Grace Skrevet 14. august 2006 #1561 Del Skrevet 14. august 2006 Hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2006 Forfatter #1562 Del Skrevet 15. august 2006 Har savnet deg masse, Grace! Jeg er så sløv om dagene nå og koser meg altfor mye i sofan Skal snart ta meg sammen og kjøre på renseriet ved City Syd og hente ei vinterkåpe som er ferdig renset der (skal ikke begynne å bruke den ennå, nei ). Også må jeg jo på butikken og kjøpe Se og Hør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #1563 Del Skrevet 15. august 2006 20.41 faktisk! Stemte det også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2006 Forfatter #1564 Del Skrevet 15. august 2006 Nei, det tok litt lenger tid. En mann fra Telenor drev og søkte rundt husene her, så de hadde visst litt problemer med å finne ut hvor feilen var. Men plutselig kom TV-bildet tilbake Det var rart uten TV, for den pleier liksom å stå på i bakgrunnen. Føltes nesten som vi var på en strømløs hytte elller noe. Etterpå oppdaget jeg at jeg skulle se Øykrigen på TV3... Det fikk jeg ikke med meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2006 Forfatter #1565 Del Skrevet 15. august 2006 *sparker meg selv ut døra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #1566 Del Skrevet 15. august 2006 Øykrigen var ikke så spennende, så du gikk ikke glipp av stort Hadde vært mer gøy hvis det var nordmenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2006 Forfatter #1567 Del Skrevet 15. august 2006 Det var da enda bra. Øykrigen går jo også hver dag og det kan bli litt slitsomt når man MÅ følge med en serie hver eneste dag. Skjønner også at det sikkert hadde vært mere interessant om det var nordmenn som var med Jeg er allerede tilbake fra utflukten min. Hentet kåpa og måtte en snartur innom City Syd og kjøpe baguette til lunsj. Orket ikke å sminke meg før jeg kjørte ut, så jeg var litt redd for å møte kjente Og så kjøpte jeg Se og Hør, men ingen annen shopping Fylte bensin på bilen min etterpå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #1568 Del Skrevet 15. august 2006 Øykrigen? Ikke fått med meg Vi laster ned filmer og serier, men ser omtrent aldri på TV! Flink som ikke shoppet! Se & Hør er kos, lett leselig. Hva er planene for kvelden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2006 Forfatter #1569 Del Skrevet 15. august 2006 Epica! Øykrigen er en serie som begynte på TV3 igår. Er visst noe alla Robinsonekspedisjonen. Episode 2 går nå, men jeg orker ikke å se det når jeg gikk glipp av starten igår. Ja, jeg var flink som ikke shoppet Men jeg bestilte både stelleveske og gravidejeans på nettet igår da... Og vogn! Planene for kvelden er ikke så store. Vi har nettopp spist sen middag fordi sambo trente rett etter jobb. Gleder meg til Grey's Anatomy. Blir vel bare avslapping hjemme frem til da Dine planer for kvelden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #1570 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg er også aktiv nettshopper! Men har satt forbud nå..... Vi skal bare slappe av hjemme.. Drikke øl.. ...alkoholfri for meg! Kanskje en film. Ja, jeg har lasta ned og sett sesong 1 & 2 av Greys, blir hekta! Kooooose deg ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. august 2006 #1571 Del Skrevet 15. august 2006 Så litt av øykrigen idag. Vil ikke si det er så spennende enda, men det kommer sikkert Ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2006 Forfatter #1572 Del Skrevet 15. august 2006 Håper du også har en fin kveld, marthepia! Jeg har begynt å tenke på hva jeg skal ha på meg på jobb på torsdag. Har lyst til å se gravid ut... Men sambo er enig i at magen min bare ser ut som den har fått litt for mye is i sommer Og jeg har aldri spist så lite is en sommer før... Har morgendagen også til å gruble på dette på da Merker at jeg gleder meg til å komme tilbake på jobb, samtidig som det er trist å gi slipp på slaraffenlivet hjemme med masse soving og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. august 2006 Forfatter #1573 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Det kom så mye morsomt i postkassen idag Gravidejeansen som jeg bestilte fra La Redoute - og den var faktisk kjempefin! (Og det er sjelden jeg blir fornøyd med ting jeg kjøper på nettet). Dette er en forholdsvis trang modell som jeg skal ha oppbrett på nederst. Og jo, så deilig det var med sånn bredt strikk øverst! Ser at det er plass til mye mage i den og den har nesten en tendens til å skli litt ned nå, for magen min er ikke så stor... Men den var fin! Og så fikk jeg nytt nummer av både Elle og Det Nye Ellers driver jeg og støvsuger og rydder litt. Vi skal få tatt ny takst på huset etter all oppussingen vi har gjort, noe som gjør at vi da får billigere lån *Resten av innlegget slettet pga paranioa * Endret 16. august 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #1574 Del Skrevet 16. august 2006 Så klart er det lov å si at man er lykkelig! ingenting er bedre enn det!! Men hvis du føler at de andre blir lei seg og misunnelige så kan det jo hende at man burde prøve å snakke mindre om baby og utstyr til disse. De ønsker deg sikkert alt godt, men kanskje det er et svært sårt punkt for dem... Men her kan du være så lykkelig du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. august 2006 #1575 Del Skrevet 16. august 2006 Innom og oppdaterer meg jeg.... Søt baby du har i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. august 2006 #1576 Del Skrevet 16. august 2006 Hallois i kvellinga... Ser dere på fotball i kveld? Var på Ullevål i stad, bra stemning der... Har forresten begynt på Pergo i dag... Litt panikkfølelse for det akkurat nå men Går vel over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. august 2006 Forfatter #1577 Del Skrevet 16. august 2006 Må først bare forklare hva jeg slettet i det siste innlegget mitt. Jeg skrev litt om at jeg ønsket meg en gravid venninne, fordi venninnene mine er i forskjellige situasjoner der jeg føler meg slem når jeg snakker om hvor lykkelig jeg er nå og om hvor mye jeg gleder meg til babyen kommer. Men så ble jeg litt redd i tilfelle noen av dem leser her inne Jeg tror ikke de gjør det, men man vet aldri... Så klart er det lov å si at man er lykkelig! ingenting er bedre enn det!! Men hvis du føler at de andre blir lei seg og misunnelige så kan det jo hende at man burde prøve å snakke mindre om baby og utstyr til disse. De ønsker deg sikkert alt godt, men kanskje det er et svært sårt punkt for dem... Men her kan du være så lykkelig du vil! ← Innom og oppdaterer meg jeg.... Søt baby du har i magen! ← Takk for det! Hallois i kvellinga... Ser dere på fotball i kveld? Var på Ullevål i stad, bra stemning der... Har forresten begynt på Pergo i dag... Litt panikkfølelse for det akkurat nå men Går vel over.. ← Vi er veldig lite interessert i fotball her i huset... Men det står på i bakgrunnen uten at vi følger så veldig med. Det er jo litt gøy med landskamper da, så jeg burde kanskje sett kampen... Leste nettopp i dagboka di at du begynte på Pergo idag! Spennende! Håper virkelig det hjelper. Håper også du slipper vektøkning. Er det en vanlig bivirkning? Jeg vet ikke så mye om Pergo, og enda mindre om bivirkningene, men prøv å ikke kjenn så mye etter dem. Det er litt sånn med bivirkninger, at man nesten får dem hvis man kjenner godt nok etter... Selv gruer jeg meg til jobb imorgen. Blir så skummelt når jeg har vært borte så lenge. Husker nesten ikke hvordan man gjør det når man skal på jobb... Må stå opp tidlig (men begynner ikke før kl. 9), ordne hår og sminke meg og kle på meg "vanlige" klær og gå ut av huset og sette meg i bilen og kjøre til jobb... Jo, jo, jeg skal vel få det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. august 2006 #1578 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Må først bare forklare hva jeg slettet i det siste innlegget mitt. Jeg skrev litt om at jeg ønsket meg en gravid venninne, fordi venninnene mine er i forskjellige situasjoner der jeg føler meg slem når jeg snakker om hvor lykkelig jeg er nå og om hvor mye jeg gleder meg til babyen kommer. Men så ble jeg litt redd i tilfelle noen av dem leser her inne Jeg tror ikke de gjør det, men man vet aldri... Takk for det! MEG!!! *rekkeropphåndeoghopper* Meg! Meg! Meg! Kan ikke jeg få være den gravide veninnen din? Vi er jo venninner så det mangler jo bare at jeg er gravid... Vi er veldig lite interessert i fotball her i huset... Men det står på i bakgrunnen uten at vi følger så veldig med. Det er jo litt gøy med landskamper da, så jeg burde kanskje sett kampen... Leste nettopp i dagboka di at du begynte på Pergo idag! Spennende! Håper virkelig det hjelper. Håper også du slipper vektøkning. Er det en vanlig bivirkning? Jeg vet ikke så mye om Pergo, og enda mindre om bivirkningene, men prøv å ikke kjenn så mye etter dem. Det er litt sånn med bivirkninger, at man nesten får dem hvis man kjenner godt nok etter... Prøver å la være men... Så langt ikke noe hvertfall Selv gruer jeg meg til jobb imorgen. Blir så skummelt når jeg har vært borte så lenge. Husker nesten ikke hvordan man gjør det når man skal på jobb... Må stå opp tidlig (men begynner ikke før kl. 9), ordne hår og sminke meg og kle på meg "vanlige" klær og gå ut av huset og sette meg i bilen og kjøre til jobb... Jo, jo, jeg skal vel få det til KOmmer til å gå kjempebra tror jeg... Lykke til... ← Edit: krangler med fargene... Endret 16. august 2006 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. august 2006 #1579 Del Skrevet 16. august 2006 skrev inni innlegget ditt men fargene kranglet med meg.. Men du finner vel hva jeg har skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #1580 Del Skrevet 16. august 2006 Det kommer til å gå kjempebra på jobb!! De kommer til å være så glade på dine vegne og du kommer nok fort inn i det igjen! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå