Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Rooolig vennen! I vår alder tar dette gjerne litt tid ;) Tenk på at veien vi går kan være vel så interessant som målet vi kanskje når :sjarmor:

:klem: Ja, men jeg har jo litt dårlig tiiiiiiiid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig og rolig på jobb!

Har funnet ut at jeg må kjøpe meg noen ballerinasko. Har funnet ut at det blir fint til jeans! Så mange fine på Din Sko på lørdag og de kostet bare ca. 200 kroner per stykk. De hadde bl.a. flere sorte med små blomster på.

Og i tillegg har jeg lyst på 3 forskjellige brune sandaler fra Skoringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare dytte dagboka mi litt opp ;)

Jobber kveld denne uka, så da blir det ikke så mye skriving her.

Sommeren er over for denne gang, forresten...

Også fikk jeg vite om to nye gravide på jobb idag... blir så misunnelig...

Håper det blir min tur snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Var det ikke du som skulle roe ned shoppinga da ;)

Er sommeren borte oppe hos dere da? Her henger den fremdeles igjen! Selv om det hjelper lite når jeg sitter i denne kjelleren da :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som skulle roe ned shoppinga da ;)

Er sommeren borte oppe hos dere da? Her henger den fremdeles igjen! Selv om det hjelper lite når jeg sitter i denne kjelleren da :forvirret:

Joda, jeg skal roe ned shoppinga... ihvertfall litt... men jeg har følt meg så blakk de siste dagene og det er superdeilig å få lønn! :)

Ja, sommeren har tatt slutt her. Igår var det skikkelig grått og regnet litt. Idag veksler det mellom sol og litt regn.

Skjønner at det ikke er gøy å sitte i kjelleren og lese til eksamen i finværet hos deg. Hvis det er noen trøst, så sitter jeg innesperret på jobb til kl. 22 i kveld. :forvirret: Skal også jobbe 9 - 17 imorgen. :forvirret:

Lykke til med lesingen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Alial, det var utrolig kjedelig å jobbe igår, men jeg har bra betalt på lørdager og har i tillegg en dag fri med lønn i uka etter. Jobber hver 4. lørdag, men jeg klager noe voldsomt hver gang, for jeg er bortskjemt med å ha fri på lørdager fra før...

Så jeg har fri både 17. og 18. mai!! :hoppe: 18. mai har jeg tenkt meg på en aldri så liten shoppingtur. Skal kartlegge om noen av venninnene mine har fri på dagen og kan bli med, men jeg tror ikke noen av dem har det. Skal i alle fall kjøpe meg ballerinasko.

Denne helga har gått utrolig fort. Jobbet til kl. 17 igår. Kjørte ei venninne og arbeidskollega hjem til kjæresten hennes på vei hjem og deretter hentet jeg sambo og så dro vi og handlet mat + pizza på Dolly Dimples. Resten av kvelden ble tilbragt stuptrøtt i sofan.

Idag sov jeg lenge og kunne nesten tenkt meg å bli i senga hele dagen... Jeg og sambo har vært en tur og tatt sol, men ellers har det ikke blitt gjort stort. Vil slappe av og være hjemme når jeg har jobbet kveld + lørdag hele uka.

Været: Rundt 5 grader og vekslende sol og regn/haggel/sludd. Er meldt likedan vær 17. mai også og jeg har sagt at jeg vil ha bunad og helst også baby for at jeg skal til byen den dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frøkna...

Så du den dokumentaren på tv2 i kveld...

Var veldig bra...

Nå vil jeg ha baby enda mer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Grace!

:Nikke:

]Jeg så det! Så ikke begynnelse pga Big Brother, men så resten. Den var jo så nusselig den lille babyen. Sambo prøvde flere ganger å minne meg på at den var datamanipulert, men hva så? :ler:

Har nettopp lest at du fikk mensen idag... Sørgelige greier... Men da har vi en avtale om å teste positivt i juni, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp det har vi!! Og nå SKAL vi !!!!!!!!!!!!!

Ja, nå skal det klaffe!!!

:Gjesp: Jeg gleder meg sånn til å ha fri imorgen! 17. mai = slappe av :) Fryktelig vanskelig å stå opp i morrest. Også ha jeg jo fri på torsdag også! Da er det bare èn dag å jobbe, så er det helg igjen.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. mai har gått veldig fort!!

Det var meldt regn, men vi våknet til skyfri himmel og sol. Det var forresten fint vær igår også, så det var ikke så overraskende.

Vi orket ikke å dra til byen for å se togene. Vi hadde ikke planlagt det pga dårlig værmelding. Koselig å sitte i sofan og se på togene på TV mens man koser seg med frokost også! Det blir noe annet når vi får barn!

I ettermiddag og kveld har vi vært hos mamma og pappa. Satt ute på terrassen deres og spiste is og kaker helt til kl. 22 i kveld.

Nå skal jeg snart finne senga. Har heldigvis fri imorgen også :-D. Har planer om en liten shoppingtur på City Syd. Noen som vil bli med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Chica

Shopping høres bra ut! Men noen må jobbe også ;) Håper finværet holder seg til helgen jeg! Satser iallfall på å unngå regn!

Unngikk byen i går jeg også, syns det er alt for mye folk i byen på 17. mai, og møter man kjentfolk er det omtrent umulig å slå av en prat for det er så mange som skal komme fram på fortauene. Men når det blir barn i skolealder må man vel komme seg ned til byen for å se på barnetoget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten tur på City Syd idag da.

Kjøpte en nydelig sandfarget selskapsveske med tunge perler på, på Neste Stopp. Jeg elsker selskapsvesker og samler på dem ;)

Kjøpte også en fin hvit, heklet bikini på Cubus. Ikke den samme som jeg så avbildet i et blad tidligere (den fant jeg ikke). Denne har boxertruse med knyting og trekantoverdel. Nesten for fin til å brukes! ;)

Ellers kjøpte jeg bare litt hårkur og småtteri. Glemte å ta ut tippe-premien min også. Har nemlig vunnet tilsammen 235 kroner i lotto! :ler:

Også så jeg på babytøy! :hjerter_rundt: Håper det kan gjøre sin innvirkning på eggløsning og befruktning! :lol: Hjelpe meg så mye nusselige klær...

Må ellers vaske bilen min. Den er på en merkelig måte full av fuglebæsj :forvirret: Men jeg tør ikke å vaske bil alene, det må sambo bli med på!! Han har lenge maset om at vi må få vasket bilen min. Trenger visstnok understellsspyling for å få bort saltet etter vinteren for å forhindre rust.

Også skjønner jeg ingenting av hvilken dag det er og sånn. Siden det var 17. mai og fri igår.. også har jeg fri idag... også skal jeg jobbe imorgen, så er det helg igjen! Deilig da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Du er nå skjønn da :kose:

:ler: Ja, det er jo såvidt jeg tør å kjøre bil, så da kan jeg ikke begynne å klabbe med en sånn bilvaskegreie... :sjenert: Vet aldri hvordan det kan utarte seg...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...