Ephemera Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #1241 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) "Søtest" ← Ja, den var fin! Endret 8. juli 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juli 2006 #1242 Del Skrevet 9. juli 2006 Ikke lyst på sjokolade?! Lysten kommer nok tilbake skal du se.. Ja de små plaggene er sååå søte!! Jeg syns det var litt mer stas å kjøpe klær etter UL, når jeg fikk vite kjønn. Håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. juli 2006 #1243 Del Skrevet 9. juli 2006 Ellers sitter jeg og spiser cheeze doodles nå - og det smaker meg kjempegodt Tror det må bli mitt nye helgesnacks nå. Det er så rart å ikke ha lyst på sjokolade Vi har sjokolade på stuebordet nå også, men det byr meg imot. Trodde aldri jeg skulle oppleve det... Gleder meg til både matlysten og sjokoladelysten kommer tilbake ← Åååå..... doodles! Det fikk jeg veldig lyst på også! Det har vært en av de store favorittene siden jeg mistet smaken for sjokolade. (Min er heldigvis ganske tilbake nå, så jeg har fått tilfredstillt den verste lysten.) Kanskje jeg må gå og poppe litt micropoppcorn? Det er ganske godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #1244 Del Skrevet 9. juli 2006 Epica: Ja, det er helt grusomt, egentlig, men sjokolade byr meg helt imot nå... Jeg gleder meg villt til lysten kommer tilbake Sensommerbruden:Micropopcorn hørtes ikke så ille ut! Lag deg det, du Jeg skal i alle fall sørge for å ha doodles i huset fremover nå. Jeg spiser frokost nå og varme Hatting's mini flutes med hamburgerrygg går ned på høykant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #1245 Del Skrevet 9. juli 2006 Hjelp, nå sitter jeg og sikler på vesker på QXL Har lagt inn bud på en og har lyst på 3 til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. juli 2006 #1246 Del Skrevet 9. juli 2006 QXL er skummelt Så morsomt å kjøpe babyklær da! har kjøpt masse selv jeg også... Men har fått en del i tillegg... så babyen min får kanskje brukt plaggene bare en gang før de er for små Men de er da så søte og nusselige da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #1247 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei, LinKri! Nå er det vel ikke så lenge til du får babyen din? Må inn i dagboka di og lese litt etterpå Ja, QXL er skummelt... Men nå har jeg i alle fall begrenset meg til 2 vesker der og jeg shopper så lite ellers for tiden at jeg synes jeg fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juli 2006 #1248 Del Skrevet 9. juli 2006 Hattings er godt! Hm... Tror det blir take away her ikveld. Oooorker ikke lage mat (lat....jeg?..... ) veskedilla?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #1249 Del Skrevet 9. juli 2006 Takeaway er jo supergodt Jeg elsker sånn mat - spesielt pizza og kebab med kylling! Ja, jeg har veskedilla... og dilla på klær og støvletter og undertøy og... Jeg er egentlig litt kjøpeforstyrret Men vesker er kanskje den største lasten, ja... Men jeg tror hele denne kjøpemanien min bedrer seg når jeg får en baby som trenger klær og utstyr. Jeg merker jo allerede nå at jeg ikke har lyst til å kjøpe noe annet enn babyklær når jeg er ute i butikker Den ene auksjonen på QXL går ut litt før kl. 21 i kveld, og vi skal snart dra til mamma og pappa. (Svigers skal selvsagt være med dit også...). Jeg må låne PC'en til mamma og pappa i den tiden aukjsonen går ut, i tilfelle jeg må legge inn et høyere bud... Sambo er forøvrig veeeeeldig oppgitt over veskekjøpene mine, selv om jeg bruker mine egne penger... så han kommer vel til å gi opp Han fatter ikke hva jeg skal med alle sammen. Kanskje menn egentlig er litt misunnelige på veskene våre? De kan jo ikke kjøpe seg vesker selv? Ha, det skal jeg begynne å bruke mot ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juli 2006 #1250 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja de er nok SÅÅÅ misunnelige på veskene våre!! Kose deg hos mams og paps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. juli 2006 #1251 Del Skrevet 9. juli 2006 Kose deg og nyte sommeren og magen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. juli 2006 #1252 Del Skrevet 9. juli 2006 Har fått veskedilla i det siste jeg også.. og parfyme!! Var på shopping her en dag, og da fant jeg enda en parfyme. Men klarte å dy meg da... Fant ut at jeg fikk bruke den jeg kjøpte meg for 2 uker siden.... For den var svinedyr!! (ja, mye babbel om meg selv ) uansett, ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. juli 2006 #1253 Del Skrevet 10. juli 2006 Er du syvsover i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #1254 Del Skrevet 10. juli 2006 Hehe... godt at noen savner meg til Grace, LinKri, Charmina og Epica. Vel, jeg sov til halv elleve Men jeg er oppe nå, ja. Har spist mine vanlige Hatting miniflutes med hamburgerrygg på Nammenam! Tror formen er litt bedre om dagen... og ingenting er bedre enn det! Men jeg må spise lite og ofte og ikke minst sove en del. (Også gleder jeg meg til svigers reiser hjem...). Nå har jeg overført penger for ei veske som jeg vant auksjonen på på QXL igår. Dvs. jeg vant egentlig ikke - selv om jeg satt på internett hos mamma og pappa også, for det var en person som bød over meg hele tiden og jeg ga meg på tusen kroner. Men så viste det seg at det var en useriøs budgiver Så jeg fikk tilbud fra selger om å kjøpe den til mitt bud Var koselig hos mamma og pappa igår og jeg greide til alles overraskelse å spise hele 3 stykker nystekt eplekake med krem Gjett om mamma ble glad da? Ellers regner det her idag. Jeg synes det er superdeilig, men svigermor går og sutrer over været hele tiden idag ( ). Har så lyst til å rope ut at jeg synes det er superdeilig med regnvær nå, men det er visst ikke helt normalt å synes det... Jeg sa det når det regnet igår kveld, og det får holde foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. juli 2006 #1255 Del Skrevet 10. juli 2006 Er helt enig med deg, er så deilig at det endelig kom litt regnvær... Så får man bort litt støv og får litt friskere luft Nå frista du meg med miniflutes så jeg tror jeg skal gå å lage det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #1256 Del Skrevet 10. juli 2006 Er helt enig med deg, er så deilig at det endelig kom litt regnvær... Så får man bort litt støv og får litt friskere luft Nå frista du meg med miniflutes så jeg tror jeg skal gå å lage det ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #1257 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg er alene hjemme og det er superdeilig!! Kunne gjerne hatt sambo her da, men det som er deilig er at svigers ikke er her De dro på besøk til slektninger tidlig i ettermiddag og på det tidspunktet var jeg både kvalm og trøtt, så jeg valgte å bli hjemme. Koser meg med masse digre moreller og det er vanvittig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 10. juli 2006 #1258 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvordan har du hatt det idag? Kanskje lagt deg du. Blir bra når svigers drar hjem, så får dere litt mer privat tid sammen, eller du alene når sambo er ute. DEt m,å være tungt å ha besøk så lenge. Skjønner godt at du er lei Hadde besøk rundt en uke, og det var nok. Jeg som pleier å ha dodøra åpen når bare jeg og sambo er hjemme, gå rundt naken og tusle naken fra rom til rom, måtte virkelig ta meg sammen ohg låse dodøra å kle på meg. Et var ikke like morsomt om morgen, og hyre på seg klær for å gå å tisse, i tilfelle besøket var på tur opp eller allerede oppe. Men nå er vi alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #1259 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei, Sam! Ja, det du skrev var som jeg skulle skrevet det selv. Jeg pleier også å tusle naken rundt og tisse med dodøra åpen Det er helt grusomt å ikke kunne "være seg selv" når man har besøk. Jeg må også kle på meg når jeg skal på do om natta osv. Men da slenger jeg som regel på meg en morgenkåpe da. Men likevel! Også har jeg funnet ut at svigermor for det første er ekstremt selskapssyk og jeg tror også hun tror at jeg er ensom og kjeder meg når jeg går hjemme nå. Men sannheten er at jeg har større behov enn noensinne for å ha fred rundt meg og være alene!! Og da ser jeg bort fra sambo, for han kan jeg gjerne ha rundt meg hele tiden, det er noe helt annet. Jeg kan også fint være sammen med mamma og pappa og vennene mine, men svigerforeldre nå???! Heldigvis er det muligheter for at de skal være borte hele helga som kommer - hos de slektningene de var hos igår Da kan det hende jeg holder ut... da blir vi alene i helga... og så reiser de hjem i slutten av neste uke Spiser frokost nå og skal ta meg en tur på butikken etter hvert. Må kjøpe Se og Hør Må også kjøpe inn mere moreller, om de så koster 400 kroner kiloet Også har jeg så lyst til å bestille mammaklær fra Epica's tips om www.bittens.no. Jeg må ha den capribuksa i dongeri (den uten oppbretter på). Blir så fiiiin med lange støvletter til! Også har jeg lyst på en av de vide dongeribuksene, selv om de ser litt rare ut i fargen... Mulig jeg bare bestiller capribuksa. Må også innom H&M når jeg skal til legen på mandag og se om de har fått inn noen mammanyheter her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #1260 Del Skrevet 11. juli 2006 Så gøy å høre at du likte buksa på bittens! De har masse fine bukser der, prøvde mange når jeg var der. Håper dere får en fredelig alene-helg! Moreller er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå