Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk til Prada og iss! :klem:

Idag har det vært en ganske deilig dag. Spesielt deilig at jeg og sambo er alene hjemme!

Været ble knallfint etter hvert og sambo fikk meg med ut på verandan selv om jeg ikke er noe glad i sol og varme for tiden. Jeg lå i bikini og klamret meg til en vifte ;)

Så kjørte vi og hentet takeaway-pizza fra Peppes, som vi spiste under parasollen på verandan. Heldigvis er det godt med pizza :sikle:

Nå ligger jeg under pleddet i sofan og det blir bare avslapping resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: 10 uker!

Dette går jo frammover! Jeg syntes tiden begynte å gå fortere rundt 10 uker, for da så jeg "målet" ved 12 uker nærme seg!

(Og siden har det nesten bare gått fortere og fortere! Nå flyr tida, og jeg er snart halvveis. :overrasket: )

Bra du har kunnet kose deg i helga! Ikke lett dette med besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Sensommerbruden!

Ja, det er deilig å ha kommet til 10 uker - og nå er det "bare" 2 uker igjen til 12 uker :) Håper tiden går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xania og Cr@sh: :vinke:

Alt bra her! Er fremdeles kvalm da, men jeg greier bedre å holde det i sjakk ved å spise ofte nå. Men det er litt av et styr, for jeg trenger mat igjen en halvtime etter at jeg har spist, liksom :ler: Favorittmaten er fremdeles Hattings mini fluetes, men nå har jeg gått over til salami isteden for hamburgerrygg. Det er så godt med salt :sikle: Tror faktisk tiden er inne for å steke meg et par til kveldsmat også nå. Må huske å kjøpe flere imorgen.

Været ble veldig fint og varmt utpå dagen her. Jeg har vært på verandan i timesvis, men holder på å dø av sol og varme. Sambo er veldig søt og ordner med vifte og parasoll til meg ;) Men nå er det kjølig ute og vi har trukket inn. Svigers kom nettopp hjem og jeg har tenkt å se filmen på TV3, "She's the one". Har den på video fra før, men det er leeeenge siden jeg har sett den.

I morgen skal jeg til legen. Skal huske på å komme meg dit i rett tid imorgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Lykke til hos legen i morgon!! Første besøk i svangerskapet?

Takk, takk! Nei, det er faktisk tredje legebesøket mitt etter at jeg ble gravid. Jeg bestilte time rett etter at jeg testet postivit, jeg, og var 6 + 2 på den første kontrollen. Syntes det var godt å snakke med legen min og få graviditeten bekreftet derfra også ;) Neste time hadde jeg når jeg var 7 + 6, for at vi skulle rekke en kontroll før legen min tok ferie. Jeg har visst tidlig ammetåke, for jeg greide å ta feil av tidspunktet jeg hadde legetime og derfor ble det bare en veldig kort kontroll. Derfor skal jeg tilbake imorgen, når legen er tilbake fra ferie :)

Tror faktisk jeg skal innom H&M og se på mammaklær også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Synes H&M har dårlig utvalg av mammaklær på nettsidene sine jeg :sjenert: Lurer på om de har mer på laredoute.no :klø: Var i alle fall det da jeg søkte for mange mnd siden... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...