Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er veldig glad for den linken til bittens, Epica :klem:

Her i Trondheim er det, såvidt jeg vet, dårlig utvalg i mammaklær. Bortsett fra H&M finnes det en butikk som heter Zip. Det er egentlig en butikk for store størrelser, men så har de en avdeling for mammaklær der også. Har bare såvidt vært innom og sett, men gikk fort ut igjen da jeg ikke skal ha noen mammasommerkjoler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange søte babydoll topper, bla på Oasis ;)

Vet du - jeg har hatt dilla på babydolltopper i et par år, så jeg har mellom 15 og 20 av dem hengende i skapet... :sjenert: I tillegg elsker jeg omslagsjakker og har også endel av dem... I tillegg til at jeg skal kjøpe noen fra en norsk designer når høstkolleksjonen kommer inn... Så jeg tror egentlig jeg bare trenger mammabukser ;)

Men takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har halve garderoben klar allerede, ja.

Et tips er å kjøpe vanlige bukser med lavt liv. De kan du bruke veldig lenge, ettersom de ikke presser på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Bukser med lavt liv er nok eit triks ja.. Trur eg kjem til å bruke det ein del sjølv, og ha ein lang inntilsittande topp på meg (slike som var så moderne ei stund) og ein eller annan form for jakke-genser over. Kjem også til å bruke ein del skjør, reknar eg med, må berre få tak i nokre sko som er GODE å gå i, OG fine til skjørt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørt er også fint, ja... Og så så enkelt å bare trekke litt lenger opp i livet når magen synes det blir litt stamt...

Får ganske fin liten gravidkul med skjørt nå, så jeg unngår det til jeg er helt klar for at magen skal synes for alle jeg møter. :sjarmor:

Skjørt kan jo også brukes høst og vinter, med god strømpebukse og støvletter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig mange skjørt også :ler: Fikk dilla på side kappeskjørt i fjor høst og de er så fine at jeg akter å bruke dem i år også. Dessuten er det fortsatt moderne. I tillegg har jeg et par side, sorte, litt utsvingede skjørt som jeg er veldig glad i :) De fleste har strikk i livet.

Så.... egentlig er det vel dongeribukser jeg trenger, ja...

Tror jeg bestiller den capri-buksa fra bittens ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene hjemme igjen :sjarmor: Men det er litt sårt også... Hele denne sommeren forsvinner som dugg for sola... Men jeg har baby i magen min :Nikke:

Sambo har tatt med foreldrene sine på butikkrunde ( :overrasket: han hater butikker men hva gjør man ikke for sine foreldre...). Det som er sårt er at de også skal på VG-lista topp 20 på torget. Det har jeg plottet inn på kalenderen for lenge siden, men det utgår sammen med Robbie Williams-konserten og det meste annet. Jeg orker ikke. Jeg er småsvimmel idag og jeg blir så fort sliten når jeg er ute og i butikker og i det hele tatt. Også må jeg jo ha mat hele tiden for å unngå kvalme. Også ville jeg dratt på VG-lista uten foreldrene hans.

Vel, jeg har i alle fall kjørt og hentet takeaway-pizza som jeg koser meg med. Prøver å spise litt i gangen nå, for å unngå å bli for mett og dermed for kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått i deg litt pizza?

Leit at du er så kvalm hele tiden, får håpe det gir seg snart så du slipper å sitte hjemme i alle ni mnd.. Regner med at du syns det vil være litt kjedelig... :)

Jeg skal begynne med utredning nå, du kan lese mer i dagboken min ;)

Skal dit allerede i morgen så jeg er veldig spent.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Grace! :klem:

Fikk i meg pizzaen, med en sovepause midt i :ler: Men jeg ble kvalm, som vanlig :tristbla:

Er litt trist nå. Er veldig lei av å være kvalm og dårlig og synes synd på meg selv. Sambo og svigers kom nylig hjem etter å ha vært på VG-lista. De hadde også med en fin offwhite parasoll til verandaen vår som svigers hadde kjøpt. Ville på VG-lista jeg også. Og i tillegg fant venninne K på at tiden var inne for å sende meg enda flere MMS-bilder fra Robbie Williams-konserten som jeg ikke kom meg på (vel, hun var på lørdag og jeg skulle på søndag da). Og på toppen av det hele har sambo tatt sofapleddet mitt og gjemt det på loftet fordi det loer sånn :frustrert: Jeg trenger da pleddet mitt og han har tatt et tidligere også, av samme grunn. Nå sa han at han skulle kjøpe et nytt pledd til meg som ikke loer, men jeg vil ha pleddet mitt!!! :grine:

Sårbar av hormoner? Jeg? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ephemera!

Jeg har ikke skrevet her før, men tenkte jeg skulle si hei allikevel! :vinke:

Jeg har fulgt litt med på dagboken din og ler hver gang du nevner shopping :ler::legrine: Skapet ditt må være stappfullt! Og så er det jo så spennende å følge med på det lille barnet. Stakkars, håper kvalmen gir seg snart! Og så skjønner jeg akkurat hva du mener med svigers... noen ganger blir man helt gæærn av å være rundt de. Det er heller ikke særlig morsomt å måtte kle på seg hver gang man skal på do osv. og ikke nok med det, men å være hyggelig og grei selv om man ikke har lyst akkurat der og da. Heldigvis for deg drar de snart!

God natt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...