Ephemera Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #521 Del Skrevet 26. mars 2006 Du kan se et av mine utallige par sko i avataren min! ← Ah... så genialt Var det deg selv du hadde bilde av i den gamle avataren, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. mars 2006 #522 Del Skrevet 26. mars 2006 Nei, aner ikke hvem det er. Et bilde jeg fant på nettet, bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. mars 2006 #523 Del Skrevet 26. mars 2006 Men nå er det bilde av meg og mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #524 Del Skrevet 26. mars 2006 Søte føtter dere har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #525 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg er syk og har dratt hjem fra jobb. Er dårlig i magen, kvalm, svimmel og svetter. Sambo klaget over at han var rar i magen i går kveld, men jeg har snakket med ham no og han er helt frisk. Jeg løp på do tre ganger før jeg dro på jobb og hadde skikkelige kramper i magen. Orket ikke å sitte og svimle ved kontorpulten idag. Fant ut at jeg ikke greide å konsentrere meg om å gjøre noe konstruktivt likevel. De på jobb trodde selvsagt at jeg var gravid Også så deilig som det var å kunne kjøre hjem fra jobb! Jeg var hjemme på et kvarter. Skulle jeg tatt bussen, ville det fort tatt en time. Og det er ihvertfall ikke gøy når man er syk og vil hjem og legge seg! Nå har jeg inntatt sofaen med dyne og skal pleie meg selv! Skal sove litt, men skal lese avisen først. Må også se gjennom en brosjyre fra H&M Rowells som lå i postkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. mars 2006 #526 Del Skrevet 27. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #527 Del Skrevet 27. mars 2006 Sniglå!!! :kys_2: You're back from Copenhagen!? *sjekker dagboka di* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2006 #528 Del Skrevet 27. mars 2006 Huff, det er så fælt å være "sånn" syk som du er i dag. Ønsker deg masse god bedring. Jeg fikk også blad fra H&M, skal se på det etter jeg har spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #529 Del Skrevet 27. mars 2006 Takk, meja Det som er så typisk, er at når man kommer hjem og kan legge seg syk, så føler man seg litt bedre og får litt dårlig samvittighet for at man har dratt hjem fra jobb... Vel, jeg sov 2 timer på sofan, så det trengte jeg tydeligvis. Jeg er fremdeles "rar" i magen, men ikke dårlig i magen nå. Er sånn "sulten-sug-kvalm" og slapp i kroppen. Har vært hjemme fra jobb med de samme symptomene for en måned siden også. Men jeg har følt meg helt frisk i mellomtiden da. Bare lurer på hva som feiler meg... Satser på å dra på jobb imorgen, men må selvsagt se an formen først. Og er det ikke sånn at jeg ikke får sykedag for den dagen jeg går hjem fra jobb, altså idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2006 #530 Del Skrevet 27. mars 2006 Det som er så typisk, er at når man kommer hjem og kan legge seg syk, så føler man seg litt bedre og får litt dårlig samvittighet for at man har dratt hjem fra jobb... ← Er det ikke typisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 27. mars 2006 #531 Del Skrevet 27. mars 2006 Hvordan er formen din nå? God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. mars 2006 #532 Del Skrevet 27. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #533 Del Skrevet 27. mars 2006 Freyja og Geri: Formen er OK. Ligger i sofan... har spist middag... Vet ikke hva som feiler meg... Men akkurat nå så er jeg på fest i dagboka til Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. mars 2006 #534 Del Skrevet 27. mars 2006 Men akkurat nå så er jeg på fest i dagboka til Sniglå! ← En liten dram pleier å fikse det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 28. mars 2006 #535 Del Skrevet 28. mars 2006 Håper formen er bedre idag! Og du - hvis du hadde det samme for en mnd siden kan det kanskje ha noe med hvor i syklusen du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #536 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg er ihvertfall på jobb idag, men formern er ikke særlig bra. Jeg greier ikke å sette fingeren på hva som feiler meg, men jeg er generelt uggen. Magen er merkelig, jeg er slapp og svimmel og småkvalm. Ikke rart folk forsatt sier "hun er skikkert gravid" her på jobb Men det er nok teknisk umulig. Jeg fant også ut at det ikke er en måned siden jeg var syk med de samme symptomene, men to måneder siden. Og da hadde jeg nettopp fjernet spiralen. Så det har nok ingenting med syklus å gjøre. Bare 6 timer igjen av arbeidsdagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2006 #537 Del Skrevet 28. mars 2006 Gikk det bedre med deg utover dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #538 Del Skrevet 28. mars 2006 meja! Ja, jeg tror og håper at jeg føler meg litt bedre. Tror jeg skal legge meg i senga og lese litt nå. Det er så godt! Håper formen min er enda bedre imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #539 Del Skrevet 28. mars 2006 Nå har jeg blitt supermedlem Nå må jeg finne ut hva jeg skal ha som tittel.... :klø: Noen som har forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #540 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Jeg virker! Jeg virker! Jeg virker! :hoppe: Jeg fikk positiv eggløsningstest i går kveld!!! Jeg hadde egentlig bestemt meg for å la være å teste denne perioden - og heller bare stå på i de dagene sjansen for befruktning er størst - men det blir litt mye pes det også... Også lignet utfloden min på EL-utflod i går (unnskyld detaljene), så jeg bestemte meg for å ta en test. Med Clear Blue digiatal. Og den kunne ikke bli mere positiv! Jeg fikk litt sjokk og løp som en gal til sambo - nesten uten klær - mens jeg ropte at han måtte komme KOMME!! Jeg var jo helt vill! Når han skjønte hva som sto på, skulle han erte meg med at han var alt for sliten og trøtt til sånne aktiviteteter - noe som fikk meg til å bli helt hysterisk Jeg er så glad!! For jeg ble bekymret forrige måned fordi jeg ikke fikk noe positiv EL-test da. Jeg tenkte at "å nei - nå har jeg blitt for gammel " Noen som vil drysse litt babystøv i dagboka mi?? Endret 29. mars 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå