Sniglå Skrevet 7. august 2006 #1481 Del Skrevet 7. august 2006 Heia snuppa! Det kommer til å gå så fint på UL, atte :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. august 2006 #1482 Del Skrevet 7. august 2006 Lykke til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1483 Del Skrevet 7. august 2006 Tusen takk, alle sammen! Også har til og med Grace vært på internett-cafè i Italia for å ønske meg lykke til da! Jeg og sambo har vært i Sverige idag! :-D Vi kjørte til Åre, som er 18 mil herfra. Jeg kjørte til Sverige og sambo tilbake. Sambo presset meg litt da, for jeg skal jo helst bare kjøre på veier jeg kjenner, men det var jo faktisk litt gøy Spiste middag der, ruslet litt i småbutikker, jeg kjøpte en nydelig bamse til babyen og vi handlet mat, brus og godterier i lange baner! Jeg har fremdeles ikke lyst på godterier, men jeg fikk kjøpt 8 poser av yndlingssjokoladen min, blant annet. Den får stå seg til lysten kommer tilbake Og det kan umulig være noe galt med babyen når jeg omtrent står og brekker meg mens jeg plukker smågodt i løs vekt! Måtte ha det, bare måtte ha det... Kvalmen min er jo MYE bedre, men godterier frister lite altså... Kjekt å ha på lager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 8. august 2006 #1484 Del Skrevet 8. august 2006 Det er i dag du skal på ul ja? LYKKE TIL! Å så spennede å få se knøttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #1485 Del Skrevet 8. august 2006 Lykke til i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. august 2006 #1486 Del Skrevet 8. august 2006 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1487 Del Skrevet 8. august 2006 Thanx!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #1488 Del Skrevet 8. august 2006 Kjekt å ha på lager når fristelsen tar overhånd.. Rart, jeg har jo bare sååå sjokolademani! Oi, på UL idag!!!! Krysser fingrene! Spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1489 Del Skrevet 8. august 2006 Takk for det, Epica! Kunne jeg bare la være å være så inni granskauen nervøs??! Jeg skal ikke på UL før kl. 14.30, så det er en stund å vente også. Skal ta bussen nedover til sykehuset og møte sambo der (han begynte på jobb igjen etter ferien idag). Har ikke tatt buss siden jeg kjørte opp i mars, men hvis jeg skal kjøre idag så må jeg stå på parkometer, vi vet ikke hvor lang tid det tar og vi må kjøre i hver vår bil hjem igjen. Så da blir det bedre å ta bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #1490 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) GLED deg til UL! Du får ikke LOV til å være nervøs nå!! Det blir bare fantastisk,... vent å se! ...det er så spesielt... Endret 8. august 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. august 2006 #1491 Del Skrevet 8. august 2006 Heldig som skal på UL idag! Jeg har bare 6 dager igjen! Gled deg masse til å se en liten baby i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 8. august 2006 #1492 Del Skrevet 8. august 2006 Lykke til på UL! Det blir kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 8. august 2006 #1493 Del Skrevet 8. august 2006 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #1494 Del Skrevet 8. august 2006 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #1495 Del Skrevet 8. august 2006 *venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #1496 Del Skrevet 8. august 2006 Nå gleder jeg meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #1497 Del Skrevet 8. august 2006 veldig spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 8. august 2006 #1498 Del Skrevet 8. august 2006 Så spennende med UL! Spent på hvordan det har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #1499 Del Skrevet 8. august 2006 Ser du skriver så nå er jeg spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1500 Del Skrevet 8. august 2006 :hoppe: Det gikk kjempebra!! Babyen var levende og den var så fiiiiin!!! Vi måtte vente ganske lenge før vi kom inn. Det var forsinkelser pga noen akutte tilfeller... Jeg var jo dritnervøs, mens sambo selvsagt tok alt med stor ro. Han var ikke engang i tvil om at alt var bra med babyen. Når dama som skulle ta UL skulle begynne, lå jeg bare der og sa "jeg tør ikke å se..." osv. Jeg og sambo hadde en egen skjerm foran oss da. Men jeg greide selvfølgelig ikke å la være å se helt fra starten. Og der lå den fine babyen med bankende hjerte! Hun visste jo, fra henvisningen fra legen min, at jeg var nervøs for om alt var bra, så hun tok seg god til og soomet inn alle organer og forklarte. Alle organer var på plass og fungerte som de skulle: 2 nyrer, hjerteklaffene, magesekken - absolutt ALT fikk vi se og hun forklarte. Vi fikk også høre hjertelyden og hun målte den til 153 slag i minuttet. Etter målene på babyen mente hun også at jeg var nærmere 14 uker på vei. Hun anslo det til 13 + 6, men jeg skulle få vite den nøyaktige terminen på ordinær UL i uke 18. Hun målte også blodgjennomstrømning og bevegelsene til fosteret, sjekket nakkefold og nesebein (for å se etter downs) - og alt var kjempefint!!! Vi så også at babyen løftet armene og den snudde bort hodet når hun dyttet borti det. Hun viste oss også armer og ben og studerte fosteret fra flere forskjellige vinkler. Og sambo fulgte like spent med som meg, men han satt og smilte Hjelpe meg - noe så utrolig stort!!? Jeg er så lettet og jeg er verdens lykkeligste!!! Er kjempefornøyd med at hun tok seg så godt tid og forklarte alt så nøye også. Og dette nye kvinne/barn-senteret ved sykehuset her i Trondheim er jo topp moderne og alt er helt nytt. De er jo også landets fremste eksperter på fosterdiagnostikk. Fikk 3 bilder av babyen også da. Og nå har den fått mat og skal få slappe av litt på sofan etter all julinga den har vært gjennom idag Jeg er så utrolig glad!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå