iss Skrevet 24. april 2006 #681 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg er med på mai bølgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. april 2006 Forfatter #682 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg er med på mai bølgen!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. april 2006 Forfatter #683 Del Skrevet 24. april 2006 Vi spiste middag på verandan idag! Det var 14 grader i skyggen, knallsol på verandan og helt sommer! Kjempedeilig!! Også har vi vært på Plantasjen og kjøpt putekasse. Skal også tilbake dit en dag og kjøpe 5 stk. blomsterpotter til kjøkkenvinduet. Jeg skal bytte ut dem vi har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. april 2006 Forfatter #684 Del Skrevet 25. april 2006 Da har jeg vært hos legen og han sykmeldte med 100 % denne uka og 50 % neste uke. Han satte også opp ny time mandagen etter det (altså 8. mai), men hvis jeg følte meg bra da, kunne jeg bare avbestille timen og gå på jobb. Imorgen skal jeg til akupunktur da, så får jeg diskutere litt med ham hvor mange behandlinger jeg trenger nå. Jeg må betale 300 kroner selv per behandling der Jeg blir økonomisk stresset av å være hjemme fra jobb også, fordi jeg taper provisjon. Jeg har bra fastlønn, men har nå engang vent meg til provisjon i tillegg. Jeg skulle gått noen runder med meg selv for å bli mindre opptatt av penger, for det er noe jeg tenker masse på og bruker masse av... Snek meg innom noen butikker når jeg først var i byen også. Stod jo til og med i parkeringshus. Fant ut at det ikke ville være så lurt å stå på parkometer når jeg skulle til legen, for der må man som regel vente en stund med å komme inn. Kjøpte en lang, heklet cardigan i sand som går ut nederst på ermene (og det elsker jeg!), bodylotion, ansiktskrem og neglelakk. På vei hjem tok jeg sol og handlet litt mat, og nå har jeg dusjet og spist lunsj. Det er skikkelig varmt ute idag også, hele 15 grader i skyggen! Deilig!! I postkassen lå det hentelapp fra postkontoret på Friis-bagen som jeg bestilte på shoppingmall.no. Vurderte å kjøre på postkontoret og hente den, men utsatte det til imorgen. Jeg kan hente den når jeg har vært hos akupunktøren imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. april 2006 #685 Del Skrevet 25. april 2006 Penger ja.... Du shopper iallefall enormt mye! Jeg skjønner ikke hvordan du har råd eller plass til alt jeg... Jeg trodde egentlig at jeg var shoppoholiker, men jeg skjønner jo at jeg ikke er det når jeg ser hvor mye du handler. Så det er nok lurt å jobbe litt med pengeforbruket hvis det stresser deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. april 2006 Forfatter #686 Del Skrevet 25. april 2006 Penger ja.... Du shopper iallefall enormt mye! Jeg skjønner ikke hvordan du har råd eller plass til alt jeg... Jeg trodde egentlig at jeg var shoppoholiker, men jeg skjønner jo at jeg ikke er det når jeg ser hvor mye du handler. Så det er nok lurt å jobbe litt med pengeforbruket hvis det stresser deg ja ← Hehe... jeg stresser ikke med penger til vanlig da, men tanken på å få mindre av dem stresser meg... Jeg skal jo betale for kollisjonen også Men det er klart jeg bør skjerpe meg... Vi har hus til 2 mill. og 2 biler, så når det kommer barn inn i bildet, så må jeg uansett skjerpe meg Vi har vært på butikkrunde og sett på steamdusjer nå. Vi skal pusse opp badet hive ut badekaret som sto der når vi kjøpte huset. Jeg vil gjerne ha vanlig dusjkabinett, men sambo skal på død og liv ha steamdusj. Så nå fikk jeg også hentet Friis-bagen min på postkontoret Tror jeg skal litt til BigBrother begynner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. april 2006 #687 Del Skrevet 25. april 2006 Takk for besøk i dagboka mi Håper det klaffer snart for dere. Stor klem fra Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. april 2006 #688 Del Skrevet 26. april 2006 Står det bra til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. april 2006 Forfatter #689 Del Skrevet 26. april 2006 Hei ~Capricorn~ og Anerikke! Idag har jeg vært til akupunktur da. De kjørte dobbel behandling på meg. Blir totalt avslappet i kroppen av å ligge der med nåler, så man er ganske uggen og fjern når man kommer ut... Men jeg greide å kjøre både til og fra uten å kræsje denne gangen! Tenkte å legge meg å sove når jeg kom hjem, men har somlet med lunsjspising, lest gjennom post og reklamer - og ikke minst snakket lenge med mamma i telefonen. Og nå venter jeg snart sambo hjem fra jobb - så da venter jeg til etter middag med å sove. Jeg er et skikkelig murmeldyr og elsker å sove - både på sofan og i senga Og nå er jeg jo sykemeldt for å ta det med ro, så da sover jeg med god samvittighet! Er lei av å slanke meg og har enormt lyst på alt som heter mat og godterier idag. Tror det er fordi jeg har EL, jeg pleier å få det sånn da. Skulle ikke forundre meg om jeg får det sånn hvis/når jeg blir gravid heller Men èn ting har jeg bestemt meg for, og det er at denne jenta ikke skal legge på seg mer enn "nødvendig" når hun er gravid! Jeg skal ikke ha den holdningen at jeg bare kan stappe i meg fordi jeg kommer til å legge på meg uansett. Tenk hvor kjedelig det må være å skulle slanke seg når man skal kose seg hjemme med nurket etterpå??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. april 2006 #690 Del Skrevet 26. april 2006 Vet godt hva du mener, jeg er livredd for å bli likegydlig for vekten min bare fordi jeg er gravid.. Det er nok vanskelig nok å bli kvitt "svangerskapskiloene" likevel.... Har du sett noe mer på IKM trådene fra i fjor eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. april 2006 Forfatter #691 Del Skrevet 26. april 2006 Vet godt hva du mener, jeg er livredd for å bli likegydlig for vekten min bare fordi jeg er gravid.. Det er nok vanskelig nok å bli kvitt "svangerskapskiloene" likevel.... Har du sett noe mer på IKM trådene fra i fjor eller? ← Jeg søkte på *IKM* i søkefeltet og fikk opp endel av dem. en det var mye ukjente folk for meg på de trådene, da jeg ikke fulgte med på prøvingen her inne i det hele tatt den gangen. Men det jeg skulle se på var jo hvor mange som ble gravide hver måned, og det var ihvertfall flere enn det har vært de siste månedene nå! Tenk, bare 2 gravide i mars og bare 1 hittil i april. Det er jo utrolig lite. Det må jo ta seg opp snart!!? Mai må bli en mye bedre måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 27. april 2006 #692 Del Skrevet 27. april 2006 Vet godt hva du mener, jeg er livredd for å bli likegydlig for vekten min bare fordi jeg er gravid.. Det er nok vanskelig nok å bli kvitt "svangerskapskiloene" likevel.... Har du sett noe mer på IKM trådene fra i fjor eller? ← Det ER vanskelig å bli kvitt svangerskapskiloene. Men takket være Ephemera så er jeg på god vei! Nå var jeg så uheldig å få bekkenløsning allerede tidlig i svangerskapet også slik at det ble mye sitting og ligging og minimalt med aktivitet og bevegelse. Det unner jeg ingen og krysser fingrene for at dere forblir friske som fisker og spretter rundt i 9 hele måneder uten å legge på dere mer enn det dere trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. april 2006 Forfatter #693 Del Skrevet 27. april 2006 Det ER vanskelig å bli kvitt svangerskapskiloene. Men takket være Ephemera så er jeg på god vei! ← :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. april 2006 #694 Del Skrevet 28. april 2006 Fy søren, nå ble jeg skremt. Var inne i prøverdagboken min og så bare sånn raskt at du hadde fått ticker... Trodde det var graviditetsticker jeg... Men det var bare ferie....... Jeg fortalte sambo i går at det bare var tre gravide på to mnd nå. men han svarte tørt: Ja, hvis dere kanskje hadde brukt litt mindre tid på KG og mer tid på oss mennene så kanskje det hadde vært anneledes...... Trodde jeg skulle ledd meg skakt i hjel.. Ble litt flau også kan man si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. april 2006 Forfatter #695 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Utrolig bra, Grace!! Sambo sier at jeg er seriøst avhengig av KG og det verste er jo at det er helt sant Han har vurdert å blokkere KG på brannmuren vår, men jeg blir hysterisk når han nevner det... Men det er da ikke det verste vi kan være avhengig av?? Huff ja... nå måtte jeg le... :grine2: Ellers er det bare en ferieticker ja... Men jeg håper jo å kunne bytte den ut med en graviditetsticker i god tid før ferien Ha en finfin dag! Endret 28. april 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. april 2006 #696 Del Skrevet 28. april 2006 Fy søren, nå ble jeg skremt. Var inne i prøverdagboken min og så bare sånn raskt at du hadde fått ticker... Trodde det var graviditetsticker jeg... Men det var bare ferie....... Jeg fortalte sambo i går at det bare var tre gravide på to mnd nå. men han svarte tørt: Ja, hvis dere kanskje hadde brukt litt mindre tid på KG og mer tid på oss mennene så kanskje det hadde vært anneledes...... Trodde jeg skulle ledd meg skakt i hjel.. Ble litt flau også kan man si... ← Er det flere menn som mener vi tilbringer mye tid her inne ja?? Fikk kommentar en dag om at han trodde jeg snart hadde brukt opp internett Jeg vet jeg er avhengig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2006 #697 Del Skrevet 28. april 2006 : Ellers er det bare en ferieticker ja... Men jeg håper jo å kunne bytte den ut med en graviditetsticker i god tid før ferien ← Du kan jo få en sånn "trying to conceive a baby" ticker.... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. april 2006 Forfatter #698 Del Skrevet 28. april 2006 Du kan jo få en sånn "trying to conceive a baby" ticker.... ? ← Ja... kanskje det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. april 2006 Forfatter #699 Del Skrevet 28. april 2006 Vasker vinduer!! Har lyst til å kjøre på City Syd og kjøpe skritt-teller, men da kommer jeg også til å kjøpe så mye annet der inne... Bladde gjennom Woman og Mag på butikken en dag (prøver å nekte meg selv å kjøpe de bladene fordi jeg er for gammel og fordi jeg bare sitter og irriterer meg over fjortisartikler når jeg leser dem, selv om det er mye bra også...) - og i et av bladene så jeg en utrolig fin bikini fra Cubus. Den var hvit og heklet med treperler på. Har lyst på en sånn... Håper jeg vinner i lotto i helga. Men først er det uansett vindusvask! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 28. april 2006 #700 Del Skrevet 28. april 2006 Hva med å bare ta med deg penger til skrittelleren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå