Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest Chica
:ler: Du skriver bra! Husker i starten når jeg kjørte, da parkerte jeg alltid leeeeeengst unna inngangen på butikker der det var minst mulig mennesker og folk, men nå er jeg så lat at jeg parkerer nærmest inngangen... Øvelse gjør mester!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakket med sambo nå og han er syk :overrasket: Lurer på om jeg også brygger på noe - at det er derfor jeg føler meg så dårlig.

Jeg må innom Friis-butikken på Solsiden kjøpesenter etter jobb også. Skal bytte den bagen jeg kjøpte for en måned siden i en størrelse mindre. Den ligger fremdeles i posen med lappene på og jeg har kvittering. Har snakket med butikken og det var ikke noe problem. Håper jeg finner et sted å sette fra meg bilen... :sjenert:

Og så blir det takeaway-pizza fra Peppe's til middag idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor herlig livet er når man slipper å øvelseskjøre!!! :hoppe:

Idag har jeg bare ligget rett ut i sofan og lest blader og sett på TV! Også var vi en liten tur på butikken og handlet litt ingredienser til middagen da.

Igår kjørte jeg innom Solsiden etter jobb og det gikk heldigvis helt fint :) Det var masse folk der, men jeg fant en fin parkeringsplass. Satt en stund inni bilen og lurte på hvor betalingsautomaten var... men så så jeg den. Men så hadde jeg ikke mynter fordi en arbeidskollega vekslet med meg på jobb for å kjøpe seg brus på brusautomaten... Prøvde å sette inn Visa-kortet mitt, men fikk feilmelding. (Må inn på nettsiden til Trondheim Parkering og lese igjen...). Men så så jeg at det var gratis å parkere etter kl. 15 ;) Men jeg har blitt rar. Bilen min er som en baby som jeg er litt bekymret for hvordan det går med når jeg er borte fra den :overrasket: Jeg var bare en snartur inn på senteret og gikk rett til Friis-butikken og byttet bagen og så var det rett ut igjen :ler: På en annen side følte jeg meg dårlig + var sulten da, så det var ikke planlagt noe shoppingrunde igår.

Så kjørte jeg hjem og hentet sambo (det gikk fint bortsett fra en episode med kveling av bilen fordi den sto i tredje gir isteden for i første...) og så dro vi på Peppes og kjøpte pizza som vi tok med hjem. Så koset vi oss med pizza i sofan og etter det sov jeg en deilig time under pleddet. Etterpå ble det TV-kveld med smågodt. (Stakkars slankekur...)

Vi skal ut og spise neste lørdag isteden da. Muligens sammen med et vennepar.

Jeg føler meg fremdeles ikke bra... Men jeg tror det er en kombinasjon av mensen + at jeg er veldig sliten.

Har fri neste fredag og lurer på om jeg skal ta feriedag på torsdag også, sånn at jeg får 4 dager fri :) Det hadde vært nydelig. I tilfelle skal jeg ta med meg bilen til byen enten torsdag eller fredag, parker den og ta meg en bedre shoppingrunde med innlagt lunsj :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg er alltid glad for å se at du har mekket sammen et nytt innlegg, snuppa! :kose:

Måtte fortelle sambo om turen din til kjøpesenteret her om dagen, fordi vi var i ferd med å parkere på et kjøpesenter og jeg tilfeldigvis så en Yaris. Så kom jeg på deg, stakkars :ler:

Sambo måtte le, og sa det minnet litt om meg og kjøringa mi...:sjenert:

Men du er skjønn da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med lappen vennen min - flinke jenta :klem:

Jeg er så stolt av deg!

Ønsker deg en stråååålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i lige måde, Charmina :klem:

Fikk nettopp høre fra en kunde jeg snakket med i telefonen at jeg var veldig lik Carina i Big Brother i stemmen! :ler: Det tar jeg som et kompliment :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grubler fremdeles på om jeg skal ha feriedag på torsdag... :klø:

Har allerede fri på fredag....

Hadde vært godt, ja! :Nikke:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er det bare dag 4 i syklusen, men jeg har begynt å lure på om jeg skal teste for EL denne perioden eller la være... Jeg har kjøpt ClearBlue Digital og var fast bestemt på å teste, men jeg er litt redd for at jeg ikke skal få noe utslag denne perioden heller... Jeg fikk jo ikke noe positiv test forrige periode, men kanskje jeg begynte å teste for sent... eller at EL ikke har kommet igang ennå, etter fjerning av spiralen. Det ble også litt lite spennende siden jeg liksom visste at jeg ikke hadde hatt EL. Jeg vurderte nesten ikke tanken på at jeg kunne være gravid og ble ikke lei meg når jeg fikk mensen. Sånn sett hadde det vært mere spennende å ikke vite...

Hm...

Men så er jeg også redd for å ikke ha EL. Hvis jeg tester og finner ut at jeg ikke har EL, så kan jeg jo søke hjelp og utredning tidligere??

Jeg er 35 år!! Men jeg holder meg ung ;) Jeg har det likevel travelt! Og jeg hadde liksom håpet at jeg skulle rekke å få 2 barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til:

* Å bli gravid

* Å ha fri fra jobb imorgen (litt sent å spørre om feriedag nå :klø:]

* Dra på shopping

* Ligge hjemme i sofan og lese blader og se på TV

* Være ferdig med slankekuren = slank og stram og fin

* Ta solarium og bli brun og fin

* Sove

* Reise på storbyferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...