Gjest Chica Skrevet 5. mai 2006 #741 Del Skrevet 5. mai 2006 De har bik bok da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #742 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) De har bik bok da ← Jada, jeg har ikke glemt omslagsjakken! Også har de Neste Stopp... og Vero Moda... og Cubus (bikinier) og H&M (undertøy!! og bikinier... og kosmetikk... ellers handler jeg omtrent ikke noe der...)... og så har de Match Woman... og Falkanger og Din Sko... Søren, de mangler Skoringen!!! Også har de Vivikes... Endret 5. mai 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 5. mai 2006 #743 Del Skrevet 5. mai 2006 Men atte - været er jo egentlig alt for fint til å shoppe! Satser på honningmelon, ananas og isvann på verandagen jeg - shopping får vente til det regner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #744 Del Skrevet 5. mai 2006 Det ble solig på verandan isteden for shopping på meg også Solte meg i 2 timer i bikini før sambo kom hjem fra jobb. Da spiste vi middag på verandan og har sittet der ute helt til nå. Skal bli deilig med en sånn helg med sommer-vær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mai 2006 #745 Del Skrevet 5. mai 2006 Ja har vært strålende vær idag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #746 Del Skrevet 6. mai 2006 Idag dro sambo meg opp tidlig - til tross for at øynene mine var gjenklistret pga allergi Vi skulle gjøre unna handling osv. tidlig på dagen for å kunne nyte finværet. Vi har vært en tur i byen, på City Syd og på Smart Club. Jeg kjøpte meg ei veske som jeg har siklet på en stund. Fant Chica's omslagsjakke på BikBok på City Syd også, men jeg fant ut at jeg ikke måtte har den... jeg har en hvit omslagsjakke fra før som jeg liker vel så godt Så handlet vi mat og 10 tujaer. Så nå har vi plantet hekk i hagen. Det ble kjempefint!! Og så har vi grillet på verandan. Jeg har gått inn for å sove litt nå for jeg har så vondt i hodet. Litt søvn gjør nok underverker for resten av kvelden Utroooolig fint vær!! Full sommer ute og jeg har gått i hvitt, sidt sigøynerskjørt og hvit babydolltopp + sandaler idag. Skal ellers bestille meg 2 bikinier fra hm.com. Finner vel noe annet småtteri som må med også... Når jeg våkner igjen skal vi spise jordbær, vannmelon og frisk ananas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. mai 2006 #747 Del Skrevet 6. mai 2006 2 dager til testing.... Så spennende... Merket noe til kommende mens eller??? Håper ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #748 Del Skrevet 7. mai 2006 2 dager til testing.... Så spennende... Merket noe til kommende mens eller??? Håper ikke det. ← Det kjennes dessverre veldig ut som mensen kommer hvert øyeblikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #749 Del Skrevet 7. mai 2006 Og nå har jeg begynt å spotte, så da blir det mensen for fullt imorgen... Og jeg er så dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 7. mai 2006 #750 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva betyr å spotte? *uvitende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #751 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva betyr å spotte? *uvitende* ← Å ha brun utflod og litt brunt på papiret når man tørker seg. Jeg pleier å ha det sånn minst en dag før jeg får mensen... det er liksom starten på mensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. mai 2006 #752 Del Skrevet 7. mai 2006 Du får se det positive i det da... Nå får du enda en måned å bli enda slankere på, sånn at du har litt mer å gå på når du blir gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. mai 2006 #753 Del Skrevet 7. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #754 Del Skrevet 7. mai 2006 Vampyra og Sniglå: Ja, for neste måned skal jeg bli gravid!!! Men jeg har avtale med Grace om at vi begge skulle bli gravide denne måneden og greier... Har solsteket kroppen min i bikini på verandan idag og nå griller sambo marinerte medaljonger av svin indrefilet, hvitløksbaguetter og cherrytomater ute Vi skal selvsagt ha potetsalat og cola light til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 7. mai 2006 #755 Del Skrevet 7. mai 2006 Å ha brun utflod og litt brunt på papiret når man tørker seg. Jeg pleier å ha det sånn minst en dag før jeg får mensen... det er liksom starten på mensen... ← ååh.. Da lærte jeg en ny ting i dag. Men synd for deg, Ephemera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. mai 2006 #756 Del Skrevet 7. mai 2006 æsj så dumt... Men men, du skal ikke se bort i fra at vi kan holde den avtalen i juni isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. mai 2006 #757 Del Skrevet 8. mai 2006 Er du ikke her i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #758 Del Skrevet 8. mai 2006 Joda, jeg er her! Jobber kveld denne uka, men er en snartur innom KG nå. Er maks dårlig pga mensen... Gleder meg til å dra hjem og legge meg kl. 22... Lenge til, men... Og du - avtalen i juni er helt grei! Håper du har en fin dag i sola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. mai 2006 #759 Del Skrevet 8. mai 2006 Jepp, har jobbet men innom nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. mai 2006 #760 Del Skrevet 8. mai 2006 Rooolig vennen! I vår alder tar dette gjerne litt tid Tenk på at veien vi går kan være vel så interessant som målet vi kanskje når Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå