Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest Chica

Syns du er på shopping hele tiden jeg ;) Er inne i en spareperiode jeg - prøver å unngå shopping slik at jeg får spart opp litt penger på feriekontoen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jah, jeg er kjøpeforstyrret, skjønner du ;)

Men jeg synes jeg har shoppet lite etter at jeg fikk førerkortet... Nå må jeg jo parkere bil og greier, mens jeg tidligere fikk en ufrivillig pause i byen i forbindelse med bussbytte...

Håper å finne parkeringsplass i Fjordgata idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Hadde nok shoppet mye mer jeg og, om jeg hadde økonomi til det. Men sånn som det er nå så på jeg velge hva jeg skal bruke penger på, kan ikke bruke penger på alt jeg har lyst til. Hadde vært kjekt med noen lottomillioner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Kan ikke du shoppe litt for meg også? Bli my personal shopper?

Jeg er elendig på å shoppe...:sjenert:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Kan ikke du shoppe litt for meg også? Bli my personal shopper?

Jeg er elendig på å shoppe...:sjenert:

:vinke:

Selvfølgelig kan jeg det! Hva vil du ha idag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å shoppe litt i helga (sambo hadde jo fått lønn, vettu :tunge1:), jeg har funnet ut jeg trenger gensere, eller evt noe å ha over singletter osv.

Jeg endte opp med to singletter...Som da egentlig er ganske så ubrukelige, for det har jeg jo allerede nok av.

Æshj, liker ikke shoppe, jeg...:sjenert:

Hvordan går det med kjøringa, forresten? Kjører du svin enda? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg jo kjøpe noen gensere til deg - og eventuelt et par omslagsjakker, det er jeg så glad i :)

Jeg elsker å shoppe...

Bilkjøringen går veldig bra - jeg kjører så fint atte! Også så utrolig deilig som det er å kjøre bil til og fra jobb isteden for å ta bussen!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica og Sniglå: :klem:

Det var igår jeg var på shopping da ;)

Jeg handlet mye mindre enn jeg hadde tenkt. Fikk avgjort noe pengegreier på jobb like før jeg dro på shopping, og siden jeg fikk mindre enn jeg hadde forventet, ble det ikke så gøy å shoppe...

Var først og prøvde en omslagsjakke fra en norsk designer, en fin en i tynn ull som går ned til kneet. Jeg har en lignende, ikke så sid, i blek rosa fra før, og nå trodde jeg at jeg skulle få tak i årets modell i sand. Men de hadde ikke den fargen i butikken. Vurderer fremdeles å ta kontakt med designeren og kjøpe direkte, for det har jeg gjort før, men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe den for den er veldig dyr...

Kjøpte meg sorte sommersandaler med høy hæl og et hvitt undertøysett med både hipster- og stringtruse. Droppet et par brune støvletter jeg hadde tenkt å kjøpe, fordi jeg fant ut at de brune jeg hadde fra før var vel så fine. Men nye støvletter er en fest, og jeg tenker fremdeles på dem :roll:

Finner ellers lite i butikkene nå. Det er en sånn mellomperiode og alt jeg har kjøpt de siste månedene er egentlig sommerklær som jeg har hengende i påvente av sommeren. Jeg må også komme igang med å ta sol etter påske, sånn at jeg kan bruke topper med kort erm, babydolltopper osv. ;)

Men jeg var i byen i nesten 2 timer igår, og parkeringen gikk som en drøm. Hadde litt dårlig tid tilbake til bilen før parkeringen gikk ut, men. Var 1 minutt igjen når jeg satte meg i bilen :overrasket: Ser ikke bort fra at det kan bli noen parkeringsbøter på meg etterhvert... ;)

I dag har det vært en vanlig dag med jobb og atter jobb igjen. Står opp kl. 05.30 denne uka og kjører til jobb kl. 06.30. I dag satt venninne A på med meg til byen også, for hun skulle på lønningspils etter jobb og kunne ikke ha med seg bil.

Nå har jeg :sove: på sofan i 2 timer... Trøtt, ja...

Også driver jeg og tenker på om jeg kan være gravid, men det er jo for godt til å være sant at det skal bli klaff på første forsøk? Det er en uke til jeg skal ha mensen, men magen min er oppblåst, brystene er hovne og veldig ømme og jeg har (innbilt?) halsbrann.

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg..

Jeg er bare en natteravn som ikke er en prøver...Bare "henger" her inne fordi jeg er så nysgjerrig.. :ler:

Håper du er gravid da! *krysser fingrene*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss: IKM er ikke før 12. april. Men idag føler jeg meg litt mere kvalm og har nå-kommer-mensen-symptomer, så akkurat nå tror jeg bare at det er mensen som kommer litt tidligere enn antatt...

Bethina: Hyggelig med besøk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå-kommer-mensen-symtomer trenger ikke å bety at mensen kommer...

Jeg krysser fingrene for deg jeg Ephemera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Oi så spennende :hoppe:

Det kan jo høres veldig ut som om du er gravid da! Jeg tok test i går og var heldigvis ikke gravid, men jeg prøver ikke heller da :ler:

Jeg må si jeg misunner shoppingen din... Jeg er shoppoholiker selv og kunne gjerne shoppet hver eneste dag. Det eneste problemet mitt er at jeg ikke har penger til å shoppe :tristbla: Jeg har shoppet ganske mye på vero moda de siste to ukene. De har hatt masse gode tlibud nemlig! Men jeg har bare brukt ca 1000 kr og det er masse penger for meg!

Tenk om jeg hadde hatt 2-3 tusen som jeg kunne brukt på shopping hver måned uten å bli blakk!

*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Meja...

Også jeg som har vært på shopping både igår og idag også da... :sjenert:

Igår kjøpte jeg en cardigan på Noa Noa. En lang en i en rosabrun farge i tynn, tynn strikk. Sånn som jeg kan ha åpen med topp under.

Idag har jeg kjøpt to omslagsjakker på Lene V. En i offwhite og en i sort. De er likedane. Helket og går nesten til kneet, med ermer til albuene (skulle ønske ermene var lange, men på den annen side er det jo vår og sommer i anmasj). Brukte en tilgodelapp på deler av beløpet da.

Så sånn er det.

Nå har jeg og sambo spist pizza til middag og vi må pakke til påskeferien i løpet av kvelden. Vi skal kjøre grytidlig lørdag morgen, og for at vi skal få ha "vanlig" fredagskveld med avslapning og Idol og sånn imorgen, skal vi gjøre klart det meste i kveld. Jeg har funnet frem det meste og har allerede pakket ned undertøy og sokker. Blir bare hytteklær å ha med da, så det går greit å pakke i sekk :tunge1: Det blir bare kosedresser og fleeze og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg Ephemera, har ikke du IKM midt i påsken? Pakker du en clearblue for å være optimistisk? Jeg er jo bare bitte litt spent.

Selv slutter jeg med pillen nå. Ikke fordi jeg har tenkt til å bli gravid sånn med det aller første (tenkte først rett over jul), men fordi jeg glemmer å ta dem til stadighet. Litt forsiktige vil vi nok være, men...

Jeg holder fremdeles fingrene krysset for deg, selvom jeg vil komme til å savne deg i kropps-tråden.

Ha en kjempefin påske!

Endret av Lizzie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...