Ephemera Skrevet 7. april 2006 Forfatter #601 Del Skrevet 7. april 2006 Jo, jeg har IKM midt i påsken. Jeg har tenkt på å kjøpe en test og pakke ned. Synes jeg ser meg teste på utedoen på hytta til svigers Men hvis ikke mensen kommer (noe jeg virkelig ikke håper den gjør!!!), så kommer jeg jo til å dø av nysgjerrighet hvis jeg ikke får testet!! Så jeg må nok gjøre det. Takk for at du krysser fingrene for meg og jeg ønsker deg også en kjempefin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 #602 Del Skrevet 7. april 2006 På utedoen til svigers ja!! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 7. april 2006 #603 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg ser det for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. april 2006 #604 Del Skrevet 7. april 2006 God påske, God helg og God testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. april 2006 Forfatter #605 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Tusen takk, Grace! 3 timer og 16 minutter til påskeferie. Og jeg har halsbrann idag også... Vi har fått hvert vårt påskeegg fullt av smågodt på jobb - og har i tillegg 2 kaker her. Men jeg greier merkelig nok å holde meg unna... foreløpig... Den ene kaka er Dajmkake, og det er for godt til å la den stå. Må ha et stykke av den iløpet av dagen Endret 7. april 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. april 2006 Forfatter #606 Del Skrevet 7. april 2006 Jah, jeg synes jeg ser for meg testingen selv, jeg... Det må bli urkomisk :grine2: Sikkert ikke noe særlig kaldt og i det hele tatt Og hva om jeg mister den nedi doen??? Nedi det mørke hullet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 #607 Del Skrevet 7. april 2006 Og hvis svigers titter oppi ser de den ligge der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. april 2006 Forfatter #608 Del Skrevet 7. april 2006 Og hvis svigers titter oppi ser de den ligge der ← Ikke sant?? Da må jeg rope på sambo også må han komme og "gå på do" og prøve å treffe oppå eller noe sånt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. april 2006 Forfatter #609 Del Skrevet 7. april 2006 ... men så kommer svigermor og bare må tisse først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 #610 Del Skrevet 7. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. april 2006 #611 Del Skrevet 7. april 2006 God påske, snuppa mi! Du må kose deg med familien og med masse snooooop!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. april 2006 Forfatter #612 Del Skrevet 7. april 2006 Tusen takk, Sniglå Kose deg masse du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. april 2006 #613 Del Skrevet 7. april 2006 Tenk om du får positiv test i påsken a... Det hadde vært noe det!!! Men da får du ikke oppdatert oss...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. april 2006 Forfatter #614 Del Skrevet 7. april 2006 Tenk om du får positiv test i påsken a... Det hadde vært noe det!!! Men da får du ikke oppdatert oss...... ← Jeg vet... Det er for mye å håpe på positiv test... men jeg leste jo nylig at 25 % lykkes i første forsøk også da... Men gjett hvem som i tilfelle kommer til å være sprekkeferdig etter å oppdatere dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. april 2006 #615 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg vet... Det er for mye å håpe på positiv test... men jeg leste jo nylig at 25 % lykkes i første forsøk også da... Men gjett hvem som i tilfelle kommer til å være sprekkeferdig etter å oppdatere dere!! ← Når er du tilbake?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. april 2006 Forfatter #616 Del Skrevet 7. april 2006 Når er du tilbake?? ← Jeg er tilbake på ettermiddagen eller kvelden den 17. april (2. påskedag) Løper rett bort til laptopen når jeg kommer inn døra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. april 2006 #617 Del Skrevet 7. april 2006 Da sitter vi her og venter spent...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. april 2006 Forfatter #618 Del Skrevet 7. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2006 #619 Del Skrevet 7. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. april 2006 #620 Del Skrevet 7. april 2006 God paaske fra det store utland! Og lykke til med IKM!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå