Gå til innhold

Bukser med lange ben og ikke for høyt liv


Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

Jeg har en kontorjobb som krever at jeg er litt ordentlig kledd (går som regel i "dress" bukse)

Problemet er bare at jeg trenger desperat flere bukser!!! Men alle steder jeg titter er de for korte i bena!! :frustrert: Jeg er ikke såååå himla lang heller, men trenger bukselengde 36. Buksen ønsker jeg med så lavt liv som mulig. Svart eller brun.

Budsjett: intil 500;

Sted: Grenland/Oslo/Lillestrøm

Anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg bruker også 36 i lengden, og har ikke så mange sånne bukser som du beskriver da...Men de få jeg har og er fornøyd med har jeg kjøpt på Vero Moda.

Og så sjekker jeg alltid om det er mulighet for å legge de ned, ofte det er et par ekstra cm å hente der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Ja på Zara har de bra utvalg, så det blir bra når de kommer!!! LTS har jeg vært på fysisk i London, og det er en SUVEREN butikk, men synes det er vanskeligere å handle fra internett - synes det er vanskelig å se hvordan klærne ser ut. I følge VeroModa her hos meg går ikke buksene deres lenger enn 84, men jeg har også vært heldig der noen ganger.

Kapahl har jeg aldri funnet noe som er langt nok - hvilket merke er det, da?? (*interessert*)

Bukser fra Mango har jeg aldri prøvd - det må jeg prøve på min neste shoppingrunde - selges dette merket kun i Mango butikker, eller i andre også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge VeroModa her hos meg går ikke buksene deres lenger enn 84, men jeg har også vært heldig der noen ganger.

Det var jo litt rart, for jeg har omtrent 90 i benlengde, innsiden altså, og jeg har to bukser kjøpt på vero moda som rekker akkurat ned i gulvet når jeg har den på.

Men så var jeg like overrasket selv da, når den passet!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll
Det var jo litt rart, for jeg har omtrent 90 i benlengde, innsiden altså, og jeg har to bukser kjøpt på vero moda som rekker akkurat ned i gulvet når jeg har den på.

Men så var jeg like overrasket selv da, når den passet!! :ler:

Ja, jeg ble også overrasket når de informerte meg om at buksene bare var til 84, for jeg har et par bukser som er kjøpt der som fint går med høye hæler og alt :) (Kanskje damen ikke visste bedre :overrasket: )

Jeg kommer til å fortsette å titte innom Veromoda i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Replay buksene er lange og superfine!!

Jeg bruker normalt 36 i lengde, og Vero Moda buksene går jo bare til 34 og blir ALTFOR korte for meg.

Replay går i 34 og 36 i lengde og jeg bruker 34 og jeg vasser i den..spesielt den lyse..

de koster ca 1300, og selges b.l.a på JC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...