AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #1 Del Skrevet 22. januar 2022 Hvordan er det å strikke med 15 mm og 20 mm rundpinner? Blir det ikke tungt og belastende for armer, skuldre m.m.? Hvilke pinner i de str er dere fornøyde med? Er prym rundpinner gode i de str? Anonymkode: 28ab5...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22. januar 2022 #2 Del Skrevet 22. januar 2022 Ja, det er tyngre for armene fordi bevegelsene blir større - jeg liker best bambuspinner når jeg skal strikke med så tykke pinner, fordi wire'en er tynnere som gjør at jeg føler det blir mer bevegelighet i strikketøyet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Del Skrevet 22. januar 2022 Teatrica skrev (19 minutter siden): Ja, det er tyngre for armene fordi bevegelsene blir større - jeg liker best bambuspinner når jeg skal strikke med så tykke pinner, fordi wire'en er tynnere som gjør at jeg føler det blir mer bevegelighet i strikketøyet. Takk for din erfaring Har bambuspinnene metallwire eller tynn plastwire? Her er de to fra Prym som jeg vurderte å kjøpe, men de har ganske tykk plastwire ser det ut til. Anonymkode: 28ab5...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22. januar 2022 #4 Del Skrevet 22. januar 2022 Jeg har disse fra KnitPro og elsker dem. Det øverste bildet ditt, de pinnene fra Prym ser ut til å ha en slik tynn god plastwire. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 22. januar 2022 #5 Del Skrevet 22. januar 2022 Det er ufattelig tungt å strikke med slike tjukke pinnar! Eg trudde det skulle vere fort gjort å strikke genser på pinne 15, men det gjekk ikkje fort🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #6 Del Skrevet 22. januar 2022 Teatrica skrev (13 minutter siden): Jeg har disse fra KnitPro og elsker dem. Det øverste bildet ditt, de pinnene fra Prym ser ut til å ha en slik tynn god plastwire. Takk Fjaselina skrev (10 minutter siden): Det er ufattelig tungt å strikke med slike tjukke pinnar! Eg trudde det skulle vere fort gjort å strikke genser på pinne 15, men det gjekk ikkje fort🤪 Takk for deres erfaringer Teatrica og Fjaselina Lange strikkepinner (parpinner), er det eventuelt bedre å strikke med? Anonymkode: 28ab5...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #7 Del Skrevet 22. januar 2022 Jeg har nettop strikket en genser på pinne 12, å det frister ikke til gjentakelse, gud så tungt, var sikker på at jeg skulle strikke på meg senebetennelse. Men så er jeg vandt til å strikke med 2,5 til 4. Anonymkode: 3f40d...99c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Del Skrevet 22. januar 2022 Jeg får belastningsskader med en gang jeg prøver på større enn pinne 7. og det er like greit, for plagg strikket på tykkere pinner blir uansett verken fine eller anvendelige. Anonymkode: 050a3...ce7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 22. januar 2022 #9 Del Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lange strikkepinner (parpinner), er det eventuelt bedre å strikke med? Anonymkode: 28ab5...09c Trur det er tyngre, men veit ikkje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #10 Del Skrevet 23. januar 2022 Fjaselina skrev (11 timer siden): Trur det er tyngre, men veit ikkje. Det tror jeg også. Du får jo mye mer tyngde på strikkepinnene langt bort fra hendene, i motsetning til rundpinner der strikketøyet er mer "nær kroppen". Anonymkode: a0ba7...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå