Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Jo, jeg har IKM midt i påsken. Jeg har tenkt på å kjøpe en test og pakke ned. Synes jeg ser meg teste på utedoen på hytta til svigers :ler::overrasket:

Men hvis ikke mensen kommer (noe jeg virkelig ikke håper den gjør!!!), så kommer jeg jo til å dø av nysgjerrighet hvis jeg ikke får testet!!

Så jeg må nok gjøre det.

Takk for at du krysser fingrene for meg og jeg ønsker deg også en kjempefin påske! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, Grace! :klem:

3 timer og 16 minutter til påskeferie.

Og jeg har halsbrann idag også...

Vi har fått hvert vårt påskeegg fullt av smågodt på jobb - og har i tillegg 2 kaker her. Men jeg greier merkelig nok å holde meg unna... foreløpig... Den ene kaka er Dajmkake, og det er for godt til å la den stå. Må ha et stykke av den iløpet av dagen :Nikke:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, jeg synes jeg ser for meg testingen selv, jeg...

Det må bli urkomisk :grine2:

Sikkert ikke noe særlig kaldt og i det hele tatt :overrasket: Og hva om jeg mister den nedi doen??? Nedi det mørke hullet...

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Og hvis svigers titter oppi ser de den ligge der :hoho:

:hoho:

Ikke sant?? Da må jeg rope på sambo også må han komme og "gå på do" og prøve å treffe oppå eller noe sånt :klø:

:icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om du får positiv test i påsken a...

Det hadde vært noe det!!!

Men da får du ikke oppdatert oss...... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om du får positiv test i påsken a...

Det hadde vært noe det!!!

Men da får du ikke oppdatert oss...... :sjenert:

Jeg vet... Det er for mye å håpe på positiv test... men jeg leste jo nylig at 25 % lykkes i første forsøk også da...

Men gjett hvem som i tilfelle kommer til å være sprekkeferdig etter å oppdatere dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet... Det er for mye å håpe på positiv test... men jeg leste jo nylig at 25 % lykkes i første forsøk også da...

Men gjett hvem som i tilfelle kommer til å være sprekkeferdig etter å oppdatere dere!!

Når er du tilbake??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er du tilbake??

Jeg er tilbake på ettermiddagen eller kvelden den 17. april (2. påskedag) ;) Løper rett bort til laptopen når jeg kommer inn døra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...