å kjøpe støvlettene til kr. 1.799,- også... Sambo skal på trening etter UL, så da kan jeg vel shoppe mens han trener... :sjenert:

Tror Ephelille sparket igjen isted :hjerte: Sitter med pute på magen og laptopen oppå der igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Himmel... jeg har sovet masse idag, men jeg har allerede vært trøtt som en strømpe i et par timer nå. Ingen tvil om at jeg ikke er frisk, i tillegg til at Ephelille vokser inni magen. Jeg blir hjemme fra jobb imorgen også. Gruer meg til å ringe før kl. 8 imorgen tidlig å si fra om det, men sånn er det bare. Men jeg er ikke dårligere enn at jeg skal greie å komme meg på jobb igjen på mandag!

Håper jeg orker å skifte sengetøy på senga før jeg stuper i seng.

God natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå jeg blir så misunnelig på den jakka di! Den så utrolig nydelig ut!

jeg får vel heller trøste meg med at den ikke hadde vært pen på meg siden jeg er så lav... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her nå. Prøver å oppdatere meg litt

:klem:

Hei meja! Koselig å se deg igjen! :klem:

Hvordan er formen i dag, Ephemera?

Joda, formen føles ikke så verst, men jeg har fremdeles vondt i halsen. Der merkelige er at jeg nesten har mer vondt utenpå halsen enn inni :klø: Men jeg lot jo legen se på det og han klemte på halsen min og mente det var en halskatarr, så da er det vel det.

Kjedelig å måtte ha vekkeklokka på 8 idag for å ringe på jobb. Forsøkte å gi beskjed i går kveld om at jeg ble hjemme idag også, men det var ikke lov, jeg måtte ringe idag :overrasket: (Den supergreie gruppelderen/sjefen min sluttet på fredag og nå har vi ny...). Hadde store planer om å sove videre, men ble så våken at jeg sto opp samtidig som sambo. Var sulten også og har spist frokost nå. Kan heller sove litt på sofan om en stund ;)

ååå jeg blir så misunnelig på den jakka di! Den så utrolig nydelig ut!

jeg får vel heller trøste meg med at den ikke hadde vært pen på meg siden jeg er så lav... :sjenert:

Jakka var faktisk veldig fin :Nikke: Jeg kan vel kanskje tenke meg at den er finest når man har litt høyde (for det er en ganske stor og kraftig sak), men det kan jo godt hende at den er fin når man er lav også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å måtte ha vekkeklokka på 8 idag for å ringe på jobb. Forsøkte å gi beskjed i går kveld om at jeg ble hjemme idag også, men det var ikke lov, jeg måtte ringe idag

Herreminhatt, så idiotisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne store og tykke ting er finest når man er høy eller liten og veldig slank. Og jeg er ingen av delene så da hadde jeg sikkert sett helt grusom ut med den på meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O lykke! :lol:

Naboen har stort kirsebærtre i hagen og de har i hele sommer sagt at vi bare må komme å plukke. Men vi har ikke fått oss til å gjøre det da... Men sambo snakker ganske mye med nabogutten (de er et par lsom er litt yngre enn oss) og han har gjentatt at vi måtte komme å plukke. Så i ettermiddag spurte han om jeg kunne komme å plukke litt. Og selvsagt sa han ja - og at jeg gjerne kunne ta med meg en 10-liters bøtte :overrasket:

:hoppe:

Jeg har plukket en 2 - 3 kilo!! Da ga jeg meg pga at det begynte å regne kraftig. Dessuten skal vi bare spise dem friske, så da tar jeg meg heller en tur igjen senere :lol: Jeg elsker sånn frukt og bær og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hadde spist en kilo hver dag hvis vi hadde sånn tre! Det er enormt med bær på det treet der...

Og så baker jeg og sambo skoleboller - sånne med vaniljekrem, melis og kokos (sorry hvis du leser her Vampyra... ;) ). Jeg gjør det av kjærlighet, for jeg synes det er mye styr å bake, men sambo hadde så fryktelig lyst på. Det er en gammel oppskrift som jeg har og som jeg har skrytt sånn av i de årene vi har vært sammen. Og han, stakkar, har ikke fått smakt dem ennå...

Til middag skal sambo grille, mens jeg skal kjøre og hente kebab takeaway-pizza til meg. Grilling smaker fremdeles ikke noe godt for meg altså...

Ellers synes jeg magen vises ganske godt nå og det er jeg så glad for!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her gasser vi i oss skoleboller :sikle: Det er helt vanvittig gode! Og i tillegg har jeg spist kebabpizza og sambo har spist flintstek (som måtte tilberedes inne isteden for ute pga regnvær). Kommer vel til å bli helt dårlig hvis jeg ikke stopper nå... Tenker Ephelille koser seg også :lol: Tror h*n er mere glad i skoleboller enn i pizza, men...

Har nettopp sett Komiprisen på TV og er hoppende glad for at Kristian Valen kommer og skal holde 5 show her i Trondheim i november!! Dit skal vi! Han er helt genial!! Må bare finne ut hvordan jeg jobber på den tiden + at vi skal høre med 2 vennepar om de vil bli med og da må vi i tilfelle ta tidspunkt som passer for dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...