Gå til innhold

Har du stjålet klær før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stjålet eller nasket? Husker jrg gjorde det en gang som ungdom. 

Anonymkode: de902...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dessverre.

Gjør aldri slikt i dag og kan ikke skjønne at jeg var så dum. Var en ungdom med mye problemer da, så det var derfor keg gjorde det. For å være kul. Ikke fordi jeg stjal, men fordi jeg da fikk tak i dyre klær så jeg ikke ble like mye mobbet.

Mine foreldre mente at klær ikke var viktig, så uten penger hadde jeg ikke noe valg følte jeg. Ville overleve skolehverdagen og da ble det sånn.

Mine foreldre skulle aldri vært foreldre, så situasjonen hjemme var ikke bedre enn på skolen...

Vet at det ikke er en unnskyldning, men det er forklaringen.

Anonymkode: 69352...e42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våget aldri noe slikt. Stjal en sånn liten disneysjokolade fra en matbutikk en gang, men den smakte ikke så godt på grunn av dårlig samvittighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har dessverre stjelt flere ganger da jeg var yngre, både klær, makeup osv. Er ikke stolt over det, blitt tatt noen ganger men ble aldri anmeldt utrolig nok. Sluttet med det og heldigvis. 

Anonymkode: d21a4...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei aldri - det hadde jeg aldri turt.

Var med en venninne på parfymeri en gang da jeg var 13, og observerte plutselig at hun puttet en mascara inn i genserermet. Jeg var jo egentlig helt uskyldig (men ingen hadde jo trodd på meg), og den angsten for å bli tatt hadde virkelig en preventiv virkning på meg når det gjaldt stjeling. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra moren min. Da jeg var ung. For å kle meg opp selv. Og fra butikker i klær jeg ikke turte kjøpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fra mamma, "glemt" å levere tilbake. Og hun fra meg😁

Anonymkode: 27a73...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn som alltid har gjort det motsatte av å stjele. Da jeg var 13 stjal venninna mi på 14 masse småting fra en butikk, og jeg dro tilbake å betalte for det! Og engang tystet jeg på to venninner som stjal sminke. Jeg var verdens verste å ha med på sånt. 

Jeg jobbet 4 år i klesbutikk i Oslo. Gjett om jeg avslørte mye stjeling, fant også mye emballasje på prøverommet, gjemt i

andre klær som var "prøvd". 

Anonymkode: 428e3...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hadde en kamerat som stjal en masse, begriper ikke til den dag i dag hvordan han kunne brette en genser i ned i underbuksa og selv med en baggy joggebukse så så man det ikke. Han stjal masse som han solgte i vennegjengen, var før det ble alarmer og kameraer, var ung på 90-tallet. Husker en gang han kom ut og hadde med seg tre joggedresser og ørten par Championsokker og man så det egentlig ikke under den joggedressen han hadde på. Hvordan var detmulig? Og hvordan ble han ikke oppdaget? Begriper heller ikke at han aldri ble tatt. 
 

Jeg hadde dårlig samvittighet fordi jeg tok på meg et par Nikesokker i sportsbutikken da jeg skulle prøve basketsko og måtte ha to par på, og kom hjem og innså at jeg hadde glemt å ta de av. Sånne sokker som ligger i kurven i sportsbutikken. 

Anonymkode: 45616...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, når jeg gikk på ungdomsskolen. En blanding av at jeg ikke hadde penger, ville ha noe nytt, og for spenningen sin del. Ble aldri tatt. Stæsj og sminke gikk rett i veska, å klær tok jeg bare under mine andre klær. 

Anonymkode: dbb44...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...