Gjest gjest 0 Skrevet 31. mai 2006 #801 Del Skrevet 31. mai 2006 Heldigvis så går mensen over det også... (hvis man kan si det sånn...), og snart kan dere prøve igjen!! Du blir gravid Ephemera, bare ikke denne måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2006 #802 Del Skrevet 31. mai 2006 Ellers er jeg 90 % sikker på at jeg får mensen hvert øyeblikk, og denne gangen vurderer jeg å legge meg ned og gråte hvis/når det skjer Men det er håp ennå da... ← Å nei, ikke mist helt motet selv om mensen skulle dukke opp... Det kommer manger andre prøvermåneder etter denne. (Og; alt håp er ikke ute før mensen er der.) Hvor lenge har dere vært prøvere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #803 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvor lenge har dere vært prøvere? ← Jeg er bare i PP4 og fjernet hormonspiralen i januar i år. Men jeg er litt ekstra stressa fordi jeg fyller 36 år senere i denne måneden... Jeg har liksom ikke god tid... Men ingen spotting eller mens ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. juni 2006 #804 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei! Du har brukt hormonspiral tidligere ja, hva slags erfaringer har du med den? Har du brukt noen annen prevensjon du kan sammenligne med? Jeg har nemlig blitt anbefalt hormonspiralen av legen min, men jeg er litt usikker på om jeg vil legge ut 1200 kr for noe som kanskje ikke fungerer for meg... Jeg vurderer å stoppe med prevensjon i sommer for å se hvordan kroppen reagerer... Jeg har gått på pillen i 8 år nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #805 Del Skrevet 2. juni 2006 Ingen mens ennå... Angrer litt for at jeg ikke testet i morrest. Er litt kvalm, men tror det er fordi jeg enten er sulten eller fordi mensen kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 2. juni 2006 #806 Del Skrevet 2. juni 2006 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #807 Del Skrevet 2. juni 2006 Ja, jeg er veldig regelmessig og begynner vanligvis å spotte dagen før også... Og jeg føler meg egentlig ikke sånn dårlig som jeg pleier å bli rett før mensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 2. juni 2006 #808 Del Skrevet 2. juni 2006 Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 2. juni 2006 #809 Del Skrevet 2. juni 2006 Krysser fingre og håper mensen holder seg langt bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2006 #810 Del Skrevet 2. juni 2006 Så spennende Ephemera!!! Kan du ikke teste da? For får skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. juni 2006 #811 Del Skrevet 2. juni 2006 Så spennende Ephemera!!! Kan du ikke teste da? For får skyld? ← Kan du ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #812 Del Skrevet 2. juni 2006 Joda, men jeg var jo ferdig å tisse når jeg tenkte på det i morrest Og nå sitter jeg på jobb frem til kl. 15. Skal nok teste når jeg kommer hjem, ja! Men det blir veldig skummelt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. juni 2006 #813 Del Skrevet 2. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2006 #814 Del Skrevet 2. juni 2006 Å så spennende!!! Håper virkelig du er gravid for din skyld!! Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 2. juni 2006 #815 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #816 Del Skrevet 2. juni 2006 Tusen takk, alle sammen! Håper jeg rekker å teste før jeg får mensen.... Sitter liksom og venter på den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 2. juni 2006 #817 Del Skrevet 2. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 2. juni 2006 #818 Del Skrevet 2. juni 2006 Åsså jeg som skal bort da, og ikke får sjekket her inne før over helga. Krysser fingrene for at testen er positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #819 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) JEG ER GRAVID!!!! :hoppe: :hoppe: Endret 2. juni 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 2. juni 2006 #820 Del Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer så masse, dette fortjente du virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå