Gjest gjest 0 Skrevet 27. juli 2006 #1421 Del Skrevet 27. juli 2006 Det er kjempefint med skikkelig mage! Flere av mine venninner brukte vanlige klær gjennom nesten hele svangerskapet da de var førstegangsfødende, så det kan godt hende du klarer å bruke en del av det du allerede har. Iallefall hvis du kan ha det under magen uten at det blir veldig ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #1422 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, det er nydelig med gravidemage, Vampyra Så jeg kommer til å kle meg sånn at magen vises Fint med trange topper og gensere. Tror ikke jeg trenger å kjøpe noe særlig, for jeg har jo skapene fulle av både babydolltopper, cardigans og omslagsjakker. En annen ting er at jeg sikkert får lyst til å kjøpe ting etter hvert da Men det er jo veldig greit å vite at man i alle fall kan bruke masse av det man har. Det var dongeribuksene mine jeg fant ut at ville bli for trange, men nå er jo to stykker på vei Ellers er humøret bedre! Jeg er mye mindre kvalm nå om dagen. Jeg greier faktisk å nyte en del mat. Sambo mener det kan ha sammenheng med at jeg nå greier å spise litt mere grovt brød og skikkelig middag. Da holder jeg blodsukkeret mye mere stabilt enn når jeg bare spiste fine rundstykker, boller og pizza... Ferskt grovbrød med kyllingsalat er jummi nå Jeg foreslo faktisk at vi kunne kjøre på ferie til Sverige idag, men sambo har rett i at det er bedre å avvente noen dager og se om formen min holder seg såpass bra som den er nå. Fryktelig kjedelig å bli liggende på hotellet i Sverige og ikke få gjort noen verdens ting - ikke minst for sambo. Dessuten skal vi i ettårsdag til barnet til sambos søskenbarn imorgen. Ser for meg at vi kanskje kan reise på ferie på mandag En annen ting er at jeg fremdeles er veldig trøtt og trenger å sove et par timer på dagen... Kan løses ved middagshvil på ferie også da. Også gleder jeg meg til 12 fullgåtte uker på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 27. juli 2006 #1423 Del Skrevet 27. juli 2006 Magen skal vises. Det er kjempefint Kjøpte meg bare 2 mammabukser da jeg gikk gravid. Bra at formen er bedre! Kanskje kvalmen begynner å ta slutt nå? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #1424 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg kler meg nå i stramme topper og føler meg mye finere enn når jeg har løse klær. WOW, 12 uker på lørdag! Håper formen blir bedre, at du kvikner til! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #1425 Del Skrevet 28. juli 2006 Marthepia og Epica: Ja, tenk at imorgen er det 12 uker!! Skal bli så deilig... Idag tidlig (vel... for en time siden ) var jeg kvalm og ekkel når jeg sor i dusjen... Føler meg litt bedre nå når jeg har spist frokost. Trenger å være i bra form idag, for vi skal i ettårsdag kl. 17. Og storebroren til han som har bursdag er hyper... Og han er bare 3 år. Det blir nok litt av et leven!! Og før den tid må vi på City Syd og kjøpe gave. De har så utrolig masse leker, så da blir det vel klær da. Synes det er morsomst å kjøpe også Håper ellers at kvalmen kan gi seg helt, sånn at vi kan komme oss på en liten ferietur i neste uke!! Det blir jo ikke noen stortur, men det er godt bare å komme seg bort og få litt forandring - spesielt siden jeg har gått hjemme og vært sykmeldt i flere uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #1426 Del Skrevet 28. juli 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. juli 2006 #1427 Del Skrevet 28. juli 2006 Tolv uker i morgen Gleder meg til jeg er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. juli 2006 #1428 Del Skrevet 28. juli 2006 Tenk 12 uker i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #1429 Del Skrevet 28. juli 2006 Vampyra, Arwen og LinKri: Har kommet hjem fra kjempekoselig bursdag nå! Formen min ble heldigvis bedre og været var knallfint, så vi har sittet ute i hele ettermiddag og kveld. Spiste først gryterett til middag og deretter jordbær med vaniljeis og kaker. Og jeg greide å spise masse! Bursdagsbarnet var nydelig og i godt humør og storebroren var mye roligere enn han pleier. Jeg koste meg! Har liksom fått så mye mer felles å snakke med folk om også nå når jeg er gravid, og kom nærmere innpå søskenbarnet til sambo, som er mamman til disse to guttene. Også var det så godt å kjenne at jeg greide å være borte på besøk i timesvis uten å føle meg kvalm eller svimmel eller trøtt eller noen ting. Bare kjente på hvor mye jeg gleder meg til å få en liten en selv Og sambo er så utrolig søt med unger. Han har et enormt barnetekke! Nå har jeg krøpet opp i sofan under pleddet. Hadde på meg knekort kjole og det ble litt kjølig på slutten. Og ja - imorgen er det 12 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #1430 Del Skrevet 29. juli 2006 12 UKER!!! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 29. juli 2006 #1431 Del Skrevet 29. juli 2006 Gratulerer med 12 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. juli 2006 #1432 Del Skrevet 29. juli 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. juli 2006 #1433 Del Skrevet 29. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. juli 2006 #1434 Del Skrevet 29. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. juli 2006 #1435 Del Skrevet 29. juli 2006 Sitter på jobb og feirer 12 uker med en eske Läkerol.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 29. juli 2006 #1436 Del Skrevet 29. juli 2006 Gratulerer med 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #1437 Del Skrevet 29. juli 2006 Åh, så søte der er!! Masse besøk mens jeg har vært ute og shoppet mat med sambo! Tror jeg begynner å bli kvitt kvalmen også! Men det som skjer nå, er at jeg har lyst på masse feit mat som må kjøpes ute... Jeg nevner: Whopper cheese uten sylteagurk på Burger King - har aldri vært så godt før Grov baguette med tandori kylling på La Baguette Subs med laks og majones på Big Bite Croassanter med vaniljekrem og sjokolade på lokalt bakeri Har nettopp trykt i meg en sånn burger nå og har lyst på en til Jeg kan ikke drive å spise sånn mat! Jeg skal liksom ikke legge på meg mer enn nødvendig mens jeg går gravid... I tillegg stemte jeg for Peppes filmdeal til middag idag, men sambo ville grille i finværet og han vant. Jeg er ikke så glad i grillmat for tiden, men kylling og ris er godt, så da blir det det på meg. Har også kjøpt både sesong 1 og 2 av Borettslaget på DVD, for å kompensere for elendig TV-underholdning nå om sommeren. Men i kveld er det Miss Universe da og det må jeg vel se! Og hvis formen holder seg, så blir det ferietur til Sverige på mandag! Ei venninne lurte på hvorfor i alle dager vi skal dit og ikke til f.eks. København, men jeg orker bare noe rolig i år... og noe som ikke er så langt borte Som sagt før, trenger jeg bare å komme bort en tur, ligge på hotell og gå ut og spise god mat. (Og selvsagt shoppe bittelitt Grace: Føler med deg som sitter på jobb idag Er det ikke alldeles grusomt å jobbe på lørdager? Jeg synes det... På jobben min skal vi heldigvis slutte med både kvelds- og lørdagsjobbing fra oktober! Jeg er sikker på at de har gjort det for min skyld, for med barn passer det meg enda dårligere å jobbe på kvelder og helger Vi skal jobbe til kl. 20 ca. hver 6. uke, men ellers blir det bare dag-jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. juli 2006 #1438 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Grace: Føler med deg som sitter på jobb idag Er det ikke alldeles grusomt å jobbe på lørdager? Jeg synes det... På jobben min skal vi heldigvis slutte med både kvelds- og lørdagsjobbing fra oktober! Jeg er sikker på at de har gjort det for min skyld, for med barn passer det meg enda dårligere å jobbe på kvelder og helger Vi skal jobbe til kl. 20 ca. hver 6. uke, men ellers blir det bare dag-jobbing ← Endret 29. juli 2006 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #1439 Del Skrevet 29. juli 2006 Grace: Det der er et dilemma, ja... men jeg liker helt klart best å jobbe 8 - 16 Vi kan ta den diskusjonen der på msn Nå har jeg sovet 2 timer og sambo er i gang med grillinga ute. Glemte å si at jeg faktisk kjøpte meg alkoholfri champagne på Polet idag Skulle se på alkoholfrie hvitviner og de hadde ihvertfall 10 forskjellige typer Men jeg er så glad i musserende, så da endte jeg opp med en flaske alkoholfri, tørr champagne Skal ikke drikke den til middagen idag da... Men fint at det finnes, for jeg kan vel bli lei av brus etter hvert - spesielt når vi har besøk og sånn. Har fremdeles Clausthalerene mine i kjøleskapet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 29. juli 2006 #1440 Del Skrevet 29. juli 2006 Grattis med 12 uker! Så kjempefint å være så langt, ikke sant? Å hurra for meg, med 14 uker i dag, iallefall etter mensterminen. Etter alt å bedømme så blir den nok flyttet til tilbake Så fint at formen virker bedre, la det bare holde seg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå