Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Jeg heier på Bente, og synes hun er den mest verdige vinneren i år!

Hashar kommer på en god andreplass. Har fått et litt rart inntrykk av han, men han har vokst på meg, og fremstår nå som moden, reflektert og sympatisk. En langt mer verdig vinner enn de andre gutta der inne.

Ivana, Hanne og Andrea er ok, men syns ikke noen av de peker seg ut som vinnerkandidater. Men vil heller at en av de skal vinne fremfor Lasse og Henrik 😆

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert bare meg som sliter med litt noia rundt det, men er det flere som synes det er fælt at de skal filme så mye rundt matbordet? Jeg hater at folk snakker med mat i munnen, så er nok sikkert derfor 😱😅😅😅 De sitter og smatter, skraper i fatene med gaffel og snakker med mat i munnen 😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Tv2 aldri lærer med det å klare å spoile hvem som ryker ut av Farmen/Torpet før episoden🤦‍♀️🤦‍♀️ Synes de gjør dette hvert år. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (40 minutter siden):

At Tv2 aldri lærer med det å klare å spoile hvem som ryker ut av Farmen/Torpet før episoden🤦‍♀️🤦‍♀️ Synes de gjør dette hvert år. 

Ikke si hvem, men ser man det på første siden i nyhetene eller må man klikke inn på selve nyhetene og lese der? Sånn at man vet om man må unngå tv2 eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (29 minutter siden):

Ikke si hvem, men ser man det på første siden i nyhetene eller må man klikke inn på selve nyhetene og lese der? Sånn at man vet om man må unngå tv2 eller noe..

Nå ser jeg at de har slettet saken! Sikkert fått en del kjeft🙈

Endret av Sunfl0wer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (6 minutter siden):

Så leit. Hvorfor spoiler de egne program?

Det første jeg så på tv2.no i dag tidlig var hvem som røk ut av Farmen (havnet på Torpet) - hovedoppslag med stort bilde. Umulig å unngå 😭

Bra det er slettet nå, så var det kun morgenfugler som meg som rakk å se det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kati skrev (7 minutter siden):

Så leit. Hvorfor spoiler de egne program?

Det første jeg så på tv2.no i dag tidlig var hvem som røk ut av Farmen (havnet på Torpet) - hovedoppslag med stort bilde. Umulig å unngå 😭

Bra det er slettet nå, så var det kun morgenfugler som meg som rakk å se det. 

Skjønner ikke hvordan de klarer å gjøre noe hvert eneste år som spoiler hva som skjer på Farmen🤦‍♀️ Men ja,bra de slettet saken. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (18 minutter siden):

Jeg rakk akkurat å se det. Så fikk med meg hvem som røyk ut av Farmen, og hvem som røyk ut av Torpet.

Men saken er sletta nå.

At TV2 ALDRI lærer.

Hva slags folk sitter og legger ut nyheter på siden deres. 

Men da har jeg tid til andre ting i kveld. Gidder ikke se noe jeg vet utfallet på.

Ja, dumt av meg å lese saken. Men bildet med de 4 i Torpet finalen kunne jeg ikke unngå å se.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Tv2 legger ut slikt er jo ikke noe nytt. De gjør det opplagt med vilje for å skape blest til et utdøende konsept og en tv-kanal som sliter med lave seertall.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (4 timer siden):

Ja, deler er slettet, men dessverre ikke alt. Det lå igjen et bilde fra Torpet hvor en da forsto hvem som kom dit etter kampen. Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde Torpet var over denne søndagen, dumt å få lese her at det ikke er tilfelle.

Er vanligvis over i episode 32 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Nei altså hvorfor er det så forferdelig vanskelig for Hanne og Henrik å følge reglene? Er helt skakkjørt at man bare kan snike til seg besøk sånn uten noen konsekvens :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spoiler

Fy flate Hanne som sitter der og smiler når Hashar tapte tvekampen, håper inderlig at hverken hun eller Henrik kommer til finaleuken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Tror Harshar valgte øksekast og kastet dårlig med vilje fordi han ville hjem. 

Endret av shab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...