Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

MEG!!!

*rekkeropphåndeoghopper*

Meg! Meg! Meg! Kan ikke jeg få være den gravide veninnen din?

Vi er jo venninner så det mangler jo bare at jeg er gravid...

:ler: Joda, Grace - du kan få være den gravide venninnen min! :klem:

*venter på at du blir gravid med Pergo nå*

Kan du flytte til Trondheim også da, eller? Så kan vi gå tur og trille sammen??

Vampyra: Takk! :klem:

Jeg er tidlig oppe :Gjesp: Sto opp samtidig med sambo for å være sikker på at jeg skulle komme meg opp. Men jeg begynner ikke på jobb før kl. 9. Litt skummelt dette, ja... Men det går nok bra!! Er gøy å komme tilbake på jobb med baby i magen da ;) Jeg ser for meg at jeg har mest lyst til å skravle og kose meg på jobb idag... :sjenert: Det som blir mest spennende er hvordan det går med måltider og ikke minst mitt store søvnbehov...

Men nå er det tid for frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:  Joda, Grace - du kan få være den gravide venninnen min! :klem:

*venter på at du blir gravid med Pergo nå*

Kan du flytte til Trondheim også da, eller? Så kan vi gå tur og trille sammen??

Ehh, nei... Det kan jeg ikke.. Har du kanskje heller lyst tilå flytte til Tigerstaden?? :sjarmor:

Hvis ikke må vi fikse videotelefon så kan vi feste på vognen og skravle mens vi går.....

Ehhh, ja særlig tenk deg den regninga!!!!!

:klø: 

:sprettoy: 

:Gjesp:

:ler: Du ditt murmeldyr......... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det går bedre her på jobb nå, men jeg slet de første timene... Kaos, masse å sette seg inn i, følte at jeg hadde glemt alt... Trøtt...

Pga. kaos er det alt for få som er opptatt av at jeg har baby i magen min :sur: Men jeg har da fått fortalt det til noen + fått klemmer av de som visste det. Mine allierte her har forresten holdt tett, for et noen har klaget over at de ikke har fått noe fornuftig svar på hvorfor jeg har vært borte. Jeg har beroliget alle med at jeg ikke har vært alvorlig syk - at jeg bare har baby i magen min :Nikke:

Nå har jeg "bare" vondt i nakken og hodet og det svir i øynene... :forvirret: Ser for meg at det blir noen timer på sofan i kveld, ja... 2 timer til jeg er ferdig her også.

Grace: Vi må vel nesten fortsette å bo i hver vår by, ja... Vet ikke hvordan vi skal gjøre det med trilleturene altså... :klø: Jeg for mitt vedkommende har ikke noe mobilregning :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du ikke glemme at det ikke er like spennende for alle andre at du skal ha barn som det er for deg selv da ;)

Jeg kan være typen til å ikke bry meg dersom en kollega er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke glemme at det ikke er like spennende for alle andre at du skal ha barn som det er for deg selv da ;)

Jeg kan være typen til å ikke bry meg dersom en kollega er gravid.

Er fullstendig klar over det! Så jeg sier ikke noe mer om det enn at jeg er gravid, jeg. Og svarer på når terminen er og sånn. :Nikke: Det er vel helst det at jeg kunne tenkt meg å brukt dagen til "koseprat" mens vi isteden må jobbe, jobbe, jobbe... Men dette er jobb - ikke slaraffenlivet hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sant det! Jeg er ofte sånn at jeg bare vil prate om det som jeg synes er superspennende for meg, men prøver liksom å moderere meg litt for jeg skjønner vel innerst inne at mine mannlige jobbkolleger kanskje ikke har den helt samme interessen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Grace: Vi må vel nesten fortsette å bo i hver vår by, ja... Vet ikke hvordan vi skal gjøre det med trilleturene altså... :klø: Jeg for mitt vedkommende har ikke noe mobilregning  :sjarmor:

Ja vi må vel det.... :sur:

Men da kan jo du ringe meg...... :sjarmor:

Så lover jeg å svare!!!!!!! :)

Også kan jeg låne sambos innimellom, for han har ikke regning han heller...

Barnevogn med webcam er jo ganske stilig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi må vel det.... :sur:

Men da kan jo du ringe meg...... :sjarmor:

Så lover jeg å svare!!!!!!! :)

Også kan jeg låne sambos innimellom, for han har ikke regning han heller...

Barnevogn med webcam er jo ganske stilig... ;)

Såklart jeg kan ringe deg!! Tidlig ammetåke... :murvegg:

Kommer til å se skikkelig kuult ut med webcam på barnevogna! :Nikke:

En halvtime til jeg skal rulle hjemover :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvtime til jeg skal rulle hjemover  :reise:

Meg og!!! Skal bli fantastisk digg å komme hjem.. Skal være hjemme i nøyaktig tre kvarter før jeg må dra på trening...

Wohoo..... Gleder meg. :ironi:

Men da får jeg god samvittighet i kveld da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og!!! Skal bli fantastisk digg å komme hjem.. Skal være hjemme i nøyaktig tre kvarter før jeg må dra på trening...

Wohoo..... Gleder meg. :ironi:

Men da får jeg god samvittighet i kveld da... :)

Så flink du er! :tommelsmil:

Mine planer er å spise middag og :sove: - også må jeg se programmet om Dagfinn Enerly på TV i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Just-Me*

Heisann :vinke:

Har ENDELIG somlet meg til å ta en titt på dagbøkerne, og nå inne på din!! :) morsomt å lese. Har ikke løest hele da.... Men deler!!

Er så trøtt i dag, så den sofaen er god ja. Og nybakt sjokoladekake... :)

Får trimme det bort i morgen.... eller på trilletur etter fødselen.. (dagdrømmer så mye om den fine vogna...) :ler:

Ha en fin kveld da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Just Me! :vinke:

Som du fristet meg med sjokoladekake! :sikle: Er helt tydelig at jeg får lyst på mer og mer etter at kvalmen slapp taket. Slet litt med sult på jobb idag også. Må da spise så mye når man står opp så tidlig om morgenen? :ler: Jeg må finne meg et eller annet småtteri som jeg kan spise innimellom måltidene når jeg er på jobb.

Merker at det var godt å være tilbake på jobb også. Godt å se at det gikk bra, at jeg greide å gjennomføre det. Og det gikk bare bedre og bedre utover dagen, etter hvert som jeg kom inn i ting igjen. Også er det litt godt å ha noe å gå til og komme hjem igjen. Men samtidig må jeg si at jeg gleder meg til helga :ler: Slet også litt med hva jeg skulle ha på meg idag. Den buksa jeg hadde bestemt meg for, viste seg å bli trang rundt magen når jeg satte meg ned for å spise frokost. Og jeg fant ut at hverken jeg eller babyen orket å ha det sånn trangt i 8 timer på jobb! Jeg har foreløpig bare 1 gravidebukse og den er i dongeri, noe jeg fant ut ble litt varmt idag. Så jeg endte opp med et tolags hvitt, forsidt skjørt med strikk i livet. Imorgen blir det enten dongeribuksa eller ei sandfarget capribukse som jeg ikke har fått brukt tidligere i år fordi den var så stor at den falt av meg... Kan tenke meg at den passer nå ;) Samtidig er magen min så liten at ingen kan se at jeg er gravid når jeg har klær på. De må i tilfelle være tilsittende. Synes magen vises litt uten klær nå.

Var kjempesulten til middag når jeg kom hjem også, og pizza gikk ned på høykant før jeg inntok horisontalen og sovnet. Måtte fortelle sambo alt uinteressant som skjedde på jobb først også ;)

Nå må jeg oppdatere meg litt her på KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jenter! :vinke:

Her er jenta som er flittig og jobber! :sjarmor:

Går veldig mye bedre på jobb idag enn igår. Men det er superdeilig at det er helg allerede. Men jeg mangler fredagsfølelsen, for på en måte så har jeg tirsdag idag siden jeg begynte å jobbe igår ;) Den kommer nok når jeg kommer hjem til sofan :)

Idag har jeg på meg gravidebukse! Den i dongeri som jeg fikk fra La Redoute for et par dager siden. Men magen min er alt for liten ennå, egentlig, for den sklir ned, og jeg går og trekker den opp :ler: Men hjelp, så deilig å bare ha et løst strikk rundt magen! Og her er det plass til mere rumpe og hofter og alt mulig! Kan i alle fall bare glemme å bruke de vanlige buksene mine, bortsett fra en jeans og en capribukse som i utgangspunktet er for store. Det er utrolig ubehagelig med ting som presser på magen - og stakkars babyen da!

Nei, jeg må ta et skippertak igjen. 2 timer igjen til helg!!! Og her står vi på ekstra for ekstra svangerskapspenger i tillegg... puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal stelleveska som jeg bestilte hentes på postkontoret!! :hoppe:

Ellers er det deilig med helg - deilig å sove lenge idag (selv om jeg også sov på sofan i går ettermiddag...). Skal ut og handle med sambo og burde også prøve å sole meg litt i helga. Det er knallvær ute og nå har jeg jo begynt å jobbe og greier og burde fått opp brunfargen litt... Vi får se om jeg orker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...