Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Må si at det er helt utrolig hvor mye Benjamin har forandret seg den siste måneden, han er som en ny person nå, som om han har fått tilbake livsgleden sin 😄 Han begynner til og med å bli litt Aune Sand 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Veldig trist hvor mye plager Tore har hatt i løpet av oppholdet :( Tore har masse energi og veldig lyst til å vinne hele farmen men kroppen hans samarbeider ikke med han :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så flaut å se hvordan Hanne prøver å forsvare oppførselen sin der inne, på insta…😝😓🤥 

Det hadde faktisk vært litt kult om én av de jeg trodde minst kom til å vinne hele greia fra begynnelsen av vinner, nemlig Benjamin🙈️ 

Bente har oppført seg skikkelig kjerring så klarer ikke heie fult og helt på henne, men jeg håper heller hun vinner fremfor en av «kidsa» der inne…🫣🫣🫣

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Tipper Benjamin velger Tore som andrekjempe. Han tror tydeligvis at den som taper tvekampen, velger den andre til storbonde. Men Tore velger nok ikke Benjamin til storbonde OM det er han som ryker. 

Men hadde vært artig om Benjamin valgte Lasse, og Lasse røyk!

SElv om jeg heller vil ha Lasse der enn Henrik. Henrik og Hanne er de jeg synes minst fortjener å vinne. Lavmål-folk. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tirsdagens episode er jeg veldig skuffet over Bente! Trodde hun var en person som greide å stå på sitt, men nå virker det som hun lar seg styre fullstendig av forventningene fra gruppa.

Ang Hashar så tror jeg vi som seere hadde fått et helt annet inntrykk av han dersom det var andre deltakere med, eller rettere sagt dersom ikke Hanne-Henrik-Lasse-Andrea var med. Dynamikken til denne firer-gjengen gir meg assosiasjoner til ungdomsskole-mobbing og utfrysing, og det er til tider direkte ubehagelig å se på.

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonebelinda skrev (11 minutter siden):
  Skjul innhold

Tipper Benjamin velger Tore som andrekjempe. Han tror tydeligvis at den som taper tvekampen, velger den andre til storbonde. Men Tore velger nok ikke Benjamin til storbonde OM det er han som ryker. 

Men hadde vært artig om Benjamin valgte Lasse, og Lasse røyk!

SElv om jeg heller vil ha Lasse der enn Henrik. Henrik og Hanne er de jeg synes minst fortjener å vinne. Lavmål-folk. 

Spoiler

Jeg tror at Tore vil velge Benjamin som storbonde 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (19 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg tror at Tore vil velge Benjamin som storbonde 

Spoiler

Håper du har rett.
Men er det storbonde neste uke, eller er dette siste uke med storbonde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Håper du har rett.
Men er det storbonde neste uke, eller er dette siste uke med storbonde?

Spoiler

Tror neste uke også er en vanlig uke med storbonde. Finaleuka er vel uken etter.

Endret av RC
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Veldig trist at det gikk så langt at Hashar måtte trekke seg. Men for hans del håper jeg det var rett valg. Han trengte komme seg vekk fra gården nå.

Bra at firerbanden (iallefall Lasse) hadde selvinnsikt nok til å si at de ikke hadde gjort oppholdet enkelt for han.

Det hele var vel som en ond sirkel. Hashar slet med lite mat og trakk seg litt ut, gruppa trodde kanskje det var fordi han ikke ville være med dem og økte dermed avstanden til han, noe som gjorde at Hashar følte seg enda mer utenfor og ble irritert på dem, og de skjønte kanskje ikke helt hvorfor og baksnakket han og trakk seg enda mer unna... og slik fortsatte det.

Skylden ligger nok hos alle fem, inkludert Hashar selv. Men skjønner veldig godt at det kan være vanskelig å komme overens med en svært tett (og ganske barnslig) firerbande som helst bare vil være for seg selv.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (13 timer siden):

Dette synes jeg er veldig rart at en frisk og tilsynelatende oppegående mann, som attpåtil er politi, ikke forstår.

Hashar er ikke der som politi, han er der som privatperson og medmenneske. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Skjønner i grunn også valget til Bente med å velge Benjamin som førstekjempe.

Han var tross alt ute av farmen, og kom inn som utfordrer. Han er smart og en stor konkurrent. Dessuten tror jeg deres forhold kan ha vært noe utfordrende for henne, og at han kanskje føler seg nærmere henne enn hva hun er han. Han har lent seg mye på henne og sikkert til dels brukt henne som psykolog under oppholdet.

Nå nærmer de seg finaleuka med stormskritt og hun er kjemperedd for å havne som førstekjempe neste uke. Går Benjamin ut denne uka, er sjansen der for at han velger henne sol storbonde (igjen).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært Bente som kom inn som utfordrer fra Torpet etter ett døgn så hadde gjengen garantert forkastet avtalen om at alle utfordrere skal ut snarest mulig. 
De hadde nok blitt enige om at «Bente fortjener å få være her». 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

At Bente holder seg til noe de har avtalt og snakket om tidligere, at de som kommer inn igjen skal bli førstekjempe, er da helt fair. Og hun tar det valget selv. Hun syns det var viktig å holde den avtalen, så da gjør hun det. Folk må skille mellom konkurranse og det personlige. Hun snakket da varmt og fint med både Hashar og Benjamin, men konkurransemessig ønsket hun dem ikke inn igjen. 

Lasse har vokst litt på meg de siste episodene, han viser ihvertfall flere sider. Det var fint at han snakket med Hashar, og det virket som han faktisk brydde seg og ønsket at han skulle få det bedre. 

Blir spennende fremover. Den som greier å komme til finalen og vinne den fortjener det uansett tenker jeg. Heier mest på Bente, og så Andrea kanskje?

Endret av Titori
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes på ingen måte Bente har vært kald og kjip mot utfordrerne.  Hun har vært psykologen til både Benjamin og Hashar der inne og en sånn omsorgsrolle tar på!  Jeg tror hun ønsket seg en pause. Man kan si mye om de unge menneskene, men de er i alle fall ganske selvgående. Og både Ivana og Lasse forsøkte å være konstruktive i forhold til Hashar, noe som fungerte og ga han ny innsikt. Noen vokser som mennesker her inne og det er flott å se. Benjamin har truet med å dra hjem to ganger, både fra Farmen og fra Torpet. Vet ikke om jeg synes han fortjener å vinne. Det er egentlig bare Bente som jeg ønsker skal vinne. Hun er klok, pragmatisk, følsom, fair og arbeidsom.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (4 minutter siden):

Jeg synes på ingen måte Bente har vært kald og kjip mot utfordrerne.  Hun har vært psykologen til både Benjamin og Hashar der inne og en sånn omsorgsrolle tar på!  Jeg tror hun ønsket seg en pause. Man kan si mye om de unge menneskene, men de er i alle fall ganske selvgående. Og både Ivana og Lasse forsøkte å være konstruktive i forhold til Hashar, noe som fungerte og ga han ny innsikt. Noen vokser som mennesker her inne og det er flott å se. Benjamin har truet med å dra hjem to ganger, både fra Farmen og fra Torpet. Vet ikke om jeg synes han fortjener å vinne. Det er egentlig bare Bente som jeg ønsker skal vinne. Hun er klok, pragmatisk, følsom, fair og arbeidsom.

Spoiler

Benjamin skjerpet seg etter at han kom til torpet, han er som en annen person nå, håper han vinner hele dritten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (12 minutter siden):
  Skjul innhold

Benjamin skjerpet seg etter at han kom til torpet, han er som en annen person nå, håper han vinner hele dritten!

Han gjorde det etter en kveld med høy dramafaktor, ja. Han er utvilsomt dyktig, morsom og smart. Men han furter og er veldig følelsesstyrt også

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (23 minutter siden):

Han gjorde det etter en kveld med høy dramafaktor, ja. Han er utvilsomt dyktig, morsom og smart. Men han furter og er veldig følelsesstyrt også

Det har ikke jeg sett på lenge, han har oppført seg annerledes de siste ukene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chiubi skrev (4 timer siden):

Hashar er ikke der som politi, han er der som privatperson og medmenneske. 

Selvsagt. Jeg snakket om hans personlige egenskaper, men jeg mener at en utdanning og jobb med mennesker også vil dyrke, og vise deg viktigheten av, visse egenskaper. Som for politi blant annet er gode sosiale egenskaper og en selvinnsikt i egen adferd. 

Uansett, nå er han ute, og jeg håper 2022 ble en god opplevelse for han, og at han fikk bygget seg opp igjen. Det har vært fælt å se hvor vondt han hadde det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...