Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Freyja og Charmina!

:vinke:

Koselig med besøk :)

Sitter på jobb idag også, jeg. Men imorgen har jeg fri da! Gleder meg utrolig mye! Det skal bli så godt. Det er sol og nydelig vær ute og jeg skal ta med meg bilen til byen på en liten shoppingrunde ;)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Jeg og vil ha fri en ukedag... Da skulle jeg dratt på trening på dagen og forhåpentligvis sluppet køene på treningssenterene, så lang lunsj på kafe før jeg skulle shoppet! Du må kose deg litt for meg i morgen og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og vil ha fri en ukedag... Da skulle jeg dratt på trening på dagen og forhåpentligvis sluppet køene på treningssenterene, så lang lunsj på kafe før jeg skulle shoppet! Du må kose deg litt for meg i morgen og da!

Skal gjøre det!! Ser ikke bort fra at jeg også skal spise lunsj under veis - men det blir vel verre med trening er jeg redd... Tar så lang tid å tørke håret :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet igang med trening ennå... Det er da så godt å bare kjøre rett hjem fra jobb nå... :sjenert: Jeg skal komme igang snart, men det er mulig jeg venter til etter påske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Tjihi, du høres ut som meg... Er altfor lat jeg også! Men i helga - da skal jeg trene både lørdag og søndag, dermed basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: I helgene må jeg ihvertfall slappe av... Men jeg er avhengig av å gå på timer, helst med step og/eller styrke. Da er det så mye som skal passe også... Og jeg jobber skift...

Men nei... dette er bare dårlige unnskyldninger.

Skal skjerpe meg snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Helgene er eneste tiden jeg har overskudd til å komme meg på trening jeg + da er det faktisk ok timer for de som ikke er supertrent.

Men ikveld derimot - er det ingen timer som frister meg... så da skal jeg prøve meg på 40 minutter pilates hjemme, evt styrketrening på stuegolvet. Prøver å motivere meg med at alle monner drar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!

Jeg forsøkte å lese litt mer i dagboka di, for å se hva som skjer i ditt liv... Men jeg er syk og klarer ikke helt henge med. :)

Hva slags trening er det du skal komme i gang med?

:) Fortsatt god dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alltid like lett å komme igang med treninga.. Men jeg har ei venninne jeg trener sammen med, og vi har tirsdag som fast dag. DA får jeg iallefall trena!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!

Jeg forsøkte å lese litt mer i dagboka di, for å se hva som skjer i ditt liv... Men jeg er syk og klarer ikke helt henge med. :)

Hva slags trening er det du skal komme i gang med?

:) Fortsatt god dag!

Jeg skal bare komme igang med trening på treningssenteret. Jeg har lovet hele verden at jeg skulle begynne å trene så snart jeg fikk førerkort... :sjenert: Men så har jeg fremdeles tusen unnskyldninger :ler: Jeg driver med et slankeprosjekt også, vet du ("Prosjekt kropp"), og da er det liksom meningen at jeg skal trene også.

Jeg synes det er gøy å trene, men jeg sliter veldig med å ha krefter til det etter en lang arbeidsdag... Men det er noe som heter at man får mere krefter av å trene osv. Men siden det snart er påske, og jeg skal være bortreist i 11 dager og ikke får trent da, så utsetter jeg liksom det å begynne til etter påske ;) Det samme med å begynne å ta sol.

Også er jeg avhengig av at det skal være timer som passer meg på treningssenteret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Hvorfor gjøre i dag det du kan gjøre i morgen?

:ler:

Men du kan jo gå masse tur da. Gjøre masse husarbeid. Ha masse :humpe:

:sjarmor:

Forbrenner masse da!!!

:)

Men jeg skjønner det med vansker med å komme igang... Jeg sliter med det selv, jeg. Har en treningsskade, så kan jo ikke trene noenting! Utrolig kjipt. Merker at kroppen forfaller for hver dag som går.

Oi oi oi! Klokken er snart ni! Hvor har morgenen blitt av???

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da er fridagen min her :hoppe:

Jeg la meg tidlig igår fordi jeg var stuptrøtt og fant ut at det var for sent å sove på sofan. Derfor var jeg typisk nok ikke stuptrøtt når sambo sto opp for å dra på jobb idag tidlig... Men bevares - det var nydelig å bli liggende i senga likevel! Jeg sovnet igjen, men våknet av et forferdelig bråk. En gravemaskin graver på baksiden av huset vårt, rett bak soverommet :sur: Vi har visst om det lenge, men ikke at de skulle begynne akkurat idag, når jeg har fri :roll: Så jeg sto opp i 9-tida.

Nå har jeg gjort bittelitt husarbeid, sett litt på TV og spist frokost.

Og nå skal jeg ta med meg bilen og begi meg avgårde til byen. Har funnet ut at jeg fortjener å shoppe litt for å feire at jeg ikke behøver å betale flere tusen kroner i kjøretimer i måneden lenger :sjarmor:

:Nikke:

Håper jeg får til å parkere... Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal prøve parkeringshus eller stå ute. Jeg får se det an når jeg kommer frem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen!

Nå har vi prøvd parkeringshus og det var ikke gøy! :forvirret:

Jeg havnet på et trangt plan og borti et "rom" med plass til 6 bilen og ingen plass å kjøre ut. Prøvde å komme meg inn på den eneste ledige plassen og strevde noe enormt. Kom såvidt borti en bil til og med :overrasket: men jeg så ingen spor etter meg på den bilen - jeg kryprygget i veldig lav fart, sto nesten stille - og den bilen hadde kræsjet på andre siden (altså ikke den siden jeg kom borti) - så jeg stakk av. Kom meg til en bedre plass der inne og satte fra meg bilen. Så at jeg hadde fått laget en liten ripe på min bil da (hvis ikke den var der fra før)... :sur: Må kjøpe sånn lakkgreier og plastre litt med snart nå. Det er jo noen som har kjørt inni bilen min også, før jeg fikk førerkortet. Den som ser helt ny ut ellers. Surt...

Vandret rundt i butikker da, men fant veldig lite... Kjøpte en brun, heklet bolero, en sandfarget strikket omslagsjakke, hårkur, mascarra og hårspray. Og 6 kubbelys.

Gikk meg også på venninne A som var en snartur innom byen. Koselig! Har så dårlig samvittighet for at jeg har vært så lite sammen med henne (og de andre venninnene mine) i det siste, men jeg har jo vært så opptatt med førerkortet.

Etter noen timer skulle jeg hjem. Var veldig spent på om jeg skulle finne igjen bilen, men jeg mobiliserte alt jeg har av retningssans (selv om det ikke er mye...) og fant bilen med en gang. Men selvsagt greide jeg å kjøre i motsatt retning av "Ut"-pilene, så jeg holdt jo nesten på å kjøre inni en bil som kom imot :overrasket: Og hjelp som jeg rygget og kjørte frem og rygget og kjørte frem... for å komme meg i riktig retning. Og så kjørte jeg ut av parkeringshuset samme vei som jeg kom inn - for hva var vel mer naturlig enn det - men der var det enveiskjørt og der jeg måtte ut på veien var det kø av biler :overrasket: Okei - jeg har en liten og søt bil (og er jo en ung, søt dame selv :sexy: .. hehe...) så jeg kom meg ut på skrå og blinket meg inn og ble heldigvis sluppet inn i køa :) Puh...

Neste gang skal jeg parkere ute :Nikke:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica
:ler: Unnskyld at jeg ler, men litt morsomt å høre om parkeringshusopplevelsen din! Hvilket parkeringshus var dette da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...