Arwen Skrevet 23. juli 2006 #1381 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg har også lurt på det med alkoholfri vin. Har hørt det er så få av de som er gode, men liker så godt vin til maten. Tror jeg må teste noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 23. juli 2006 #1382 Del Skrevet 23. juli 2006 Alkoholfri vin har jeg faktisk aldri tenkt på. Jeg liker vin, men i denne sommervarmen drikker jeg alkoholfri øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #1383 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg fant forresten ut at den vinen som jeg linket til, er bestillingsvare. Men det ser ut som det går an å bestille den og få den levert til et lokalt vinmonopol. Jeg har jo vært så kvalm frem til nå, så øl har vært utelukket, men igår kjøpte jeg Clausthaler som ligger og er gode og kalde i kjøleskapet Men musserende vin høres bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. juli 2006 #1384 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg drikker ofte alkoholfri øl når jeg skal kjøre! Jeg synes det er kjempegodt! Alkoholfri vin har jeg derimot aldri smakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #1385 Del Skrevet 23. juli 2006 Flere som plages i denne varmen ja... Typisk at det skulle bli en slik sommer da jeg er gravid! Men men... ikke mye å få gjort med det Du har hatt bedrevitende "svigermonstre" på besøk ja Det er jo faktisk veldig normalt å være helt tom for energi i begynnelsen av et svangerskap. Det er like normalt, som å ikke være det. Håper alt er bra ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #1386 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg drikker ofte alkoholfri øl når jeg skal kjøre! Jeg synes det er kjempegodt! Alkoholfri vin har jeg derimot aldri smakt... ← Ja, samme her! Alkoholfritt øl synes jeg er like godt som vanlig øl. Men jeg drikker mest vin i festlige lag. Øl er godt til salt mat og potegull. Har aldri smakt alkoholfri vin, jeg heller, men en musserende hvitvin høres veldig godt og friskt ut Flere som plages i denne varmen ja... Typisk at det skulle bli en slik sommer da jeg er gravid! Men men... ikke mye å få gjort med det Du har hatt bedrevitende "svigermonstre" på besøk ja Det er jo faktisk veldig normalt å være helt tom for energi i begynnelsen av et svangerskap. Det er like normalt, som å ikke være det. Håper alt er bra ellers ← Ja... Må si det er himmelsk at de har reist hjem igjen. De er veldig gode og snille, det er ikke det, men alt irriterer meg etter hvert når man har svigerforeldre i huset i hele 4 uker Nå kan jeg være meg selv igjen Skal faktisk prøve å sole meg litt nå. Det er et fantastisk vær ute og jeg må bare vedlikeholde brunfargen. Ser heldigvis ut som det er litt vind i trærne ;)tror ikke jeg blir liggende ute så lenge, men... Det er jo heller ikke bra for babyen å bli overopphetet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #1387 Del Skrevet 23. juli 2006 hele 4 uker!!?? Ja, da skjønner jeg at man kan bli en smule irritert etterhvert ja... også hormoner i tillegg gjør ikke saken noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. juli 2006 #1388 Del Skrevet 23. juli 2006 Å herregud!! 4 uker med svigers hadde jeg aldri orket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #1389 Del Skrevet 23. juli 2006 Ja, for å si det sånn, så var jeg kjempelei etter 1 dag! Men det er jo foreldrene til sambo og de bor så langt unna at han ser dem toppen en eller to ganger i året. De kjører i to hele dager for å komme hit. Men jeg må innrømme at jeg synes det er på grensen til frekt å komme å bo hos oss så lenge. Men dette besøket var planlagt lenge før jeg ble gravid og det var egentlig meningen at de skulle være i 3 uker. Når sambo spurte meg om det var greit at de kom en tur i sommer, så ble jeg sur og lei meg, men jeg ville ikke være den som satte en stopper for at de skulle få til å møtes. Vi har hus på 3 etasjer, men selvsagt blir det så man oppholder seg i samme rom og går oppå hverandre hele tiden likevel. Men jeg visste jo ikke at jeg skulle bli sykmeldt og gå hjemme her sammen med dem om dagene og jeg visste heller ikke at jeg skulle bli så full av hormoner. Jeg har jo følt meg premenstruell og nesten gått på veggen hundre ganger mens de var her! Det hadde vært mye lettere om jeg hadde vært på jobb om dagene og i tillegg følt meg "frisk". Men, men... Nå har de i alle fall dratt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. juli 2006 #1390 Del Skrevet 23. juli 2006 Skjønner godt du bli lei av svigerforeldre som "innvaderer" hus og heim i 4 (!!!) uker... STOLT av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. juli 2006 #1391 Del Skrevet 23. juli 2006 4Uker? Ahh, du fortjener medalje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #1392 Del Skrevet 23. juli 2006 Kos deg med svigerfritt hus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #1393 Del Skrevet 24. juli 2006 Cr@sh, liv og Veslo: Ja, jeg koser meg!! Kommer vel til å slite litt med sol og varme idag også, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 24. juli 2006 #1394 Del Skrevet 24. juli 2006 Bare innom og titter litt på hva som skjer hos deg. Høres ut som du kpser deg med svigerfri sone (det hadde jeg også gjort etter 4 uker. ) Sitter bare på jobb og gjesper. Får ikke sove når det er så varmt på natta, så nå lengter jeg bare hjem til sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #1395 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei, Xania! Jeg holder på å dø av varme ute... Har lagt meg på sofan nå og lurer på om det er tid for en liten dupp Har merket at jeg blir spesielt kvalm når jeg ligger på magen og soler meg! Kanskje det ikke er bra? Ellers har jeg mere lyst på mat nå, men mest sånn mat som vi ikke har hjemme... Påsmurte baguetter med laks eller tandori kylling Hamburgere smaker også godt! Lurer på om jeg skal kjøpe meg kyllingsalat og prøve å spise det på grovt brød isteden for alle disse fine Hatting baguettene jeg stapper i meg. Babyen må bli lei snart Nattesøvnen har jeg forøvrig ingen problemer med. Vi lufter med skikkelig gjennomtrekk og har i tillegg stor vifte på soverommet. Jeg synes det blir litt vel mye vind av og til, men sambo tar av for de verste støytene, da vifta står på hans side av senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 24. juli 2006 #1396 Del Skrevet 24. juli 2006 Bråker det ikke veldig når vifta står på om natta? Jeg er ikke gravid (dessverre), men likevel sliter jeg med nattesøvnen i denne varmen. Takker for klemmen i dagboka mi. Jeg ser ikke bort ifra at jeg og Ø blir "offisielle" prøvere nå. Jeg vet ikke. Men jeg merker at jeg er veldig babysjuk. Og litt misunnelig på dere gravide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #1397 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg synes vifta bråker litt, Fruktkake, men det er jo mest sus. Sambo får uansett ikke sove hvis den ikke står på og han påstår at den ikke bråker i det hele tatt. Han er stor og sterk og jeg legger meg bak ryggen hans i ly for vinden når vi skal sove Så koselig at du også har lyst på baby - og veldig gøy at dere også tenker på å bli offesielle prøver nå Håper dere lykkes snart! Det blir spennende å følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. juli 2006 #1398 Del Skrevet 24. juli 2006 Uten vifte hadde det ikke blitt mye søvn her i hus i alle fall.... Men så har jo vi en "sandstrand" rundt huset, som gjør at det varmer litt ekstra godt her Så bra at matlysten er på vei tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #1399 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Har dere sandstrand rundt huset, LinKri!? Det hørtes jammen deilig ut, i alle fall! :-D Ja, det er godt å kunne spise litt, men jeg er fremdeles kvalm... Nå virker det nesten som jeg er mest kvalm om kveldene... Dro med meg sambo inn i bilen i ettermiddag og kjørte ganske langt til en butikk som har en spesiell kyllingsalat som jeg skal prøve nå (Den er vel ikke så veldig spesiell, men det er Denja lett kyllingsalat og ikke den vanlige baguettesalaten med kylling). Kjøpte også ferskt grovbrød. Kanskje det er på tide med litt kveldsmat? Prøver det og ser om kvalmen forsvinner Har så veeeeeldig lyst til å bli kvitt kvalmen nå, sånn at vi kan komme oss på en bitte liten ferietur!! Jeg orker ikke å reise noe langt uansett, men det hadde vært godt bare med noen dagers tur til Østersund i Sverige. Det er ikke noen spennende by, men det går greit å kjøre dit (25 - 30 mil), det er tross alt utenfor Norge og jeg har lyst til å bo på hotell og gå ut og spise og sånn Og kjøpe godterier, som jeg forhåpentligvis greier å spise i løpet av de neste månedene... Det er faktisk ganske fælt å ikke ha lyst på godterier... Endret 24. juli 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. juli 2006 #1400 Del Skrevet 24. juli 2006 Ingen slik sandstrand nei Men det fant du vel fort ut i boka mi Hadde det vært sjø, hadde det vært heelt greit ja kos deg med kveldsmat (det fikk jeg lyst på også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå