Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Nå har jeg sett finalen for idag og fikk absolutt nok av Benjamin. Makan til dramaqueen skal det letes lenge etter. For en survete type og må stille spørsmålstegn til hvordan han er som kjæreste, venn og kollega. Han sa han ble akutt syk, men virket da i mye bedre form når Baarli og han gikk etter finalen.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eva-Lena skrev (På 6.11.2022 den 19.14):
  Skjul innhold

Nå har jeg sett finalen for idag og fikk absolutt nok av Benjamin. Makan til dramaqueen skal det letes lenge etter. For en survete type og må stille spørsmålstegn til hvordan han er som kjæreste, venn og kollega. Han sa han ble akutt syk, men virket da i mye bedre form når Baarli og han gikk etter finalen.

Spoiler

Endret av Callie01
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavmål av tv2 å vise dette. Han skulle vært sendt på hodet ut. Nei, dette synes jeg var grusomt å se på. Et menneske som hadde skikkelig nedtur pga rus på sopp. Håper han skjemmes.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Callie01 skrev (10 minutter siden):
  Skjul innhold

Var det sopp han hadde fått i seg?

Spoiler

Det ligger noe på tv2.no om at han hadde tatt noe fra gården da han skulle til kjempehytta. De viste salt, sukker og plukket humle fra hagen.  Humle blir vel brukt i ølbrygging, men jeg vet ikke hvordan det egner seg som mat?

Da jeg så på finalen, så tenkte jeg at han rett og slett hadde fått et anfall av angst. Panikkangst?  Er det ikke slik det kan skje?  Jeg synes at det var trist.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Travel-edderkopp skrev (7 minutter siden):

Lavmål av tv2 å vise dette. Han skulle vært sendt på hodet ut. 

Spoiler

Han spiste ikke sopp, det var bare noe han tulla med at han kunne ha gjort.  Du glemte spoilertagg.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travel-edderkopp skrev (2 timer siden):

Lavmål av tv2 å vise dette. Han skulle vært sendt på hodet ut. Nei, dette synes jeg var grusomt å se på. Et menneske som hadde skikkelig nedtur pga rus på sopp. Håper han skjemmes.

Det skulle du skrevet i spoiler for oss som ser det på lineær tv. Står også ingen spoiling i hovedinnlegget og at det følger lineær sending. Men skjønte jo at det var noe på slutten før nyhetene og tv2 har også spoilet i tv-guiden at noe skjer før kampen...

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens episoder:

Spoiler

Jeg var i utgangspunktet mett på Benjamin før finalen, men i finalen synes jeg synd på han. Uansett grunn til hans dårlige form så unner jeg ingen å ha det slik. Og han skal virkelig ha for å ha gitt alt i slegge. 

Hvis det var matforgiftning så må det stamme fra noe han har funnet og holdt på med selv, og har da skyld i selv, for Tore var fin og han spiste av det samme som Benjamin. Benjamin satt med en gryte da Niklas kom så jeg ser ikke bortifra at det er selvplukket sopp han har inntatt, igjen. Og matforgiftning av det overrasker meg ikke. For jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt og sett at folk har tydd til seng og spybøtte etter et slikt stunt. Høyrisiko.
Sånn kan det gå. 

Er veldig fornøyd med at Tore vant. Tore er en knakende bra kar, selv om kroppen hans ikke ser ut til å levere. Tror derfor Tore kommer til kort i finaleuken, men likevel hyggelig å ha han med til da. Spent på om Benjamin holder avtalen med Tore og velger Ivana som storbonde. Det håper jeg virkelig, for Ivana har blitt en av to jeg heier på. 

Kjenner på at det er helt greit å få Farmen avgjort nå. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var en tung episode :( Jeg bryr meg ikke om årsaken til at Benjamin ble syk, for jeg hadde viiiirkelig ønsket han inn i finalen! Veldig få igjen jeg liker nå...

• Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,stakkars Benjamin :( Det var helt jævlig å se han i den forfatningen. Tøft av ham å gjennomføre kampen likevel. Skjønner godt at Tore ikke ble superglad for seieren når Benjamin ble så dårlig. Lurer på hvem som blir storbonde nå. Velger han Bente atter en gang eller velger han Tore likevel selv om Tore egentlig ikke vil? Eller blir det kanskje Ivana? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var selvplukket sopp som gjorde han syk så skjønner jeg det ikke helt, for Benjamin har soppkunnskap om hvilke man kan spise og ikke. På Torpet så kurset han jo de andre i nettopp sopp.

Veldig unødvendig å skrive at han var ruset pga sopp som gir rus. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye som skjer på farmen, og alle har vi noen vi liker mer enn andre. Jeg har fått nok av den sutringen og stakkars meg holdningen til Benjamin. Han passet best på Torpet.
Ref. til artikkel i tv 2: «Jeg kan ha fått i meg et eller annet som jeg ikke skal ha, rødsprit kanskje, jeg vet ikke»  I samme slengen har han inntatt humle, som i følge ham selv var tørket på busk. Og ja~ kanskje vært lurt å tilberedt det før inntak. For ikke å snakke om hvor stor dose man kan ta.  Men, nei han vet ikke…
Så har vi Tore, som kommer ut fra hytta frisk og rask ~ uten krykker. «Et mirakel hadde skjedd over natten»  Når kampen var over, og seieren i boks, kommer plutselig krykkene frem igjen. Mye som skurrer etter kveldens episode ~ men respekt til Benjamin som fullførte ~ ja til begge faktisk. Nå blir det spennende å se hvem som ryker som den siste før selve finalen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Tore var i så dårlig forfatning syns jeg det var spesielt av han å gi alt i kampen. Han vil aldri komme seg en meter i hinderløypa uansett. Syns han burde tapt med vilje og gitt plassen i semifinaleuka til Benjamin eller hvem som helst annen friske han eventuelt hadde vært i kamp med. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Travel-edderkopp skrev (3 timer siden):

Henrik, Lasse og Hanne skulle vært sendt på hodet ut etter det med flaskene… 

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Det skulle du skrevet i spoiler for oss som ser det på lineær tv. Står også ingen spoiling i hovedinnlegget og at det følger lineær sending. Men skjønte jo at det var noe på slutten før nyhetene og tv2 har også spoilet i tv-guiden at noe skjer før kampen...

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig vondt å se på 😢 Benjamin som hadde så gode sjanser til å vinne :( Håper at han har det bedre nå når han er hjemme ❤️

Av de der inne nå så heier jeg på Bente og Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...