Ephemera Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #421 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) til Leo også! Endret 13. mars 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #422 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg skulle jo oppdatere dere... Men nå sitter jeg på jobb igjen... I alle fall så kjørte jeg til jobb - alene - for første gang idag! Jeg satt sånn: hele veien, men det gikk veldig fint og var utrolig deilig! Men jeg må innrømme at jeg var ganske svett når jeg kom frem! Holdt på å kjøre ned en gammel mann i et fortgjengerfelt, men ellers kjørte jeg som om jeg hadde kjørt i mange år Og så kjørte jeg forbi en Politi-patrulje som sto og vinket inn biler! Hærregud, hva om jeg hadde blitt kalt inn?? På min første kjøretur og uten førerkort!! (Jeg har jo bare et midlertidig kjørebevis) :grine2: Vel, nå står jeg på 2 parkeringsplasser her ute... Styrte endel med å finne ut hvor firmaet mitt har parkeringsplassene sine osv. Og ikke minst med å komme meg inn på plassen min Men jeg gleder meg til å kjøre hjem igjen!! Og - når jeg sluttet på jobb igår, sto sambo utenfor med bilen min - klar til å kjøres hjem. Jeg var så sliten at jeg små grønne menn, men jeg greide da å kjøre hjem. Og på spisestuebordet sto en vase med 7 digre, røde roser fra sambo - og på salongbordet en vase med 7 hvite roser fra foreldrene hans. Og på lørdag skal vi ut å spise for å feire Ellers er det lønningsdag igjen imorgen, så lønna kommer nok inn på kontoen i ettermiddag! I like! En annen ting er at det blir mindre shopping på meg nå, for jeg tør da ikke å parkere inni byen eller noe sånt alene :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 14. mars 2006 #423 Del Skrevet 14. mars 2006 Er ikke så glad i å lukeparkere jeg, så jeg er god på å parkere i parkeringshus og øverst i Munkegt, Fjordgata og på Leütenhaven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #424 Del Skrevet 14. mars 2006 Lukeparkering blir ikke aktuelt for mitt vedkommende heller, nei Jeg må danne meg en oversikt over fine plasser å parkere i byen Må bare bli litt varmere i trøya først... Hva med Solsiden - er det parkeringsplasser ute der eller må jeg i parkeringskjelleren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 14. mars 2006 #425 Del Skrevet 14. mars 2006 Lukeparkering er min store skrekk også. Gjorde det på oppkjøringa, men har klart å unngå det i over ti år nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 14. mars 2006 #426 Del Skrevet 14. mars 2006 Det går som regel greit å unngå lukeparkering. Selv er jeg tilhenger av parkeringshus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. mars 2006 #427 Del Skrevet 14. mars 2006 Lukeparkering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #428 Del Skrevet 14. mars 2006 Hehe... Jeg har bare lukeparkert èn gang og det var på en av de siste kjøretimene. Dette fordi det var en teoretisk sjanse for at jeg kunne få det på oppkjøringen, men kjørelæreren sa at det var så liten sjanse for det at jeg ikke behøvde å tenke mer på det. Jeg fikk det til der og da da... Det eneste stedet her i byen jeg ser for meg at jeg kan få bruk for lukeparkering, er ved kinosenteret. Der er det vel bare lukeparkering.... Hm... Ellers har jeg parkert i parkeringshus, men ikke alene... Så det er litt skummelt. Tror jeg føler mest for å parkere på en parkeringsplass med rett eller skrå innkjøring Skal snart kjøre hjem fra jobb :hår: Gru-gleder meg litt, for nå er det mørkt ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 14. mars 2006 #429 Del Skrevet 14. mars 2006 Det er vanlige parkeringsplasser rett utafor Solsiden, men omtrent umulig å finne ledig plass der, da er du avhengig av at noen skal ut akkurat når du kommer... Men parkeringshuset der er veldig greit, ok plass. (I motsetning til parkeringshuset under Trondheim Torg - anbefales ikke før du vet nøyaktig hvor stor bilen din er... Havnet der med en lånt stasjonsvogn en gang jeg ) Der vi bodde tidligere var det bare parkering langs vei, så der måtte jeg bare lukeparkere enkelte ganger... Men - nå fins det jo biler med parkeringssensor foran og bak også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #430 Del Skrevet 14. mars 2006 Kjørte hjem fra jobb med håndbrekket på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #431 Del Skrevet 14. mars 2006 Stakkars bilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. mars 2006 #432 Del Skrevet 14. mars 2006 Kjørte hjem fra jobb med håndbrekket på!!! ← Er det langt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #433 Del Skrevet 14. mars 2006 Er det langt?? ← En mil... Jeg merket ikke noe til det, bortsett fra at jeg satt og lurte på om det røde ABS-bremse-lyset skulle lyse :klø: Også sto håndbrekket på når jeg skulle parkere! Er max bekymret for om jeg har ødelagt bilen min nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #434 Del Skrevet 14. mars 2006 Faren er over og bilen min har det helt fint! Måtte ta med sambo ut på en liten kjøretur for å sjekke tingenes tilstand. Vi fant ut at håndbrekket bare har stått på den minste hakket (altså hakket før av...) og bremsetester nå viste at bremsene fungerte perfekt! Puh... Men jeg begynner å tenke på at jeg skulle vært blond... Jeg må jo virke som en typisk "dum og deilig" figur Til alt overmål, fant sambo Chanel-solbrillene mine i setet sitt når han gikk ut av bilen nå De hadde jeg tatt av meg mens jeg parkerte utenfor jobb. La dem i setet ved siden av meg mens jeg parkerte - og planen var å legge dem i etuiet og i veska etterpå. Da har til og med en av kollegene mine som satt på inn til byen nå i kveld, sittet på dem. De var heldigvis like hele, noe som betyr at de må ha ligget pent inn mot ryggen på setet. Jada, dette skal bli gøy fremover! Ephemera kjører bil! Men jeg er likevel litt stolt over at jeg har greid å kjøre både til og fra jobb idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 15. mars 2006 #435 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg har kjørt en lånt bil med håndbrekkt på en gang Syns det var rart at den rullet så dårlig når jeg slapp opp gassen... Det var heldigvis en svært kort kjøretur - men mannen som kjørte bak i vår egen bil fikk seg en særdeles god latter. Det er en sånn ting man bare gjør én gang Ephemera - og nå er du ferdig med det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 15. mars 2006 #436 Del Skrevet 15. mars 2006 Et lite tips: Røde lys på dashbordet er ikke bra, mens gule/orange er varsellys om at noe må fikses, men det er ikke noe farlig å kjøre videre. Bra det gikk bra med bilen! Regner med du ikke gjør det der igjen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #437 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja, jeg har lært! Røde lys på dashbordet betyr at noe er galt! Kommer aldri til å kjøre med håndbrekket på igjen Det rare er at jeg ikke merket noe til det mens jeg kjørte, men det var nok fordi håndbrekket bare såvidt sto på. Sambo testet de forskjellige "hakkene" når vi kjørte igår, og når håndbrekket sto helt på, hvinet det jo i bilen også. Er glad det gikk bra og det er klart jeg kommer til å gjøre noen små tabber i starten. I verste fall har jeg slitt bakbremsene litt mere enn nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #438 Del Skrevet 15. mars 2006 Du kommer aldri til å gjøre det igjen!! Og tro meg, jeg tror nesten alle har tatt seg en liten kjøretur med håndbrekket på!! Og jeg tror ikke at guttene slipper unna.. De tør bare ikke si noe!! Flink som kjører bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #439 Del Skrevet 15. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 15. mars 2006 #440 Del Skrevet 15. mars 2006 Var det en smiley som var enig, eller har du begynt barneproduksjonen allerede? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå