Titori Skrevet 1. november 2022 #1301 Del Skrevet 1. november 2022 Spoiler For det første, selvfølgelig er de ikke overlykkelig over at det kommer inn tre nye. Det handler om konkurranse. Hashar tar det så jævlig personlig. For det andre, den samtalen med Ivana og deretter rundt bordet.. Han vil at folk skal være hyggelig med han, men selv trenger han ikke det, for han må jo få være seg selv. Han har ikke interesse av å prate med Andrea sier han, men forventer at hun skal være hyggelig med han. Men de må heller ikke snakke for mye, for han må få være i fred når han er sur. Og han skal for all del ikke måtte fortelle om noen av disse følelsene, for han skal ikke tilpasse seg. Folk må da skjønne selv når han vil prate og ikke. Han virker utrolig vanskelig å forholde seg til. Ser jo at selv Bente er litt lei av dette nå, hun som går overens med absolutt alle. Ser at han har hatt det kjipt, men han kan ikke legge skylden på alle andre. Er han mye mutt, holder følelsene inne og svarer surt til andre, da kan han ikke forvente at han skal gli rett inn i gruppa heller. Mulig enkelte kunne taklet han annerledes, men virker ikke så enkelt heller. Og har Bente tapt seg fordi hun tenker konkurranse? Det ER en konkurranse, ikke en koseklubb. Som Lasse sier, kred til Bente for hvordan hun har taklet denne uken og det at de ikke ønsket at hun skal få en ny kniv. Hun forstår det, og blir ikke snurt. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 1. november 2022 #1302 Del Skrevet 1. november 2022 Titori skrev (28 minutter siden): Skjul innhold For det første, selvfølgelig er de ikke overlykkelig over at det kommer inn tre nye. Det handler om konkurranse. Hashar tar det så jævlig personlig. For det andre, den samtalen med Ivana og deretter rundt bordet.. Han vil at folk skal være hyggelig med han, men selv trenger han ikke det, for han må jo få være seg selv. Han har ikke interesse av å prate med Andrea sier han, men forventer at hun skal være hyggelig med han. Men de må heller ikke snakke for mye, for han må få være i fred når han er sur. Og han skal for all del ikke måtte fortelle om noen av disse følelsene, for han skal ikke tilpasse seg. Folk må da skjønne selv når han vil prate og ikke. Han virker utrolig vanskelig å forholde seg til. Ser jo at selv Bente er litt lei av dette nå, hun som går overens med absolutt alle. Ser at han har hatt det kjipt, men han kan ikke legge skylden på alle andre. Er han mye mutt, holder følelsene inne og svarer surt til andre, da kan han ikke forvente at han skal gli rett inn i gruppa heller. Mulig enkelte kunne taklet han annerledes, men virker ikke så enkelt heller. Og har Bente tapt seg fordi hun tenker konkurranse? Det ER en konkurranse, ikke en koseklubb. Som Lasse sier, kred til Bente for hvordan hun har taklet denne uken og det at de ikke ønsket at hun skal få en ny kniv. Hun forstår det, og blir ikke snurt. Spoiler Det er vel ikke dette folk har kritisert Bente for, men måten hun tok i mot Hashar på når han kom inn igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 1. november 2022 #1303 Del Skrevet 1. november 2022 Titori skrev (32 minutter siden): Skjul innhold For det første, selvfølgelig er de ikke overlykkelig over at det kommer inn tre nye. Det handler om konkurranse. Hashar tar det så jævlig personlig. For det andre, den samtalen med Ivana og deretter rundt bordet.. Han vil at folk skal være hyggelig med han, men selv trenger han ikke det, for han må jo få være seg selv. Han har ikke interesse av å prate med Andrea sier han, men forventer at hun skal være hyggelig med han. Men de må heller ikke snakke for mye, for han må få være i fred når han er sur. Og han skal for all del ikke måtte fortelle om noen av disse følelsene, for han skal ikke tilpasse seg. Folk må da skjønne selv når han vil prate og ikke. Han virker utrolig vanskelig å forholde seg til. Ser jo at selv Bente er litt lei av dette nå, hun som går overens med absolutt alle. Ser at han har hatt det kjipt, men han kan ikke legge skylden på alle andre. Er han mye mutt, holder følelsene inne og svarer surt til andre, da kan han ikke forvente at han skal gli rett inn i gruppa heller. Mulig enkelte kunne taklet han annerledes, men virker ikke så enkelt heller. Og har Bente tapt seg fordi hun tenker konkurranse? Det ER en konkurranse, ikke en koseklubb. Som Lasse sier, kred til Bente for hvordan hun har taklet denne uken og det at de ikke ønsket at hun skal få en ny kniv. Hun forstår det, og blir ikke snurt. Spoiler Helt enig med deg. Jeg har veldig vondt av Hashar, han har det tydelig ikke godt der inne. Men han har dessverre lagt opp til dette selv ved å være sur fra morgen til kveld, og avvise nært alles forsøk på å rekke ut en hånd til han. Noen ganger er det sånn at enkelte mennesker eller miljøer får frem det verste i oss, og det har han ikke håndtert godt. Skulle ønske han hadde turt å åpne seg før, det hadde nok gjort situasjonen lettere for alle sammen, Hashar inkludert. Og som jeg skrev en gang tidligere, jeg kjenner energien blir sugd ut av meg av den stemningen han bringer med seg. Da kan jeg vare tenke meg hvordan det oppleves inne på Farmen. Håper han tar lærdom av dette, og ser at følelser er fint å vise og sunt å snakke om. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 1. november 2022 #1304 Del Skrevet 1. november 2022 tonebelinda skrev (30 minutter siden): Skjul innhold Det er vel ikke dette folk har kritisert Bente for, men måten hun tok i mot Hashar på når han kom inn igjen. Spoiler Kunne ikke se at hun tok dårlig imot han. De snakket om å få ut utfordrerne først, men det har de jo snakket om tidligere, så er ingen hemmelighet at de er utsatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1305 Del Skrevet 1. november 2022 Titori skrev (1 minutt siden): Spoiler Men at hun snakket om å få ut Benjamin var ganske brutalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 1. november 2022 #1306 Del Skrevet 1. november 2022 Jeg skjønner ikke at Hashar gidder å være der? Reis heller hjem, ta en lang dusj, bestill masse god mat hjem, inviter et par venner hjem, tenn telys, slå på Tven, legg deg i egen seng osv 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1307 Del Skrevet 1. november 2022 Spoiler Kan tenke meg at Hashar angrer på at han valgte Bente som storbonde nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1308 Del Skrevet 1. november 2022 drivhus skrev (4 timer siden): Jeg skjønner ikke at Hashar gidder å være der? Reis heller hjem, ta en lang dusj, bestill masse god mat hjem, inviter et par venner hjem, tenn telys, slå på Tven, legg deg i egen seng osv Han vil vel vinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 1. november 2022 #1309 Del Skrevet 1. november 2022 Titori skrev (6 timer siden): Skjul innhold For det første, selvfølgelig er de ikke overlykkelig over at det kommer inn tre nye. Det handler om konkurranse. Hashar tar det så jævlig personlig. For det andre, den samtalen med Ivana og deretter rundt bordet.. Han vil at folk skal være hyggelig med han, men selv trenger han ikke det, for han må jo få være seg selv. Han har ikke interesse av å prate med Andrea sier han, men forventer at hun skal være hyggelig med han. Men de må heller ikke snakke for mye, for han må få være i fred når han er sur. Og han skal for all del ikke måtte fortelle om noen av disse følelsene, for han skal ikke tilpasse seg. Folk må da skjønne selv når han vil prate og ikke. Han virker utrolig vanskelig å forholde seg til. Ser jo at selv Bente er litt lei av dette nå, hun som går overens med absolutt alle. Ser at han har hatt det kjipt, men han kan ikke legge skylden på alle andre. Er han mye mutt, holder følelsene inne og svarer surt til andre, da kan han ikke forvente at han skal gli rett inn i gruppa heller. Mulig enkelte kunne taklet han annerledes, men virker ikke så enkelt heller. Og har Bente tapt seg fordi hun tenker konkurranse? Det ER en konkurranse, ikke en koseklubb. Som Lasse sier, kred til Bente for hvordan hun har taklet denne uken og det at de ikke ønsket at hun skal få en ny kniv. Hun forstår det, og blir ikke snurt. Spoiler Jeg er så enig med deg! Jeg synes Hashar virker som en kjempefin fyr og har virkelig sansen for han. Men jeg merket veldig godt hvordan energien endret seg på gården da han kom inn igjen. Han er sur og mutt, han er i angrepsposisjon, og kanskje mer nå enn tidligere. Det er tydelig at han har det vondt og vanskelig, og han klarer ikke se sin egen del i situasjonen heller. Bente er hel ved! Hun er ærlig og redelig. Hun ser det gode i folk, men er også tydelig på at hun tenker konkurranse. Hun er knallgod på å skille spill og vennskap der inne. Jeg ser ingen feil med måten hun tok imot de andre på. Var det ikke hun som også sa rett ut at det var noe dritt da Lasse kom tilbake igjen og? Hun sa det med et glimt i øyet, men ar tydelig på at konkurransemessig var det noe dritt. Tore tror jeg kan gjøre godt for Hashar nå som han har sett begge sidene av han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1310 Del Skrevet 1. november 2022 Cambria skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Jeg er så enig med deg! Jeg synes Hashar virker som en kjempefin fyr og har virkelig sansen for han. Men jeg merket veldig godt hvordan energien endret seg på gården da han kom inn igjen. Han er sur og mutt, han er i angrepsposisjon, og kanskje mer nå enn tidligere. Det er tydelig at han har det vondt og vanskelig, og han klarer ikke se sin egen del i situasjonen heller. Bente er hel ved! Hun er ærlig og redelig. Hun ser det gode i folk, men er også tydelig på at hun tenker konkurranse. Hun er knallgod på å skille spill og vennskap der inne. Jeg ser ingen feil med måten hun tok imot de andre på. Var det ikke hun som også sa rett ut at det var noe dritt da Lasse kom tilbake igjen og? Hun sa det med et glimt i øyet, men ar tydelig på at konkurransemessig var det noe dritt. Tore tror jeg kan gjøre godt for Hashar nå som han har sett begge sidene av han. Spoiler Hun var som en mor for Benjamin før torpet men nå så er det som om hun ikke kjenner han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 1. november 2022 #1311 Del Skrevet 1. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Vis skjult innhold Hun var som en mor for Benjamin før torpet men nå så er det som om hun ikke kjenner han Spoiler Jeg klarer ikke se det selv.. Men hun er tydelig på at de er konkurrenter som skal ut og vil følge avtale de laget for mange uker siden. Det burde også de andre skjønne. Tore er veldig ærlig på at han forstår det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1312 Del Skrevet 1. november 2022 Spoiler Jeg synes det er helt surrealistisk at de prater om Hashar som en utfordrer når han bare var vekke et døgn, han er like mye deltaker som de andre! Enda mer enn Lasse som var vekke i flere uker Men Hashar har sagt at han angret på at han ikke trakk seg før torpet finalen og det skjønner jeg når han ble tatt i mot slik, jeg tror det hadde vært bedre om Vilde fikk kommet inn istedenfor, hun hadde mye energi og hadde sikkert bragt mer positivitet til gruppen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1313 Del Skrevet 1. november 2022 Cambria skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Jeg klarer ikke se det selv.. Men hun er tydelig på at de er konkurrenter som skal ut og vil følge avtale de laget for mange uker siden. Det burde også de andre skjønne. Tore er veldig ærlig på at han forstår det. Spoiler Hva er det du ikke ser? Forholdet mellom de to er jo helt annerledes, jeg trodde at Bente kom til å bli rørt til tårer når Benjamin kom inn igjen siden de hadde et så nært forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 1. november 2022 #1314 Del Skrevet 1. november 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Skjul innhold Hva er det du ikke ser? Forholdet mellom de to er jo helt annerledes, jeg trodde at Bente kom til å bli rørt til tårer når Benjamin kom inn igjen siden de hadde et så nært forhold Spoiler Jeg ser ikke at hun behandler han dårlig. Jeg er heller ikke overrasket over at hun ikke er veldig fornøyd med å få inn flere deltakere. Hun er vel en av de der inne som er ærligst om at dette er en konkurranse, og hun vil vinne. Jeg tror derimot at det er en ulempe for henne at det er to personer hun liker så godt som kommer inn, det gjør at hun må være enda mer bevisst at det er konkurranse. Hun er storbonde og vet at hun «må» velge en av de tre som førstekjempe, om hun skal følge avtalen de har på gården (som Benjamin og Hashar har vært med på). Det er nok ikke så gøy når to av kandidatene er noen hun kommer så godt overens med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1315 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) Cambria skrev (36 minutter siden): Skjul innhold Jeg ser ikke at hun behandler han dårlig. Jeg er heller ikke overrasket over at hun ikke er veldig fornøyd med å få inn flere deltakere. Hun er vel en av de der inne som er ærligst om at dette er en konkurranse, og hun vil vinne. Jeg tror derimot at det er en ulempe for henne at det er to personer hun liker så godt som kommer inn, det gjør at hun må være enda mer bevisst at det er konkurranse. Hun er storbonde og vet at hun «må» velge en av de tre som førstekjempe, om hun skal følge avtalen de har på gården (som Benjamin og Hashar har vært med på). Det er nok ikke så gøy når to av kandidatene er noen hun kommer så godt overens med. Spoiler Sa ikke at hun behandlet han dårlig men hun ignorerer han, når de så ut til å ha blitt så gode venner så synes jeg at det er kaldt Endret 1. november 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E1ora Skrevet 1. november 2022 #1316 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) Spoiler Synes det var bra at Ivana tok en prat med Hashar. Hun virker i grunn godhjerta, så det er synd at vi ikke har fått se så mye av henne. Tror han hadde godt av å få snakka om følelsene sine. Litt frustrerende å høre på hvordan han konstant avbrøt henne, da. Jeg kjenner jeg i grunn har veldig blandede følelser om Hashar akkurat nå. Jeg merker at han er en person jeg sannsynligvis hadde hatt store problemer med å komme overens med selv, men jeg ser jo at han ikke har det noe bra, og får veldig vondt av han av den grunn. Joda, han har vært gretten og avvisende, men med tanke på hva Tore sa om hvordan han var på torpet, så er det nok ikke BARE hans egen feil at han ikke har kommet helt med i gjengen. Jeg synes de andre er ganske fæle når de klager over at de ikke fikk mer enn 24 timer fri fra Hashar osv. Disse menneskene, som konstant snakker dritt om han, har faktisk en gjeng de trives med og kan ha det gøy med inne på gården, i motsetning til Hashar. Derfor synes jeg det er litt tåpelig at de rotter seg sammen mot han og har et SÅ stort problem med at han f.eks går fra matbordet uten å si noe. Det virket nesten som de fint klarte å lage dårlig stemning selv da Hashar kom inn, fordi de liksom bare har bestemt seg for at alt er dritt når han er på gården. Endret 1. november 2022 av E1ora 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 1. november 2022 #1317 Del Skrevet 1. november 2022 Fy flate så pinlig det må være for mange å se seg selv på TV nå. Helt sjokka jeg. Greit at de er sultne og er inne i den der bobla men….en form for normal menneskelig varme burde fortsatt være der. Der synes jeg faktisk Lasse og Ivana kom bedre fra det. Du så at de skjønte alvor da Hashar sat og gråt. En modig og tøff etterforsker var blitt en svak mann. De var den eneste som tok litt ansvar. De andre satt og smilte og snakka kun med ordføreren Bente driter jeg i nå. Omg liksom, kan vel oppføre deg normalt? Har liksom hatt så mye bra og sagt om Hashar og Benjamin, nå skal de få en kald skulder. 😳 Så snakk videre da? Det trenger ikke ha noe med Farmen å gjøre. Snakk normalt for hel….Få henne ut, der kom det sannheten fram om hvordan hun egentlig er. Falsk falsk og smiskete med de andre. Skam skam og skam og atter skam. Flaut. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1318 Del Skrevet 1. november 2022 Spoiler Bente virker ikke noe takknemlig ovenfor Hashar for at han valgte henne som storbonde gitt, både han og Benjamin har gjort henne til storbonde og hva er takken? Hun prøver å få dem ut 😒Det kommer til å bli helt surrealistisk hvis Hashar har valgt Bente til storbonde for så å bli valgt av henne som førstekjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 1. november 2022 #1319 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) Cid skrev (10 minutter siden): Skjul innhold Bente virker ikke noe takknemlig ovenfor Hashar for at han valgte henne som storbonde gitt, både han og Benjamin har gjort henne til storbonde og hva er takken? Hun prøver å få dem ut 😒Det kommer til å bli helt surrealistisk hvis Hashar har valgt Bente til storbonde for så å bli valgt av henne som førstekjempe Ja, fy fy…. nå skal de tre stå med lua i hånda helt ynkelige og komme inn på «Farmen» igjen. Til den ekle gjengen der for å få lov å spise poteter. Som sagt, hadde jeg vært Hashar, hadde jeg reist hjem. Man bare så hvordan han ble en annen mann da han kom inn på Torpet. Han vinner ikke likevel. Benjamin har faktisk en sjanse å vinne. Er imponert over hvor mye han kan. Vi får huske oppgavene de får i diverse finaler. Alt fra sying, matlaging, føre og sale en hest osv. Endret 1. november 2022 av drivhus 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1320 Del Skrevet 1. november 2022 drivhus skrev (2 minutter siden): Ja, fy fy…. nå skal de tre stå med lua i hånda helt ynkelige og komme inn på «Farmen» igjen. Til den ekle gjengen der for å få lov å spise poteter. Som sagt, hadde jeg vært Hashar, hadde jeg reist hjem. Man bare så hvordan han ble en annen mann da han kom inn på Torpet. Han vinner ikke likevel. Benjamin har faktisk en sjanse å vinne. Er imponert over hvor mye han kan. Vi får huske oppgavene de får i diverse finaler. Alt fra sying, matlaging, føre og sale en hest osv. Skulle vært de på farmen som måtte kjempe om å få komme inn på torpet, håper det blir neste års nye vri. At de siste 3 ukene vil foregå på torpet og plutselig så er alle deltakerne fra farmen nå utfordrere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå