Ephemera Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #501 Del Skrevet 24. mars 2006 Unnskyld at jeg ler, men litt morsomt å høre om parkeringshusopplevelsen din! Hvilket parkeringshus var dette da? ← Trondheim Torg Skal parkere enten i Fjordgata eller ute ved Vår Frue Kirke neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. mars 2006 #502 Del Skrevet 24. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #503 Del Skrevet 25. mars 2006 Her er det lenge siden jeg har lagt igjen spor.. (men jeg har lest litt altså ) Gratulerer så mye med førerkortet! Og parkeringshus er noe herk syns jeg også. Spesielt det under Trondheim Torg. Det unngår jeg for enhver pris.. Jeg parkerer også som regel ute. Håper helga di blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 25. mars 2006 #504 Del Skrevet 25. mars 2006 Yepp, parkeringshuset under Trondheim Torg er beryktet for å være det trangeste i Trondheim, så at du overlevde en tur der kan du være stolt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #505 Del Skrevet 25. mars 2006 iss, Meya og Chica: Det er lørdag, jeg føler meg utsovet, det er sol ute og jeg trenger ikke å tenke på øvelseskjøring : Vi skal gå en lang tur i sola idag - og i kveld skal vi ut og spise. Håper dere også får en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #506 Del Skrevet 25. mars 2006 Lurer på om jeg også skal bli sånn supermedlem... Skjønner ikke helt fordelene med det, men... Det må bli å ha en sånn ticker når jeg blir gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 25. mars 2006 #507 Del Skrevet 25. mars 2006 Ticker når man er gravid er bra. Ha en flott dag. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. mars 2006 #508 Del Skrevet 25. mars 2006 Du kan jo få ticere til andre ting og!! Nedtelling til ferie, turer eller sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. mars 2006 #509 Del Skrevet 25. mars 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #510 Del Skrevet 25. mars 2006 Du kan jo få ticere til andre ting og!! Nedtelling til ferie, turer eller sånn!! ← Jaaa!! Nedtelling til sommerferien - det kunne jeg like Vet ikke når jeg får sommerferie ennå, men får se om jeg ikke blir supermedlem imorgen! Kan jo telle ned til påskeferien i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #511 Del Skrevet 25. mars 2006 God helg! ← God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #512 Del Skrevet 26. mars 2006 Kjempekoselig ute sammen med sambo Jeg kjørte og vi var på gresk restaurant. Spiste mousakka til forrett og den var nydelig. Også delte vi en forrett med pitabrød og tzatziki. Til hovedrett spiste jeg en gryterett som lignet på kjøttfyllet i mousakkaen, med kjempemøre biter av oksekjøtt i. Spiste ris og salat til. Og drakk cola light. Tidligere idag skulle vi gå tur, men vi var så sløve og kom så sent igang med ting. Endte opp med butikkrunde isteden. Handlet mat og var med sambo innom flere sportsbutikker. Kjøpte en knallrosa kortermet topp fra Rønhisch (så nå bare må jeg begynne å trene), CD med Venke Knutson og DVD-boks med sesong 1 av Friends! Tror jeg må ha svangerskapspermisjon for å få tid til å se den serien på DVD, men den er jo så genial! Fikk enda mere sansen for Friends når jeg så en dokumentar om Jennifer Aniston på TV nylig. Det var da jeg begynte å tenke på å kjøpe serien på DVD. Friends er så bra - tenk å ha så mange gode venner som alltid er der for deg??! Så det ble ikke tur idag - men i morgen må vi komme oss ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 26. mars 2006 #513 Del Skrevet 26. mars 2006 Er heldigvis fint vær idag også, så jeg og tror det blir solbriller, mp3-spiller og en laaaang gåtur idag. Ble invitert bort på middag akkurat da jeg hadde tenkt meg på aerobic, men takker ikke nei til å slippe å lage middag selv! Kos deg ute i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #514 Del Skrevet 26. mars 2006 Kos deg ute du også, Chica Jeg har ikke kommet lenger enn til sofan. Føler meg ekstremt slapp og klar for å bare ligge i sofan idag, men får se om vi ikke kommer oss ut på tur. Lurer på om jeg brygger på en forkjølelse. Har to kollegaer som sitter rett ved meg som begge var svært forkjøla på torsdag, og jeg sa det - "dere kommer til å smitte meg!!". Det glir ved over. Gleder meg veldig til vår og sommer, forresten! Og jeg kjenner jeg blir helt dårlig når jeg leser om dine tanker om reiser fra Værnes. Jeg har lyst til å planlegge sommerferien. Har lyst til Kreta, til København, til Stockholm (ny direkterute vettu), Barcelona, Venezia... til og med til Oslo! Har ikke vært i Oslo på mange år (bortsett fra Gardermoen og det er jo ikke Oslo...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 26. mars 2006 #515 Del Skrevet 26. mars 2006 Har allerede vært i Oslo flere helger i år vi - pleier å kjøre nedover da, greit å ha bil når vi skal farte rundt og besøke folk. Har dere lagt noen ferieplaner da? Har allerede brukt ei ferieuke vi, og skal ha tre i august. Så vi har iallfall ei uke til gode + kan nok snike inn noen langhelger forhåpentligvis. Jeg og vil til Barcelona - sjekket flybilletter her en dag, og fant billetter til under 2500 fra Værnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #516 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg har 5 uker + 2 dager ferie der jeg jobber Har hatt 1 feriedag hittil og skal ha 3 dager i påska. Da skal vi reise til sambo sitt hjemsted. Vi har ikke lagt planer for sommerferien ennå, men jeg har spurt om å få fri 3 uker i juli, i fellesferien. Litt usikkert hva vi skal gjøre. Siden jeg prøver å bli gravid, har vi på en måte lagt sydenferien på is... Vet ikke om vi vil reise til Syden hvis jeg er gravid. Sambo er veeeeeeldig skeptisk til å dra på storbyferie med meg, fordi jeg er kjøpeforstyrret og løper avgårde bare jeg ser en klesbutikk, spesielt ukjente klesbutikker i utlandet Han tåler ikke shopping og blir grønn i ansiktet bare ved tanken. Så der har vi et aldri så lite problem... Løsningen må bli å reise sammen med et vennepar, med de fleste venneparene har allerede planer for sommeren. Så vi får se hva det blir til! Kommer også til å være en del hjemme og bygge terrasse på huset vårt. Blir ikke tur idag heller (stakkars slankekur...). Dette blir den deilige ligge-i-sofan-hele-dagen-dagen som jeg har lengtet etter siden i fjor høst en gang Må da hvile oss litt også. Er da jobb igjen allerede imorgen... Må komme meg til byen en dag igjen også. Skal bytte en strikkejakke som jeg kjøpte på fredag + at jeg har fått for meg at jeg må ha et par lysebrune støvletter som jeg så på Trondheim Torg på fredag. Tror det var på Falkanger. De var litt cowboy-inspirerte, i ganske lyst skinn med litt hullete mønster. Kostet over tusen kroner, selvsagt... Jeg prøvde dem ikke, men ser for meg at de kunne vært veldig kjekke å ha, både til jeans og til kappeskjørt! Nye støvletter er jo en fest og jeg har nesten bare sorte støvletter fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 26. mars 2006 #517 Del Skrevet 26. mars 2006 Har vært ute en tur jeg nå, ble bare 45 minutt, for plutselig slo magen seg vrang, og jeg fant ut det var greit å ta korteste veien hjem til do Jaja, fikk nå litt frisk luft iallfall! Vi reiser nesten alltid på ferie med venner vi, da kan gutta bowle eller drikke øl eller noe sånt mens vi jentene shopper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. mars 2006 #518 Del Skrevet 26. mars 2006 Godt det er flere som er like kjøpegal som jeg! Heldigvis er jeg ganske flink til å kvitte meg med klær også. Mannen kommenterer stadig at gangen er full av sko og støvletter. Han skulle bare visst hva som er i eskene i boden!!!! Og i bunnen av klesskapet mitt! Huff... Fortsatt god helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #519 Del Skrevet 26. mars 2006 Geri: Har enormt mye klær, sko og ikke minst vesker, jeg også! Og en utrolig oppgitt samboer Har et par sorte støvletter som jeg ikke har vist ham også (jeg kjøpte dem i høst, rett etter at jeg hadde kjøpt et annet par og jeg fant ut at disse skulle jeg gjemme til våren) - men når jeg en dag nå nylig tok dem frem for å vise dem til ham... og sa at "du... disse kjøpte jeg i høst... men jeg har ikke sagt det til deg..." - så sa han at joda, de hadde han sett før :klø: Synd at turen din ble avbrutt av dotrang, Chica. Men du har vært flinkere enn meg da. Jeg har gjort litt husarbeid, men ikke vært utenfor døra ennå... Forsatt god helg til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. mars 2006 #520 Del Skrevet 26. mars 2006 Du kan se et av mine utallige par sko i avataren min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå