Sniglå Skrevet 18. mai 2006 #781 Del Skrevet 18. mai 2006 Vet aldri hvordan det kan utarte seg... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #782 Del Skrevet 21. mai 2006 Tid for oppdatering Fredag ettermiddag: Bilen min fikk den beste og dyreste vasken med understellsspyling + polering, selvsagt med sambo trygt ved min side Den ble også god og mett av bensin! Jeg hadde også lyst innom City Syd for å kjøpe noe jeg hadde sett tidligere på dagen, men sambo mente at jeg har mer enn nok klær... Super kveld med utrolig spennende Idol-finale! Sendte inn 10 stemmer på Aleksander og vet ærlig talt ikke hvor sur jeg hadde blitt om han ikke vant! Men det gikk jo bra!!! Igår, lørdag: Sambo la laminatgulv på det ene soverommet vårt og jeg hjalp til bittelitt. Så dro vi på lunsj til et vennepar, der også 2 andre par var invitert. Kjempekoselig og utrolig god mat!! Ble så mett at ingen av oss orket middag igår... ikke engang på kvelden. Kvelden ble tilbringt i sofan hjemme, avbrutt av en tur til venninne S for å hente høstkatalogen til H&M. Hun var ikke hjemme, men hadde lagt den i postkassen til meg. Men det var ikke noe mye fint der, nei... Idag: Husarbeid, sløving... og nå er det grilling!!! Det er grått og regndråper ute, så vi skal spise inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #783 Del Skrevet 23. mai 2006 Har bestemt meg for at jeg skal være gravid nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. mai 2006 #784 Del Skrevet 23. mai 2006 Så kjekt da! Få håpe du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #785 Del Skrevet 23. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. mai 2006 #786 Del Skrevet 23. mai 2006 Har bestemt meg for at jeg skal være gravid nå!! ← Best for deg det ja!!! For du og jeg har en avtale denne mnd og den kan ikke brytes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #787 Del Skrevet 24. mai 2006 Har bestemt meg for at jeg skal være gravid nå!! ← Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #788 Del Skrevet 24. mai 2006 Ehm....så det på tickeren din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #789 Del Skrevet 24. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. mai 2006 #790 Del Skrevet 24. mai 2006 Bare 9 deger igjen.... Heldiggris... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #791 Del Skrevet 24. mai 2006 Krysser fingrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #792 Del Skrevet 25. mai 2006 Da er det fridag igjen! Må bare si at jeg elsker sånne late fridager fra jobb! Føler meg skikkelig sløv idag. Har vært ute en tur og tatt sol og komisk nok møtte jeg en venninne på solsenteret. Jeg har feriedag imorgen også og da reiser vi til Molde sammen med mamma og pappa. Mulig jeg og sambo kjører tidlig på morgenen. Skal kose oss og gå i byen og spise ute og sånn. Har overført penger fra sparekontoen til shopping. Kommer hjem enten lørdag kveld eller på søndag. Ellers håper jeg at jeg er gravid da. Har ikke fått noen premenstruelle symptomer ennå. Brystene har ikke blitt ømme engang... Men det er jo over en uke til IKM da. Krysser fingerene og håper på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 25. mai 2006 #793 Del Skrevet 25. mai 2006 God tur til Molde! Er vel mulighet for litt shopping der ja *krysser fingrene for at du ikke får noen premenstruelle symptomer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. mai 2006 #794 Del Skrevet 26. mai 2006 Krysser jeg og og gir en god klem i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2006 #795 Del Skrevet 27. mai 2006 Er ikke så flink til å legge igjen spor.. men jeg leser altså Krysser fingrene for at du er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #796 Del Skrevet 28. mai 2006 Alial, Charmina og meja: Vi kom hjem fra Molde sent igår kveld. Fant ut at det var like lurt å kjøre hjem igår kveld og ha søndagen hjemme, isteden for å vente til idag med å kjøre. Hadde en koselig tur i fint vær. Ble mye spising ute og litt shopping. Kjøpte meg en kjole og div. småtteri. Men det var ikke noe annet å finne der enn i butikkene her i Trondheim... Likevel veldig gøy å gå i butikker i en annen by Jeg er smådårlig og har vært det siden fredag. Er groggy i halsen og har vondt i hodet, er snørrete og frossen. Jeg er litt varm og frøys ute når det var varmt og sol i helga. Så det er mulig jeg har litt feber. Kjennes ut som jeg fint kunne ligget til sengs og sovet det meste av tiden nå. Nesten så jeg må vurdere om jeg kommer meg på jobb imorgen... Det blir vel i alle fall ikke noe trening på meg i uka som kommer. Ellers ser det ikke ut hjemme hos oss nå. Vi skal pusse opp soverommet vårt. Det skal legges gulv og både vegger og tak skal males. Så alle klærne mine er flyttet inn på det som er innredet som et barnerom og vi skal sove på gjesterommet en stund nå... Huff.. jeg kommer ikke til å finne noen ting på evigheter. Når vi er ferdige med soverommet, skal det samme gjøres med gjesterommet, men det blir langt mindre slitsomt da. Men det blir nok veldig fint! Når det gjelder mulighetene for graviditet, så er jeg veldig usikker. Det som er rart, er at brystene mine ikke har blitt ømme og det pleier de alltid å bli i god tid før mensen. De skulle altså vært ømme for lenge siden. Nå er det jo sånn at man får ømme bryster når man er gravid også, men kanskje de da kan bli ømme litt senere... :klø: Ellers har jeg hatt en del stikking og murring i magen, men det kan hende det bare er ting jeg innbiller meg. Har også oppdaget et fenomen med utlod. Det kan jeg ikke huske at jeg pleier å ha mellom EL og mensen...? På den annen side er jeg litt "hissig". Om det er PMS eller graviditet, er jo umulig å finne ut av... Men nå idag synes jeg at jeg begynner å kjenne litt murring i korsryggen også, og det ser jeg ikke på som positivt. Jeg vet ikke - helt til igår så har jeg tenkt at jeg kanskje kan være gravid nå, men idag føler jeg at mensen kommer... Men IKM er ikke før på lørdag da, så jeg får bare vente å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. mai 2006 #797 Del Skrevet 29. mai 2006 INNOM MED EN DIGER MANDAGSKLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #798 Del Skrevet 29. mai 2006 Tusen takk for den store klemmen, Charmina! Jeg er litt melankolsk vedrørende det å få barn idag. Magefølelsen har liksom sagt meg at jeg kunne være gravid denne gangen, men nå i ettermiddag/kveld kjennes det veldig ut som jeg kommer til å få mensen Merkerlig at brystene for en gangs skyld ikke er ømme, men ellers har jeg murriger i korsryggen, magen er oppblåst, jeg har litt hodepine og jeg er hissig som fy! Jeg er bare i prøveperiode 4 og jeg vet at mange må holde på i minst et år før det klaffer, men hvorfor klaffer det ikke med en gang liksom? Jeg har ikke tid til å vente et år... Jeg blir 36 år neste måned! Jeg blir så redd for at jeg allerede skal være for gammel. Blir så trist av å tenke på at jeg har ventet så lenge med å få barn. Men det har nå bare blitt sånn. Det var først for under 3 år siden jeg traff han som skulle bli far til mine barn. Jeg har alltid vært veldig opptatt av at barn skulle komme til verden i et solid forhold og har alltid vært veldig påpasselig med prevensjon. Jeg har et langt samboerforhold bak meg før min nåværende. Da hadde jeg utrolig lyst på barn, men han ville vente. Så ble jeg langtidssyk og så tok forholdet etter hver slutt. Og så tok det et par år før jeg traff den rette, min kjære samboer. Så da har det blitt sånn. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle bli gravid til sommeren. Jeg er for eksempel en ihuga fan av Robbie Williams og kunne gjort mye for å dra på konsert med ham i Sverige eller Danmark i sommer. Men så tenkte jeg at nei... jeg er sikkert - ihvertfall forhåpentlig vis - gravid til den tid, så da blir det mye styr i det kaoset der med mage og greier.... Så det blir ikke Robbie engang... I tillegg er jeg lei av å slanke meg. Jeg har igjen et sted mellom 2 og 3 kilo. Jeg er egentlig fornøyd med resultatet nå, men jeg kan ikke stoppe før jeg har nådd målet mitt. Huff, her ble det mye sutrlig, men det er jo min dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 29. mai 2006 #799 Del Skrevet 29. mai 2006 Det er lov å sutre litt, Ephemera. Skjønner godt at du blir deppa og lei deg når du ikke blir gravid. Men fatt mot. Som du skriver så kan det ta opptil et år, og det eneste dere må gjøre er å prøve og prøve og prøve og... jah.. og det er vel ikke så ille det heller? Jeg føler på meg at det ikke er så voldsomt lenge til du vandrer stolt rundt med stor mage! Takk for innlegg i dagboka mi forresten! Tenk, nå har vi veldig få kilo igjen begge to. Skal vi sammen ta et skikkelig tak fra i morgen? Litt "konkurranse" kan nok bare være sunt innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #800 Del Skrevet 31. mai 2006 Først: Kan Siv Jensen få seg et liv??? Hun er på TV'n igjen nå og jeg synes hun er der hver gang jeg ser på NRK eller TV2. Jeg er så leeeeeeeeeeeeei!!!! Ellers har jeg vært flink og vært på trening nå i ettermiddag! En klokketime med beinhard med morsom step og aerobic. Var mer svett enn etter en spinningtime etterpå... Trodde jeg skulle gå i gulvet et par ganger, men jammen er jeg ikke sprek Måtte innom noen butikker og se litt før treninga begynte... Sluttet på jobb kl. 15 og kom til byen en time før treninga begynte. Kjøpte plutselig en fin svart Friis-veske i "skinn" og en hvit blondetopp fra Floyd. Jeg har den i sand fra før og liker den så godt at jeg angret meg for at jeg ikke kjøpte flere farger (jeg kjøper alltid klær i flere farger når jeg finner noe jeg liker). Og idag hadde de den plutselig på B-Young (jeg har sett etter den der hundre ganger før, men konkludert med at den var utsolgt) - og den var til halv pris!! Faktisk så var det masse sommerklær til halv pris der!! Spørs vel om ikke butikkene sliter litt når det er kaldt og dårlig vær ute. Men altså... da torde jeg ikke å gå i flere butikker... Jeg trenger egentlig ingenting og hvis jeg tenker litt fornuftlig, så har jeg heller lyst til å bruke penger på litt ferie. Lurer på om ikke jeg og sambo skal sette oss ned og planlegge noe snart. Vi skal jo stort sett være hjemme og pusse opp, men jeg må bort en tur også. Det blir nok ikke noen sydenferie, men en storbyferie har jeg lyst på. Da skulle vi reist sammen med et vennepar sånn at vi jentene kunne shoppet og gutta gjort noe annet, men nå har jo alle vennene våre spikret feriene for lenge siden. Ringte forsikringsselskapet og purret på saken min etter kræsjen med bussen igår. Jeg er fryktelig utålmodig og vil vite hvor mye jeg må betale for den dritten Men de hadde ennå ikke fått noen takst på skaden på bussen fra det andre forsikringsselskapet. Og hun jeg snakket med sa at motparten har et helt år på seg til å komme med kravet Skal jeg vente så lenge??? Hun sa at de som regel kom med kravet lenge før det da, men jeg måtte bare smøre meg med tålmodighet. Jeg må vel bare sette av penger på en "bilkræsjekonto", men det er surt det også Ellers er jeg 90 % sikker på at jeg får mensen hvert øyeblikk, og denne gangen vurderer jeg å legge meg ned og gråte hvis/når det skjer Men det er håp ennå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå