AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #1 Del Skrevet 21. januar 2022 Har en Sam og Ella fra før, min mann er fra USA,men bodd i norge siden han var 22, men siden vi er en del i usa , må vi har navn som passer og vi liker korte navn : VI har tenkt på : Liam og Anna Diana og David Sarah og Elias Simon og Julie Men vi klarer ikke og slå oss til ro med disse, selvom vi liker alle navnene, Vi mener begge bør ha sin egen forbokstav, helst alle barna, så Simon,Sarah og Elias er egentlig utelukket. Vi synes Liam er for vanlig nå ,så vi tenkte Anna og David,men pappan i huset er veldig usikker, han vil helst ha Julie, så jeg har tenkt han skal få det uten at jeg sier det til han ennå. Så hva passer med Julie som passer like godt i norge som i usa? ikke mer enn 5 bokstaver. de er snart 6 uker ,så på tide med navn nå Anonymkode: f12a5...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #2 Del Skrevet 21. januar 2022 Peter Axel Adam Isak Anonymkode: c6a45...917 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #3 Del Skrevet 21. januar 2022 Kall en av dem LON, så har du en dyslektisk bakterie som avkom. SamLonElla Anonymkode: 08852...031 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 21. januar 2022 #4 Del Skrevet 21. januar 2022 Julie og Philip Julie og Casper Julie og Leon Julie og Martin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #5 Del Skrevet 21. januar 2022 Julie og Kristian, Julie og Arthur, Julie og Leo, Julie og Theo, Julie og Tobias, Julie og Alex, Julie og Oliver, Julie og Ernest, Julie og Adrian, Julie og Georg, Julie og Charlie, Julie og Mio, Julie og William Anonymkode: a470b...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #6 Del Skrevet 21. januar 2022 Synes Anna og Liam passet fint. Kjenner søsken som heter Sam, Liam og Ellie så det var jo litt lignende. Anonymkode: 8f3c0...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #7 Del Skrevet 22. januar 2022 Julie og Levi Anonymkode: 6c06b...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #8 Del Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har en Sam og Ella fra før, min mann er fra USA,men bodd i norge siden han var 22, men siden vi er en del i usa , må vi har navn som passer og vi liker korte navn : VI har tenkt på : Liam og Anna Diana og David Sarah og Elias Simon og Julie Men vi klarer ikke og slå oss til ro med disse, selvom vi liker alle navnene, Vi mener begge bør ha sin egen forbokstav, helst alle barna, så Simon,Sarah og Elias er egentlig utelukket. Vi synes Liam er for vanlig nå ,så vi tenkte Anna og David,men pappan i huset er veldig usikker, han vil helst ha Julie, så jeg har tenkt han skal få det uten at jeg sier det til han ennå. Så hva passer med Julie som passer like godt i norge som i usa? ikke mer enn 5 bokstaver. de er snart 6 uker ,så på tide med navn nå Anonymkode: f12a5...132 Av disse liker jeg Anna, og Julie best. Hva med Mads, Max, Mia eller Kim? Jeg liker også korte navn godt! Anonymkode: bb914...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #9 Del Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Av disse liker jeg Anna, og Julie best. Hva med Mads, Max, Mia eller Kim? Jeg liker også korte navn godt! Anonymkode: bb914...e54 Kim? Til jenta eller gutten? Med tanke på at det høres ut som en jente på engelsk og en gutt på norsk... dessuten er det ikke akkurat fint. Anonymkode: f8588...52a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #10 Del Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kim? Til jenta eller gutten? Med tanke på at det høres ut som en jente på engelsk og en gutt på norsk... dessuten er det ikke akkurat fint. Anonymkode: f8588...52a Jeg synes det er fint på begge kjønn, men på jente så kan det jo være en forkortelse. Anonymkode: bb914...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 22. januar 2022 #11 Del Skrevet 22. januar 2022 Jeg likte Sarah og Elias og Simon og Julie Mine heter jone og Jørn og vennene spurt oftebom hjørnene var hjemme 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #12 Del Skrevet 22. januar 2022 Eldridge, Woodrow, Leigh, Whitney Anonymkode: 80d97...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 22. januar 2022 #13 Del Skrevet 22. januar 2022 Av de du nevner, og med hensyn til at du vil at alle skal ha sin egen bokstav, ville jeg valgt Anna og David eller Julie og David. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #14 Del Skrevet 22. januar 2022 Martin og Axel som noen foreslå er jo fint på begge språk. Hva med Oliver (men det blir kanskje litt fransk uttalse på når det blir sagt på amerikansk..?), Det har også tre stavelser slik som Julie. Jeg synes det er fint om navnene minner om hverandre, Oliver og Julie er bare ett eksempel der du har vokal etterfulgt av «il» i begge navnene Anonymkode: 1f367...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #15 Del Skrevet 22. januar 2022 Sam og Ella. Julie og Finn Julie og Henry Julie og Jonas Julie og Simon Anonymkode: 06528...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #16 Del Skrevet 24. januar 2022 Takk vi likte godt : Julie og Oliver Julie og Martin Julie og Philip Julie og Casper Så har vi tenkt litt på Anna og Alvin, men usikker, tusen takk for alle fine tips Anonymkode: f12a5...132 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #17 Del Skrevet 24. januar 2022 Julie og Daniel Anonymkode: 3389a...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #18 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Julie og Daniel Anonymkode: 3389a...e0a det heter far i huset, så det blir det ikke Anonymkode: f12a5...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 24. januar 2022 #19 Del Skrevet 24. januar 2022 Hva med Nora? (Litt samme stilen som Ella.) Jeg foreslår Nora og Finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #20 Del Skrevet 24. januar 2022 Julie og Finn Julie og Wilmer Julie og Storm Anonymkode: 5dccb...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå