Ephemera Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #441 Del Skrevet 15. mars 2006 Hehe... Den smileyen var både litt enig og danset litt... Men joda, barneproduksjonen er jeg også igang med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #442 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg har begynt å få mensen. Jeg har begynt å spotte. Men jeg er ikke lei meg i det hele tatt, for jeg hadde ingen forhåpninger om at jeg var gravid. Jeg fikk ikke positivt utslag på EL-testen og vi sto ikke akkurat på i den perioden jeg muligens hadde EL - altså i tiden før jeg trodde jeg skulle ha EL... Jeg vet ikke om jeg hadde EL eller ikke denne gangen, men i alle fall så har jeg IKM den 20. mars, og nå blir jo også det noen dager tidligere enn antatt. Venter til den kommer skikkelig igang før jeg begynner å tenke på PP2. Dessuten er det først nå - når jeg er ferdig med førerkortet, at jeg begynner å konsentrere meg for fullt med prosjekt baby Fikk digital EL-test fra ClearBlue i posten idag, fra billige-tester. Har fryktelig lyst på sjokolade og kake og pizza og alt mulig godt nå... Må legge meg isteden for å gå berserk... Og ja - forresten: Jeg kjørte både til og fra jobb uten å ha håndbrekket på idag Utrolig deilig å komme seg så lett til og fra jobb!! Og jeg er så utrooooolig glad jeg er ferdig med hele den greia!! Men fremdeles er det litt skummelt å kjøre da. Og jeg har ikke tort å begi meg ut på noen shopping ennå... selv om jeg fikk lønn igår... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #443 Del Skrevet 15. mars 2006 Du våger deg nok snart ut på shopping skal du se! og da gir du deg ikke!!! sove godt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 15. mars 2006 #444 Del Skrevet 15. mars 2006 Bare fortsett å kjøre ofte så blir det lettere og lettere for hver gang! Det dummeste du kan gjøre er å kjøre så lite som mulig iallefall. Gå og legg deg du så slipper du å voldta sjokoladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #445 Del Skrevet 15. mars 2006 *tusler i seng med ettersmaken av en baby-Troika i munnen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #446 Del Skrevet 15. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. mars 2006 #447 Del Skrevet 16. mars 2006 *tusler i seng med ettersmaken av en baby-Troika i munnen* ← Pusset du ikke tennene først?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #448 Del Skrevet 16. mars 2006 Pusset du ikke tennene først?? ← Jo, for tenk jeg gjorde det, jo!! Jeg tuslet innom badet på veien! Legger meg aldri uten å pusse tennen først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. mars 2006 #449 Del Skrevet 16. mars 2006 Flink jente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #450 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg er så flink til å kjøre! Og det er så deilig å kjøre til og fra jobb! Men jeg håper jeg blir gravid snart... Av mange grunner! Først og fremst vil jeg jo ha baby, men jeg orker heller ikke disse menstruasjonene. Den har ikke kommet igang ennå, men jeg sitter på jobb og har vondt og er kvalm og svimmel Urk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. mars 2006 #451 Del Skrevet 16. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. mars 2006 #452 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg er så flink til å kjøre! Og det er så deilig å kjøre til og fra jobb! Men jeg håper jeg blir gravid snart... Av mange grunner! Først og fremst vil jeg jo ha baby, men jeg orker heller ikke disse menstruasjonene. Den har ikke kommet igang ennå, men jeg sitter på jobb og har vondt og er kvalm og svimmel Urk... ← Jeg kjenner meg også ganske så premenstruell... Venter mensen søndag eller mandag, og jeg håper bare den ikke kommer og slår meg helt ut mens jeg er på jobb. Lykke til, og en klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #453 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Dere skulle sett meg når jeg bega meg inn på et kjøpesenter idag Med bilen min Ja, ikke inn på kjøpesenteret med bilen da - på parkeringsplassen... Må fortelle senere! Men både jeg og bilen er uskadd Endret 17. mars 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #454 Del Skrevet 17. mars 2006 Så for meg deg i bilen inne i kjøpesenteret jeg nå! Men bra dere er begge i god behold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #455 Del Skrevet 17. mars 2006 Det ble litt roligere på jobb nå, så jeg skal prøve å skrive litt. Altså: Jeg hadde vært hos akupunktøren min og hadde litt god tid før jeg skulle på jobb. Så jeg fant ut at jeg skulle svippe innom KBS Kjøpesenter (for dere som er lokalkjente). Og da hadde jeg altså greid å komme meg helskinnet frem til akupunktøren, det gikk faktisk veldig fint. Men nå skulle jeg altså kjøre litt lenger... I krysset før kjøpesenteret skulle jeg svinge ned til venstre. Når jeg nærmet meg krysset var det grønn pil den veien jeg skulle, og jeg tenkte lettet at "ojsann, dette blir jo enkelt". Men når jeg kom frem så forsvant den grønne pilen og det ble rødt lys. Da fikk de i motsatt retning rødt lys, ikke sant, og jeg sto pent og ventet. Det bekymret meg litt at ikke pilen var rød nå... og jeg husket at kjørelæreren snakket om at det ikke er alltid det blir grønn pil, noen ganger må man bare kjøre når det er grønt og ikke trafikk imot... :klø: Når det ble grønt lys i min retning, sto jeg like bom fast og skjønte lite av hva jeg skulle gjøre. Da bærtet bilen bak meg, og jeg fant ut at jeg sikkert skulle kjøre...?? Men når jeg kom et par meter frem i krysset, så ble det rød og alle bilene begynte å kjøre Så der sto jeg uti krysset med bilen min og de andre bilene rev seg i håret og måtte svinge rundt meg Gjett om jeg hadde panikk da??!! Og jeg fant ut at jeg ikke hadde noen fluktmuligheter!! Jeg håpet intenst på at det skulle komme en grønn pil etterpå, for nå torde jeg jo ikke å kjøre noen steder!! Og den kom heldigvis grønn pil... Så da trodde jeg alt var i boks. Men hva var det som skjedde på det kjøpesenteret idag?? Det var tusen, millioner biler på parkeringsplassen der!! Skulle tro det var lørdag før påske eller noe sånt. Rene folkevandringen!! Klokka ett på dagen :klø: Jeg måtte rygge og flytte meg for biler som skulle inn på de få plassene som var og alt var bare kaos! Jeg vurderte et par sekunder å snu, men nå hadde Ephemera blitt shoppebesatt, så jeg måtte inn! Fant såvidt en trang plass til min lille snertne bil da. Vel inne på kjøpesenteret, surret jeg rundt som ei forvirra høne. Fant ut at jeg hadde dårlig tid før jobb, bekymret meg for bilen... Men kjøpte ei kjemepfin babyrosa selskapsveske i silke. Har lett etter det i et par sesonger nå. Har et nydelig tynt, heklet sjal med små glassperler i samme babyrosa farge. Trenger sko i samme farge også. Og så skulle jeg ut og til jobb. Det var jo kø av biler som skulle ut fra parkeringsplassen - forbi der jeg skulle rygge ut. Jeg slapp forbi alle jeg kunne, før jeg kryprygget ut, og oppdaget at jeg allerede hadde laget nye køer - i begge retninger Og da skulle jeg i tillegg svinge meg ut uten å komme borti de to bilene som sto ved siden av meg! Og alle folkene som gikk til fots, skulle av en eller annen grunn gå foran bilen min, akkurat som det var umulig å skjønne at jeg måtte komme meg bort fra parkeringsplassen min Gjett om jeg var stresset!!!?? Og jeg kvalte bilen hele tiden, så jeg måtte starte den opp like mange ganger!! Og.... da så jeg at håndbrekket sto på igjen.... Jaja... jeg kom meg i alle fall ut til slutt, og gudskjelov uten å komme borti noen! Og den veska skal være et minne om min første (og eneste?) tur til det kjøpesenteret med bil.... Når er det lite folk ute og handler da??? Ikke for å være slem, for jeg har overhodet ingen fordommer mot folk som er trygdet - men jeg lurer på om de som får trygd den 20. hadde fått pengene sine idag... Et eller annet var det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #456 Del Skrevet 17. mars 2006 Unnskyld.. Du skrev så levende! Så jeg var med deg i baksetet jeg! Og slapp av, slike opplevelser er du ikke alene om å ha,.. Jeg har dusinvis.... Ha en fin helg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. mars 2006 #457 Del Skrevet 17. mars 2006 Hadde noen sånne jeg også, i en gammel, irrgrønn-nesten turkis Ford Eskrot..... Den nektet simpelten å godta meg, og lagde bare masse kluss. Til sambo brummet den så fornøyd.... Glad den dagen sambo kjørte den i en betongkloss og erklærte den død.. I dag kjører jeg standsmessig stasjonsvogn, men den er aaaltfor liten... Kravstor, neida.... Noen som har en Toyota Landcruiser eller en Volvo XC-90 til overs, hadde passet veldig pent til det nye huset vårt.... Hilsen overtrett og har-ikke-peiling-på-bil pondusa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #458 Del Skrevet 18. mars 2006 Hadde noen sånne jeg også, i en gammel, irrgrønn-nesten turkis Ford Eskrot..... Den nektet simpelten å godta meg, og lagde bare masse kluss. Til sambo brummet den så fornøyd.... Glad den dagen sambo kjørte den i en betongkloss og erklærte den død.. I dag kjører jeg standsmessig stasjonsvogn, men den er aaaltfor liten... Kravstor, neida.... Noen som har en Toyota Landcruiser eller en Volvo XC-90 til overs, hadde passet veldig pent til det nye huset vårt.... Hilsen overtrett og har-ikke-peiling-på-bil pondusa.... ← Må bare presisere at jeg har en helt tipp topp bil. En Yaris som er så søt og flink atte! Men det er meg det er noe galt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #459 Del Skrevet 18. mars 2006 Og på vei til jobb idag da... Det regner som fy ute. Jeg fant ikke ut hvordan jeg setter vindusviskerne på hurtig intervall, og der var jeg ute på E6'en! Måtte sitte og dytte manuelt på viskerne, for de gikk ikke fort nok, mens jeg vinglet mellom feltene Regnet høljet ned!! Fant ut det til slutt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #460 Del Skrevet 18. mars 2006 Nå er jeg fullstendig utslått av mensen her altså... Og jeg sitter på jobb og skal være her til kl. 17... Skulle egentlig ut og spise og feire førerkortet mitt ikveld, men vi har utsatt det til neste helg isteden. Nå frister sofan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå