Grace Skrevet 31. august 2006 #1741 Del Skrevet 31. august 2006 Åhh, Ephelille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. august 2006 Forfatter #1742 Del Skrevet 31. august 2006 Jaaaaaa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 31. august 2006 #1743 Del Skrevet 31. august 2006 Kjempeflott at det gikk så bra på kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 31. august 2006 #1744 Del Skrevet 31. august 2006 Så spennende å høre hjertelyden da Bra å høre at formen din er bedre. Skal nok se at du blir i fin form helt fram til fødselen nå. Lenge siden jeg har skrevet noe her nå,men jeg følger med deg... Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. august 2006 Forfatter #1745 Del Skrevet 31. august 2006 Kylling og Alial: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #1746 Del Skrevet 31. august 2006 Ååå.. så bra at alt står bra til med lille babyen.. Deilig med spark, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. august 2006 Forfatter #1747 Del Skrevet 31. august 2006 Ååå.. så bra at alt står bra til med lille babyen.. Deilig med spark, ikke sant? ← Ja, det er kjempedeilig med spark! Men de er ganske svake ennå da. Babyen har jo ikke så store føtter ennå. Men den gjør så godt den kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. august 2006 Forfatter #1748 Del Skrevet 31. august 2006 UPS har vært her og forsøkt å levere pakken fra VS idag - mens ingen av oss var hjemme. De har krysset av for at de skal prøve igjen imorgen og det står et mobilnummer på lappen som jeg tror jeg skal ringe imorgen og si at jeg er hjemme før kl. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #1749 Del Skrevet 31. august 2006 ååå så morro at ephelille sparker og er glad!!! Og så gøy å høre om det vellykkede legebesøket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 #1750 Del Skrevet 1. september 2006 God morgen, hvordan står det til med Ephemera og Ephelille i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. september 2006 Forfatter #1751 Del Skrevet 1. september 2006 Hei, Vampyra og Grace! Joda, både jeg og Ephelille har det bra. Vi spiser frokost nå Jeg har nettopp dusjet og sitter med vått hår. Orket ikke å tørke det før jeg spiser. Ringte nettopp UPS, men hun jeg snakket med kunne ikke påvirke når de kom med pakken min idag... Håper de kommer før jeg må dra på jobb da. Siste dagen med kveldsjobbing i denne omgangen, men skal også jobbe 8 - 16 imorgen. Æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. september 2006 #1752 Del Skrevet 1. september 2006 Uff, kjedelig med jobbing i morgen! Håper du får en koselig helg alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 #1753 Del Skrevet 1. september 2006 Helge jobbing er æsj... Men snart er det slutt Ta forresten en titt hos Vampis, feiring på gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. september 2006 Forfatter #1754 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Takk for det, Susan! Joda, etter kl. 16 imorgen skal jeg ha en koselig helg! Da blir det vel litt handling av mat med sambo, så en dupp på sofan og god mat foran TV'en Grace: Ja, nest siste lørdagen jeg skal jobbe i resten av mitt liv!!! *løper inn i dagboka til Vampyra* Endret 1. september 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 #1755 Del Skrevet 1. september 2006 Takk for det, Susan! Joda, etter kl. 16 imorgen skal jeg ha en koselig helg! Da blir det vel litt handling av mat med sambo, så en dupp på sofan og god mat foran TV'en Grace: Ja, nest siste lørdagen jeg skal jobbe i resten av mitt liv!!! *løper inn i dagboka til Vampyra* ← Tror faktisk at neste helg er siste gangen jeg skal jobbe helg jeg også... Deilig blir det, men trist for lommeboken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. september 2006 Forfatter #1756 Del Skrevet 1. september 2006 Tror faktisk at neste helg er siste gangen jeg skal jobbe helg jeg også... Deilig blir det, men trist for lommeboken... ← Ja... lommeboken, ja... Lurer forresten på om jeg tror at jeg kanskje må ha de støvlettene som jeg prøvde igår, jeg...? Må vel ha flate støvletter etter hvert. Blir sikkert tungt å gå med høye hæler med Ephelille i magen - og det skal ikke være bra for bekkenet heller. Og jeg håper virkelig jeg slipper problemer med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. september 2006 #1757 Del Skrevet 1. september 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. september 2006 Forfatter #1758 Del Skrevet 1. september 2006 God helg! ← Takk i lige måde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. september 2006 Forfatter #1759 Del Skrevet 1. september 2006 Status: Halsen er vond, det presser bak øynene og jeg har bare lyst til å sove. Har ringt på jobb og meldt meg syk. Grace mente jeg skulle det Bedre å være hjemme og bli frisk nå, isteden for å bli kjempedårlig og bli borte lenge fra jobb. Og pakken fra VS kom nettopp på døra. Torde nesten ikke å åpne fordi jeg er litt skeptisk til å handle på nett, men den var superfin!! Minst like fin som på bildet! Jeg bestilte den i XL og den er veldig stor og tykk og varm - en sak jeg absolutt ikke kommer til å fryse i. Må vel heller passe på å ikke bruke den på dager det ikke er så kaldt... Fint snitt på den også og kjemevide armer som går inn nederst. Ser ut som det er plass til Ephelille i den også Har prøvd den med sidt, smalt, sort skjørt som går litt ut nederst og sorte støvletter til. Ble faktisk lekkert Nå skal jeg sove litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 #1760 Del Skrevet 1. september 2006 Godt at du hører på Grace... Bra jakka var fin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå