Egvilværeanonym Skrevet 31. oktober 2022 #1281 Skrevet 31. oktober 2022 Av en aller annen grunn takler jeg bare ikke Benjamin.. 🙃 Noen personer liker vi bare ikke, han her er en av mine - håper ikke han kommer inn igjen.. 3 1
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1282 Skrevet 1. november 2022 Egvilværeanonym skrev (53 minutter siden): Av en aller annen grunn takler jeg bare ikke Benjamin.. 🙃 Noen personer liker vi bare ikke, han her er en av mine - håper ikke han kommer inn igjen.. Sett han på torpet?
Egvilværeanonym Skrevet 1. november 2022 #1283 Skrevet 1. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Sett han på torpet? Nei jeg har helt ærlig ikke orket det.. Er han noe bedre der?
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1284 Skrevet 1. november 2022 Egvilværeanonym skrev (2 minutter siden): Nei jeg har helt ærlig ikke orket det.. Er han noe bedre der? Mye, jeg likte han ikke før torpet men etter å ha sett han på torpet så har jeg fått sansen for han
Egvilværeanonym Skrevet 1. november 2022 #1285 Skrevet 1. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Mye, jeg likte han ikke før torpet men etter å ha sett han på torpet så har jeg fått sansen for han Føler han klaget så mye der inne - det også når det var «reklame» på torpet etter farmen, men kan kanskje gi det en sjanse nå en dag 😄 2
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1286 Skrevet 1. november 2022 Egvilværeanonym skrev (3 minutter siden): Føler han klaget så mye der inne - det også når det var «reklame» på torpet etter farmen, men kan kanskje gi det en sjanse nå en dag 😄 Skjønner godt at han klaget når Vilde og Tore knapt gjorde noe og han gjorde mesteparten av arbeidsoppgavene 🙊 han bar hele torpet for dem
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1287 Skrevet 1. november 2022 Spoiler Skulle ønske at de fra torpet kom inn på farmen gården før de fikk vite hvem den neste storbonden er, hadde vært surrealistisk å se Hashar sitte der mens brevet hans blir lest opp 😅
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1288 Skrevet 1. november 2022 Spoiler Håper Hashar og Benjamin vinner de to plassene
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1289 Skrevet 1. november 2022 (endret) Spoiler Hva er det som skjer med Bente? Nå begynner hun plutselig å vurdere og velge Benjamin som førstekjempe, har det rabla for henne? Nei bare Benjamin fortjener å vinne farmen nå Endret 1. november 2022 av Cid
Gjest Cid Skrevet 1. november 2022 #1290 Skrevet 1. november 2022 Spoiler Haha fy flate, måten Hashar sitter ved middagsbordet og prater om at de blant annet sikkert har snakket om han mens han var vekke minner meg sykt mye om Rhino fra Nissene på låven 😂 klarer ikke å la være å flire
Gjest Adobyen Skrevet 1. november 2022 #1291 Skrevet 1. november 2022 (endret) Cid skrev (13 minutter siden): Skjul innhold Haha fy flate, måten Hashar sitter ved middagsbordet og prater om at de blant annet sikkert har snakket om han mens han var vekke minner meg sykt mye om Rhino fra Nissene på låven 😂 klarer ikke å la være å flire Spoiler Jeg ble litt flau på hans vegne. Det var pinlig. Samtidig synes jeg veldig synd på ham, for han har det jo ikke bra. Benjamin blir totalt oversett.. for en gjeng. Men skjønner på en måte reaksjonen fra de andre. Endret 1. november 2022 av Adobyen
Tradegy Skrevet 1. november 2022 #1292 Skrevet 1. november 2022 (endret) Spoiler For spenning (og mye trass ), så hadde det nesten vært gøyere om T-gjengen kom inn etter førstekjempevalg og fikk fritak første dagene. At de var urørlige, så man ikke nærmest bare kan "bestille" et utfall. Jeg glemte litt at det var Torpet 2. Så for meg en slags spontan "hopp & sprett"-session ( ) og at jeg som seer fikk en liten rush i kroppen. Snakk om å være naiv Nå handler det ikke så mye om hvem jeg vil skal vinne, men hvem jeg ikke ønsker å se i finalen . Hinderløype I vannet, er årlig. Alle vil greie det, men Bente og Tore vil ikke få noe bestetid. Antiklimaks i dag, men Tore er en lun type,og klarer kanskje å sette Hashar litt på plass, i forhold til "Stakkars meg"-toget som herjer i han. 🤞 Pr nå heier jeg aller mest på Taino Endret 1. november 2022 av Tradegy 7
tonebelinda Skrevet 1. november 2022 #1293 Skrevet 1. november 2022 (endret) Spoiler Jeg skjønner godt at de ikke er kjempehappy med at det kommer inn flere deltakere, men synes de mottok både Hashar og Benjamin dårlig. Litt bedre med Tore. Jeg får helt vondt av Hashar, synes de i grunn har behandlet han dårlig i mange uker der inne. Synes ikke det minste det er merkelig at han er i dårlig humør der inne, med den drittgjengen. Unner ingen av dem å vinne hytte og bil i grunn. Det er vel ingen tvil om at gjengen velger Tore som deltaker, og at Benjamin og Hashar må kjempe om plassen. Jeg tipper Hashar trekker seg, eller lar Benjamin vinne, om han blir så lenge som til den konkurransen. Ser så godt at han ikke trives og har det vondt der inne, får helt vondt av han. Og mottakelsen fra Bente var vel ikke akkurat noe å rope hurra for, synes i grunn hun sank også nå! Førstekjempe blir da den av Hashar og Benjamin som får plass der inne. De hadde visst avtale om at utfordrer skulle først ut. Endret 1. november 2022 av tonebelinda 11 2
Cookiesandcream Skrevet 1. november 2022 #1294 Skrevet 1. november 2022 (endret) tonebelinda skrev (10 minutter siden): Vis skjult innhold Jeg skjønner godt at de ikke er kjempehappy med at det kommer inn flere deltakere, men synes de mottok både Hashar og Benjamin dårlig. Litt bedre med Tore. Jeg får helt vondt av Hashar, synes de i grunn har behandlet han dårlig i mange uker der inne. Synes ikke det minste det er merkelig at han er i dårlig humør der inne, med den drittgjengen. Unner ingen av dem å vinne hytte og bil i grunn. Det er vel ingen tvil om at gjengen velger Tore som deltaker, og at Benjamin og Hashar må kjempe om plassen. Jeg tipper Hashar trekker seg, eller lar Benjamin velge, om han blir så lenge som til den konkurransen. Ser så godt at han ikke trives og har det vondt der inne, får helt vondt av han. Og mottakelsen fra Bente var vel ikke akkurat noe å rope hurra for, synes i grunn hun sank også nå! Førstekjempe blir da den av Hashar og Benjamin som får plass der inne. De hadde visst avtale om at utfordrer skulle først ut. Spoiler Helt enig med deg. Tror også det kan ha skjedd ting som ikke alltid blir fanget opp av kameraet. Som Hashar nevnte har det nok vært mye ansiktsuttrykk, grimaser, blikk og at folk går når han kommer inn i rommet osv. Er man litt ekstra oppmerksom på sånt, kan det gjøre mye med trivselen. Når man i tillegg må bo så tett oppå andre mennesker i ukesvis, spiser lite og kanskje sover dårlig i tillegg til å ha smerter, er det ikke rart om man blir sur og tverr. Virker jo kanskje som at det har vært liten toleranse for at han har dårlige dager også... Jeg vet ikke, jeg bare får en uggen følelse i magen når de andre står og snakker dritt om ham hele tida. Det er liksom alle mot en. Og nå har Bente kastet seg inn i det også, det skuffer meg, merker jeg. Håpet hun var lur og utnyttet sjansen til å få gjort litt arbeid. Kan se for meg at de tre fra Torpet gladelig ville jobbet. Kunne selvfølgelig blitt sabotert, men da hadde hun hvertfall litt større sjans for å få det i havn... Endret 1. november 2022 av Cookiesandcream Skrivefeil 13 2
tonebelinda Skrevet 1. november 2022 #1295 Skrevet 1. november 2022 Cookiesandcream skrev (9 minutter siden): Skjul innhold Helt enig med deg. Tror også det kan ha skjedd ting som ikke alltid blir fanget opp av kameraet. Som Hashar nevnte har det nok vært mye ansiktsuttrykk, grimaser, blikk og at folk går når han kommer inn i rommet osv. Er man litt ekstra oppmerksom på sånt, kan det gjøre mye med trivselen. Når man i tillegg må bo så tett oppå andre mennesker i ukesvis, spiser lite og kanskje sover dårlig i tillegg til å ha smerter, er det ikke rart om man blir sur og tverr. Virker jo kanskje som at det har vært liten toleranse for at han har dårlige dager også... Jeg vet ikke, jeg bare får en uggen følelse i magen når de andre står og snakker dritt om ham hele tida. Det er liksom alle mot en. Og nå har Bente kastet seg inn i det også, det skuffer meg, merker jeg. Håpet hun var lur og utnyttet sjansen til å få gjort litt arbeid. Kan se for meg at de tre fra Torpet gladelig ville jobbet. Kunne selvfølgelig blitt sabotert, men da hadde hun hvertfall litt større sjans for å få det i havn... Spoiler Tore kommenterte at han så så stor forskjell på Hashar, som var så blid og trivdes på Torpet, til å bli innesluttet der inne. Tror mye har skjedd, som ikke har blitt fanget opp - tror de ha vært drittsekk mot han store deler av oppholdet hans der inne. Og så utrolig skuffa over Bente. Unne ikke hu seieren heller nå. Enig med deg, tror de 3 som kom inn ville ha jobbet og stått på. Ser også at Benjamin ble stille og inneslutta når han kom inn på Farmen, han var jo også en annen på Torpet. 10 2
tonebelinda Skrevet 1. november 2022 #1296 Skrevet 1. november 2022 Spoiler Kjenner jeg får vondt i magen, liker veldig lite at folk blir så dårlig behandlet som det kan virke som Hashar har blitt der inne. Litt mobbeklan den gjengen der inne 12 1
RC Skrevet 1. november 2022 #1297 Skrevet 1. november 2022 Spoiler Huff, får dårlig smak i munnen av hele gjengen der inne nå egentlig. 10 1
lin Skrevet 1. november 2022 #1298 Skrevet 1. november 2022 Spoiler Utfordrere burde vært fredet første uka, eller kommet inn etter 1.kjempevalget 11 1
tonebelinda Skrevet 1. november 2022 #1299 Skrevet 1. november 2022 lin skrev (5 minutter siden): Skjul innhold Utfordrere burde vært fredet første uka, eller kommet inn etter 1.kjempevalget Spoiler Helt enig, de burde vært fredet første uka Men var det ikke sånn tidligere? Iallefall i en sesong eller tre 1
Tradegy Skrevet 1. november 2022 #1300 Skrevet 1. november 2022 Spoiler Torpet er jo en boble i bobla. Man har mat nok til alle. Sover bedre. Oppgaver som ikke er større enn at man håndterer dem. At Bente er lei av å være psykolog, for først Benjamin og deretter Ivana og Harshar, gjør at jeg forstår at velkomsten ikke er på topp. Ikke særlig blid jeg heller etter lang nok tid uten ensidig mat Kan dog hende det blir noen roligere samtaler fremover, og at det repareres noen relasjoner underveis. Benjamin klør nok i fingrene etter å finne ting å jobbe med. Kanskje han sørger for litt bytte-gjenstander til markedet, om han kommer så langt 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå