Gå til innhold

Hva passer best med Sam og Ella? tvillinger, vi blir ikke enig i hele tatt, veldig vanskelig dette

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en Sam og Ella fra før, min mann er fra USA,men bodd i norge siden han var 22, men siden vi er en del i usa , må vi har navn som passer og vi liker korte navn :

VI har tenkt på :

Liam og Anna

Diana og David

Sarah og Elias

Simon og Julie

Men vi klarer ikke og slå oss til ro med disse, selvom vi liker alle navnene, Vi mener begge bør ha sin egen forbokstav, helst alle barna, så Simon,Sarah og Elias er egentlig utelukket. Vi synes Liam er for vanlig nå ,så vi tenkte Anna og David,men pappan i huset er veldig usikker, han vil helst ha Julie, så jeg har tenkt han skal få det uten at jeg sier det til han ennå.

Så hva passer med Julie som passer like godt i norge som i usa? ikke mer enn 5 bokstaver. de er snart 6 uker ,så på tide med navn nå

Anonymkode: f12a5...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kall en av dem LON, så har du en dyslektisk bakterie som avkom.

SamLonElla

Anonymkode: 08852...031

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie og Kristian, Julie og Arthur, Julie og Leo, Julie og Theo, Julie og Tobias, Julie og Alex, Julie og Oliver, Julie og Ernest, Julie og Adrian, Julie og Georg, Julie og Charlie, Julie og Mio, Julie og William

Anonymkode: a470b...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Anna og Liam passet fint. Kjenner søsken som heter Sam, Liam og Ellie så det var jo litt lignende. :) 

Anonymkode: 8f3c0...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har en Sam og Ella fra før, min mann er fra USA,men bodd i norge siden han var 22, men siden vi er en del i usa , må vi har navn som passer og vi liker korte navn :

VI har tenkt på :

Liam og Anna

Diana og David

Sarah og Elias

Simon og Julie

Men vi klarer ikke og slå oss til ro med disse, selvom vi liker alle navnene, Vi mener begge bør ha sin egen forbokstav, helst alle barna, så Simon,Sarah og Elias er egentlig utelukket. Vi synes Liam er for vanlig nå ,så vi tenkte Anna og David,men pappan i huset er veldig usikker, han vil helst ha Julie, så jeg har tenkt han skal få det uten at jeg sier det til han ennå.

Så hva passer med Julie som passer like godt i norge som i usa? ikke mer enn 5 bokstaver. de er snart 6 uker ,så på tide med navn nå

Av disse liker jeg Anna, og Julie best. Hva med Mads, Max, Mia eller Kim? Jeg liker også korte navn godt!

Anonymkode: bb914...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Av disse liker jeg Anna, og Julie best. Hva med Mads, Max, Mia eller Kim? Jeg liker også korte navn godt!

Kim? Til jenta eller gutten? Med tanke på at det høres ut som en jente på engelsk og en gutt på norsk... dessuten er det ikke akkurat fint. 

Anonymkode: f8588...52a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kim? Til jenta eller gutten? Med tanke på at det høres ut som en jente på engelsk og en gutt på norsk... dessuten er det ikke akkurat fint. 

Anonymkode: f8588...52a

Jeg synes det er fint på begge kjønn, men på jente så kan det jo være en forkortelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Sarah og Elias og Simon og Julie 

Mine heter jone og Jørn og vennene spurt oftebom hjørnene var hjemme 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Av de du nevner, og med hensyn til at du vil at alle skal ha sin egen bokstav, ville jeg valgt Anna og David eller Julie og David.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martin og Axel som noen foreslå er jo fint på begge språk. Hva med Oliver (men det blir kanskje litt fransk uttalse på når det blir sagt på amerikansk..?), Det har også tre stavelser slik som Julie. Jeg synes det er fint om navnene minner om hverandre, Oliver og Julie er bare ett eksempel der du har vokal etterfulgt av «il» i begge navnene :) 

Anonymkode: 1f367...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sam og Ella.

Julie og Finn

Julie og Henry

Julie og Jonas

Julie og Simon

Anonymkode: 06528...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

vi likte godt :

Julie og Oliver

Julie og Martin

Julie og Philip

Julie og Casper

Så har vi tenkt litt på Anna og Alvin, men usikker, tusen takk for alle fine tips

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Julie og Daniel 

Anonymkode: 3389a...e0a

det heter far i huset, så det blir det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...