Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

haha, fælt å ikke ha lyst på godteri? du burde være glad for den bivirkningen da... Jeg skulle ønske jeg ikke hadde lyst på godis i allefall.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinKri: Det var veldig godt med kveldsmat. Men jeg ble litt skuffet over kyllingsalaten. Den er lett og inneholder bare 10 % fett, men det er bare 19 % kylling i den :overrasket: Og jeg syntes bare jeg fant noen få og små kyllingbiter... Nei, da går jeg heller for en annen type med mere kalorier neste gang. Mener de har en på Ica som ser god ut.

Vampyra: Ja, er det ikke sprøtt? Når jeg slanket meg gikk jeg rundt og plagdes med godtesug, mens nå er jeg lei meg for at jeg ikke har lyst på godteri. Eller, jeg er ikke lei meg da, men det hadde vært kos med sjokolade på fredags- og lørdagskveldene liksom... Jeg skal jo ikke slanke meg nå, selv om jeg ikke skal gå opp mere enn nødvendig i vekt heller. Men alle sier at sjokoladelysten kommer tilbake, og det tviler jeg ikke på ;)Nå er det jo sånn at kroppen min tydeligvis ikke trenger søtt, for det er jo liksom det kroppen trenger man har lyst på når man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg så mye for mangelen på lyst på godteri. Den kommer tilbake når matlysten har stabilisert seg igjen! :)

Først må du få i deg det du trenger, deretter kan kroppen din få lyst på ting som gir deg ekstra energi. ;)

Synd med kyllingsalaten! Et alternativ er jo å kjøpe grillet kylling i tillegg, og putte oppi. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensommerbruden: Neida, jeg bekymrer meg ikke for manglende sjokoladelyst - jeg savner bare litt å kose meg med sjokolade som jeg egentlig er så utrolig glad i ;) Men det er sant som du sier - nå vil kroppen ha det den trenger :Nikke: Sjokolade er jo helt unødvendig for kroppen nå.

Sambo kom med akkurat samme forslag som deg når det gjelder kyllingsalaten :) Tror det blir litt mye prakk, så jeg satser i første omgang på at den andre typen er bedre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg har fått innkalling til tidlig UL 8. august!! Dette er for å sjekke downs og sånn da... Jeg har ventet sånn på brevet og nå kom det i postkassen! Synes det er litt lenge til da... men de kan jo ikke undersøke det før fosteret er så og så gammelt heller. Hadde håpet å få komme enten denne uka eller neste. Men, men, jeg får bare være kjempeglad for at jeg får undersøkelsen :)

Ellers er det heldigvis overskyet ute idag og det er meldt overskyet vær i flere dager fremover :danse:

Epica: Jeg har vært skikkelig godtegris siden jeg smakte sjokolade første gang. (Jeg var sånn som la meg ned og hylte i butikken når jeg ikke fikk godteri og mamma måtte slepe meg hjem mens alle naboene syntes synd på henne :overrasket: ). Men nå byr det meg nesten imot og det er så rart! Greier å spise kake innimellom da - og så har jeg fått smaken på iskald sjokoladepudding med iskald vaniljesaus på :sikle: Men jeg blir litt merkelig i magen av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Ikke lenge til!! :hoppe:

Så deilig da! Gled deg! :klem:

Rart at du ikke får lyst på sjokolade lenger!

Men mye med graviditeten er rart! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, hecuba! Det var jammen lenge siden, ja! :klem:

Epica: Nei, det er ikke så lenge til. Akkurat 2 uker. Men jeg vil så gjerne ha det overstått og se babyen. Jeg er katastrofetenker, så selv om sjansene for at det er noe galt med fosteret er små, må jeg bekymre meg for det til det motsatte er bevist. Jeg kommer til å knipe igjen øynene til de gledesstrålende ber meg se på skjermen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten... Spennende å lese om dem som er gravide når man selv er prøver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

:hoppe: litt for tidlig UL da!! 8.august var lenge til ja... i hvertfall da man bare går og venter og venter..... Så jeg føler med deg! :ler: (Men det kommer sikkert til å gå kjempefort) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ååååh, snart UL? Så herlig!!! Er vel ca 10 veker til vi skal på UL... Men gledar meg veldig då!

Gledar meg til svangerskaps-kontrollen på torsdag også!

Har kvalmen begynt å gi seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått time til tidlig UL da! Er ikke så lenge til, går nok fort skal du se! Det blir sikkert spennende! :)

Jeg fikk høre hjertelyden til lille babyen min i dag! Det var sååååå fint! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinKri, Veslo og Sam: :kyss:

Huff, idag er jeg i klagehumør... Jeg kjeder meg sånn!!! Og det er så tragisk at jeg og sambo går her hjemme når vi isteden kunne reist på ferie. Jeg vil reise på ferie! :sur: Men vi kan ikke reise på ferie med meg nå og risikere å bli liggende inne på hotellrommet. Får se neste uke.

Også orker jeg ikke å gjøre noen ting... Orker ikke å lese, orker ikke å se DVD-filmer, orker ikke å rydde, orker ikke å... i det hele tatt. Det har skjedd noe rart med meg. Jeg er sånn i butikker også. Igår var vi en tur på City Syd. Jeg var på H&M for å se om de hadde noen fine mammaklær, men her har de omtrent ikke fått inn noen høstklær i den kategorien. Jeg fant 1 mammabukse og den lurer jeg på om er den samme som de har på nettet. Og så hadde de et stativ med forholdsvis fine gensere, med bredt og elastisk felt over magen. Sånn som blir fint når man får en markert gravide-mage. Orket ikke å kjøpe noe. Skulle også kjøpe ansiktskrem, men orket ikke fordi det var kø ved kassen... Jeg var ikke sånn før :overrasket: Og ellers i butikkene har de så smått begynt å få inn bittelitt høstklær, men jeg orket ikke...

Har også flere vesker som jeg har kjøpt på nettet i det siste, som jeg skal "prøve" i helfigurspeilet i gangen for å se om jeg er fornøyd med dem eller ikke. Orker ikke det heller...

:ler:

Det eneste jeg har lyst til er å sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres ut som du ikke har det noe godt for tiden!

Håper det går over etter hvert!

Ville bare stikke innom med en god sommer- :klem: før jeg tar "KG-ferie" i noen uker!

Legger igjen litt energi også. (Jeg bruker ikke så mye av den på jobb idag, så du kan få litt! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...