Grace Skrevet 1. august 2006 #1461 Del Skrevet 1. august 2006 Herregud ass, du har jo dritmye qle klær og stæsj du da... E`kke like mye smooth i skapaet mitt lissom... Kanskje vi skal chill`n til jeg er tilbake fra ferie så kan vi gjøre det sammen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. august 2006 Forfatter #1462 Del Skrevet 1. august 2006 Ja, det hørtes ut som en bra deal azz!! Men jeg må uanz på zhopping znart da, for du kommer jo til å kjøpe DE qle klærne i Italia lizzom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. august 2006 #1463 Del Skrevet 1. august 2006 Magen min vokste ikke særlig før etter uke 20... Her er jeg mellom 22 og 23 uker på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. august 2006 Forfatter #1464 Del Skrevet 1. august 2006 Magen min vokste ikke særlig før etter uke 20... Her er jeg mellom 22 og 23 uker på vei... ← Det var ikke store magen, nei. Min er vel større i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. august 2006 Forfatter #1465 Del Skrevet 2. august 2006 Her har jeg jammen ikke vært idag... Har hatt grusomt vondt i hodet idag. Det eneste som hjelper er å sove... Tenkte å kjøre til Sverige idag, men det utgikk. Prøver igjen imorgen Ellers er det fremdeles sol og alt for varmt. Så mens resten av verden gleder seg, sitter jeg inne og blir blekere og blekere og håper på regn. Føler meg ikke akkurat så fin for tiden... det må jeg si... Lurer på om jeg må ta et par soltimer før jeg skal tilbake på jobb Kan også vurdere å holde ut og sole meg litt av og til fremover. Hjelper litt med vifte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 2. august 2006 #1466 Del Skrevet 2. august 2006 Selvbruningskrem er heller ikke så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. august 2006 #1467 Del Skrevet 2. august 2006 Da er jeg ferieklar.. God tur til Sverigeom dere får reist. P.S: PM er sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. august 2006 Forfatter #1468 Del Skrevet 3. august 2006 Her er det vaaaarmt... Det er nesten ikke levelig for ikke-gravide engang... Har nettopp spist grillmat og drukket Munkholm under parasollen på verandaen. Det var godt, men nå har jeg rømt inn igjen. Det er 27 grader, men det er ett eller annet som gjør at det koker ute. Og til helga skal det bli 30 grader. Da må vi dra på standa og bade! Fikk den ene mamma dongeribuksa mi i posten idag, men jeg ble ikke fornøyd... Sånn er det med det meste jeg bestiller på nettet. Alt ser jo helt annerledes ut når man får klærne??! Jeg bestilte ei bukse som var vid hele veien - men den jeg har fått er da ganske så tilsittende og i en annen fasong enn den ser ut på bildet. Ikke er det fordi jeg er feit heller - dette er tross alt ei mammabukse. Men den var vid og elastisk oppe og hadde god plass til mage da! Nesten så den seg ned på meg nå. Men jeg returnerer den. I steden skal jeg nå bestille denne: http://www.suki.no/index.php?main_page=pro...682d5bccfbe898e Skal også se litt etter mammaklær når jeg skal til byen og til legen imorgen. Har ellers vært på shopping og kjøpt en lang, svart strikkejakke med hette fra høstens nyheter på Neste Stopp idag. Ble ikke Sverige-tur idag heller, men det er mulig vi kjører en tur på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 4. august 2006 #1469 Del Skrevet 4. august 2006 Det er alltid utfordrende å shoppe på nettet, det er veldig blandet hva man får. Jeg tror jeg må bestille meg en ny veske siden den andre jeg bestilte var så sabla stor! Eller kanskje den passer nå som kombinert veske og stelleveske Tusen takk for tipset om å ringe trygdekontoret. De hadde som du sa gjort en feil, så pengene må tilbake Håper du blir kvitt hodepinen og at du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. august 2006 Forfatter #1470 Del Skrevet 4. august 2006 Imax: Håper du også får en fin helg - sammen med babyen og mannen Idag var jeg altså hos legen igjen. Alt fint med urinprøve og blodtrykk. Litt opp igjen i vekt, så nå er jeg omtrent på utgangspunktet igjen. Jeg fortalte jo legen at jeg ikke helt klarer å slappe av før jeg har sett babyen på UL neste tirsdag og jeg tror det var derfor han ville prøve å høre etter hjertelyden. Jeg laget en egen tråd om dette tidligere idag... Jeg måtte på forhånd love ham å ikke bli bekymret hvis han ikke fant den, for fosteret er lite ennå og la seg gjerne ned mot bekkenet og det var veldig vanlig at de ikke fant hjertelyden så tidlig. Jeg fikk så utrolig lyst til å prøve å høre den at jeg lovte mer enn jeg greide å holde... For han fant ikke hjertelyden... Det er sjelden jeg har håpet så intenst på noe som da jeg lå der på benken. Vi hørte lyder som kom fra min egen puls og jeg lå bare og tenkte "vær så snill... la meg høre dunk-dunk". Legen prøvde ikke så lenge heller, for det var et bestemt punkt han måtte treffe for å høre det lille hjertet og babyen lå tydeligvis bortvent. Men han trykte og kjente på livmoren min da - utenpå magen - og han kjente at den hadde vokst og at kanten hadde kommet opp. Så han sa at alt det + alle prøvene + tilstanden min tilsa at alt var i skjønneste orden. Men jeg kjente at bekymringene skyldte over meg... Men nå har jeg greid å roe meg ned! Håper likevel at tiden frem til UL på tirsdag går fort! Hadde planlagt en liten butikkrunde i byen etterpå og den greide jeg å gjennomføre selv om jeg var bekymret. Kjøpte en sort heklet kjole fra høstens nyheter fra Fransa. Fin å ha mage i Ellers var det som vanlig kokende varmt ute. Også holdt jeg på å få parkeringsbot Når jeg kom tilbake til bilen min når jeg skulle hjem, sto en parkeringsdame ved siden av den. Jeg skjønte ingenting for jeg visste at jeg hadde ca. 20 minutter igjen av parkeringstiden. Hun spurte om det var min bil, noe jeg bekreftet. Hun spurte om jeg ikke hadde lest hva det sto der jeg hadde parkert... og det hadde jeg selvsagt ikke... Plassen var reservert for El-biler og det var muligheter for å lade den der Dama sa at hun holdt på å skulle skrive bot til meg, men så hadde hun bestemt seg for å se om jeg kom, og siden det var helg og sånn så skulle hun la meg slippe bot! Så da kunne jeg kose meg i helga med at jeg sparte 500 kroner Oj, som jeg takket henne!! Men jeg har stått på den samme plassen før, jeg... Skal ikke parkere der mere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 5. august 2006 #1471 Del Skrevet 5. august 2006 Innom for å ønske deg ei god helg Så godt at du slapp av bot da. Man skal ha litt flaks av og til også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. august 2006 Forfatter #1472 Del Skrevet 5. august 2006 13 UKER!! shakita: God helg til deg også! Og ja, det er deilig med flaks av og til Jeg blir ikke ruinert av en bot på 500 kroner, men det er sure penger som jeg jammen kan gjøre mye annet koselig for Idag har jeg og sambo vært på blåbærtur! Jeg tenkte først ikke å være med, men så bestemte jeg meg for at det kunne bli koselig. Første skritt i "Ephemera-kommer-i-form-igjen-prosjektet". Passelig vær også - litt mere skyet enn det har vært i det siste og ikke fullt så varmt, men likevel over 20 grader. Men det var ikke så enormt mye bær der vi var og vi ble veldig plaget med klegg, så vi ga oss et sted mellom 4 og 5 kilo. Syns det var masse jeg da. Sambo elsker blåbærsyltetøy, mens jeg - som med all annen bær - synes den er best naturell. Uansett har vi rensket og laget syltetøy av alt sammen nå da. Formen min er visst bedre!! Den var liksom det igår også. Litt kvalm innimellom, men ikke sånn konstant og jeg greier liksom å gjøre litt ting igjen. Men jeg tør ikke å glede meg for tidlig. Jeg har hatt bra dager innimellom før, for så å bli slått tilbake. Men kvalmen bør begynne å gå over nå som jeg går inn i 14. uke. Ble forresten sykmeldt i 1 1/2 uke til igår. Torsdag 17. august skal jeg tilbake på jobb! Jeg håper i alle fall jeg greier det. Nå skal vi straks kjøre og hente takeaway-pizza og så blir det sofan og en liten middagslur etterpå. Skulle egentlig vært i byen i kveld også. Butikkene er nattåpne til kl. 24 og det er konsert med Gitarkameratene (Espen Lind, Kurt Nilsen, Alejandro og Eskil Holm) på torget kl. 22. Men vi får se an formen og kreftene mine litt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 6. august 2006 #1473 Del Skrevet 6. august 2006 Hei Ephemera! Følger med her inne,vettu. Gratulerer med 13 uker! Så godt at legen sa alt var bra med deg og barnet, og at kvalmen gir seg. Skal nok bli godt for det å virkelig se den lille til tirsdag,kan jeg tenke meg. Huff,jeg hadde nok vært like nervøs og full av bekymringer selv. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 6. august 2006 #1474 Del Skrevet 6. august 2006 Gratulerer med 13 uker Herlig å høre at kvalmen er blitt bedre..Håper at formen din blir stigende nå fremover, for å være kvalm er jo kjempe slitsomt.. er ikke akkurat mye man orker å gjøre da. Var jo kjempe masse blåbær dere hadde plukket da.. Flink er du Håper du får en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #1475 Del Skrevet 6. august 2006 Gratulerer med 13 uker!! Fy søren så fort tiden går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1476 Del Skrevet 6. august 2006 Hei Ephemera! Følger med her inne,vettu. Gratulerer med 13 uker! Så godt at legen sa alt var bra med deg og barnet, og at kvalmen gir seg. Skal nok bli godt for det å virkelig se den lille til tirsdag,kan jeg tenke meg. Huff,jeg hadde nok vært like nervøs og full av bekymringer selv. Ha en fin søndag! ← Hei! Det var vel et nytt ansikt i dagboka mi? Koselig! Ja, det er utrolig mye å bekymre seg for når man er gravid Tror det blir bedre når babyen begynner å sparke, for da kjenner man at det er liv, liksom Må vente litt på det da, men det skal bli en lettelse å se babyen på tirsdag Gratulerer med 13 uker Herlig å høre at kvalmen er blitt bedre..Håper at formen din blir stigende nå fremover, for å være kvalm er jo kjempe slitsomt.. er ikke akkurat mye man orker å gjøre da. Var jo kjempe masse blåbær dere hadde plukket da.. Flink er du Håper du får en strålende dag ← Joda, det ble endel blåbær! Men sambo hadde med 2 10-liters bøtter som han håpet vi skulle greie å fylle opp da Skulle visstnok ikke være noe problem hvis det var mye bær der vi var. Men jeg tror han har blåbærsyltetøy en stund fremover nå også Gratulerer med 13 uker!! Fy søren så fort tiden går! ← Takk Ja, i starten sto tiden liksom stille, men nå er det gått 13 uker, ja! Bare 7 -8 uker til jeg er halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1477 Del Skrevet 7. august 2006 Imorgen skal jeg på UL Ja, sånn er det jeg føler det Jeg gleder meg vanvittig, men er fryktelig spent også. Det er skummelt!! Men hvis - NÅR - jeg får se at alt er bra, skal jeg hoppe opp og ned av glede!!! Men seriøst... jeg kjenner da virkelig at jeg er gravid, det er bare jeg som lager spøkelser i hodet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #1478 Del Skrevet 7. august 2006 Slapp av det er bare du som har putta alle spøkelsene inn i hodet! Dette går så bra så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. august 2006 #1479 Del Skrevet 7. august 2006 Lykke til i morgen... Det gaar nok bra skal du se.. Husk aa oppdatere meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #1480 Del Skrevet 7. august 2006 Ja, det blir spennende med UL i morgen! Gleder meg til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå