Oppland Skrevet 27. oktober 2022 #1181 Del Skrevet 27. oktober 2022 Natursvin kaller jeg de som med vilje kaster glass i naturen. De burte bli bedt om å plukke opp og så rett hjem. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 27. oktober 2022 #1182 Del Skrevet 27. oktober 2022 tyren56 skrev (3 timer siden): Fra storyen til Hanne på IG. Prøver å redde seg selv, og på litt humor 🤣 Story 1 Story 2 Om så om de rydda opp, hvorfor i all verden kan du være så lite gjennomtenkt som voksne? Ser heller ikke hvor lett det er å rydde glasskår i naturen, får neppe med deg alt. Også var det vel produksjonen som garantert måtte stå med ræva oppi været og plukke. Der hvor ingen dyr går? Hva ned ville dyr som bor i skogen, tenkte de på døde dyrene? Er Hanne helt tett? Nei produksjonen burde ha grepet inn, og tatt grep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 27. oktober 2022 #1183 Del Skrevet 27. oktober 2022 FruRosa skrev (3 timer siden): For det første: hvordan kan de vite at alt glasset ble ryddet opp? Små biter kan ha blitt skjult av gress og lyng, og kan skade dyr senere. For det andre: at det ble kastet utenfor gjerdet gjør at gårdens dyr ikke kunne skade seg på glassbiter, men hva med ville dyr? Fugler, mus og andre dyr som lever der holder seg da ikke innenfor gjerdet! Ikke sant, det går jo dyr på begge sider av gjerdet. Og det klarer de ikke tenke ut selv? Aldri i verden at de har klart å plukke opp alt sammen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 27. oktober 2022 #1184 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Håper ikke Andrea og Ivana blir anklaget i alle fall. Som sagt: Verdige vinnere for meg er Bente og Harshar. Også gjør det ingenting om Ivana eller Andrea vinner. SÅ lenge ikke Lasse, Henrik eller Hanne gjør det. Endret 27. oktober 2022 av shab 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 27. oktober 2022 #1185 Del Skrevet 27. oktober 2022 FruRosa skrev (9 timer siden): Den/de som knuste flasker burde bli sendt rett hjem, uten kamp! De kan bare fylle opp med flere/alle fra Torpet, for å få nok antall deltakere på gården. Helt enig, men hva kan man forvente av en produksjon som slakter dyr som underholdning🤷♀️ Synes det er mye å slå ned på når det gjelder dyreholdet på Farmen gjennom årene!😡 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 27. oktober 2022 #1186 Del Skrevet 27. oktober 2022 Måten de kaster glassflaskene rundt i naturen 😔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 27. oktober 2022 #1187 Del Skrevet 27. oktober 2022 Blinkie skrev (3 timer siden): Der hvor ingen dyr går? Hva ned ville dyr som bor i skogen, tenkte de på døde dyrene? Er Hanne helt tett? Nei produksjonen burde ha grepet inn, og tatt grep. Hva med kattene? Tror hun de bare går innenfor gjerdet? Hunden? Andre folk sine hunder/katter? Reven? Osv… Ja, hun er helt tett, og utrolig umoden for alderen. For ikke å snakke om usjarmerende med fising og raping for å underholde🙄 Ikke rart Henrik virker som han «turna off» ganske kjapt🥴 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #1188 Del Skrevet 27. oktober 2022 Noah kommer vel til å komme med reaksjoner på dette tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkija Skrevet 27. oktober 2022 #1189 Del Skrevet 27. oktober 2022 6 hours ago, shab said: Håper ikke Andrea og Ivana blir anklaget i alle fall. Som sagt: Verdige vinnere for meg er Bente og Harshar. Også gjør det ingenting om Ivana eller Andrea vinner. SÅ lenge ikke Lasse, Henrik eller Hanne gjør det. Jeg er helt enig men jeg synes andrea har hatt en dårlig oppførsel tidligere i oppholdet, det er først nå hun har vist noen nye sider. hun er for opptatt av lasse, for henne så er farmen=lasse. At hun vil gi sin plass til han er tåpelig. Tror ikke de varer utenfor farmen heller 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #1190 Del Skrevet 27. oktober 2022 kkija skrev (7 minutter siden): Jeg er helt enig men jeg synes andrea har hatt en dårlig oppførsel tidligere i oppholdet, det er først nå hun har vist noen nye sider. hun er for opptatt av lasse, for henne så er farmen=lasse. At hun vil gi sin plass til han er tåpelig. Tror ikke de varer utenfor farmen heller Hun sa jo at hun skulle gruse han i finalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 27. oktober 2022 #1191 Del Skrevet 27. oktober 2022 Nytt av året er at jeg ikke aner hvem jeg heier på, og ser ikke for meg at noen vinner egentlig.. 😵 Det sagt, så er Bente et kupp av et menneske, så det hadde ikke vært meg imot at hun vant. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #1192 Del Skrevet 27. oktober 2022 https://www.tv2.no/underholdning/farmen/seerstorm-etter-sabotasje-stunt/15221641/ De ryddet visst opp etter seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boomshakalaka Skrevet 27. oktober 2022 #1193 Del Skrevet 27. oktober 2022 2 hours ago, Ctrl said: Nytt av året er at jeg ikke aner hvem jeg heier på, og ser ikke for meg at noen vinner egentlig.. 😵 Det sagt, så er Bente et kupp av et menneske, så det hadde ikke vært meg imot at hun vant. Da heier du vel på Bente da...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. oktober 2022 #1194 Del Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (8 timer siden): https://www.tv2.no/underholdning/farmen/seerstorm-etter-sabotasje-stunt/15221641/ De ryddet visst opp etter seg Hvor lett er det å vite om du har fått med hvert lille glasskår? Og dum unnskyldning da, var utenfor gjerdet og beite. Finnes visst ikke andre dyr i området der fritt da.... Ekorn, fugler blant andre. Det ble for dumt. Produksjonen burde brutt inn her når de så hva som var på vei til å skje. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 28. oktober 2022 #1195 Del Skrevet 28. oktober 2022 Det er egentlig bare èn verdig vinner igjen av årets Farmen, og det er Bente. Flott og rettferdig menneske - som har bidratt hvert eneste ukesoppdrag, vist omsorg, vært inkluderende, og delt kunnskap. Jeg heiet veldig på den unge Tryslingen, men han ble rundlurt av den sleipe Ordføreren. Benjamin hadde også gode kvaliteter - men tok ting altfor personlig, og tapte veldig på det. Man blir usikker rundt mennesker det ikke er mulig å komme med tilbakemeldinger til, uten at det bryter ut krangel. Imponert over alle evnene han har! Hashar virker så ekstremt usikker og ustabil..jeg vet ikke om det er settingen som gjør ham slik, eller om dette er han som person. Men jeg er overrasket over hvor lite tilpasningsdyktig han er mtp yrke. Jeg hadde et veldig godt inntrykk av han helt til han ble valgt som førstekjempe første gang.. Forøvrig tror jeg aldri jeg har sett folk være mer opptatt av å spille spillet noensinne enn det de gjør i årets Farmen! De spiller ut de beste først. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 28. oktober 2022 #1196 Del Skrevet 28. oktober 2022 Jeg tror Dan ødela mye for inntrykket man fikk av Ivana, liker henne mye bedre nå som hun ikke er «druknet» i Dan’s ekle persona! Harshar er også en som vokser på meg, liker han bedre og bedre. Andrea som var min favoritt, derimot… Liker henne enda, synes bare hun gjør seg så liten straks Lasse er i nærheten. Alt han sier og gjør, forsvarer hun, uansett hvor galt det er. Hun tør aldri si til han «dette synes jeg ikke er greit». 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. oktober 2022 #1197 Del Skrevet 28. oktober 2022 EtFo skrev (36 minutter siden): Jeg tror Dan ødela mye for inntrykket man fikk av Ivana, liker henne mye bedre nå som hun ikke er «druknet» i Dan’s ekle persona! Harshar er også en som vokser på meg, liker han bedre og bedre. Andrea som var min favoritt, derimot… Liker henne enda, synes bare hun gjør seg så liten straks Lasse er i nærheten. Alt han sier og gjør, forsvarer hun, uansett hvor galt det er. Hun tør aldri si til han «dette synes jeg ikke er greit». Har akkurat samme inntrykk av Ivana nå som når Dan var der inne jeg. Hashar og Bente er de 2 jeg håper vinner i år, men tror dessverre Hashar må i kamp nå på søndag. Redd han ryker da. Og da tipper jeg Bente blir storbonde på nytt, kan ikke se for meg at Hashar velger noen andre der inne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #1198 Del Skrevet 28. oktober 2022 tonebelinda skrev (1 time siden): Hvor lett er det å vite om du har fått med hvert lille glasskår? Og dum unnskyldning da, var utenfor gjerdet og beite. Finnes visst ikke andre dyr i området der fritt da.... Ekorn, fugler blant andre. Det ble for dumt. Produksjonen burde brutt inn her når de så hva som var på vei til å skje. Tviler på at kritikken i some vil stoppe i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 28. oktober 2022 #1199 Del Skrevet 28. oktober 2022 1 hour ago, Vera said: Hashar virker så ekstremt usikker og ustabil..jeg vet ikke om det er settingen som gjør ham slik, eller om dette er han som person. Men jeg er overrasket over hvor lite tilpasningsdyktig han er mtp yrke. Jeg hadde et veldig godt inntrykk av han helt til han ble valgt som førstekjempe første gang.. Forøvrig tror jeg aldri jeg har sett folk være mer opptatt av å spille spillet noensinne enn det de gjør i årets Farmen! De spiller ut de beste først. Kanskje en kombinasjon? Tror det ble nevnt at han hadde smerter en tid tilbake. Inflammasjon i kropp og hjerne? Slike ting kan gi irritabilitet og konstant ubehag. Han er hard på folka der inne, men virker som om han er hard mot seg selv også. Når det er sagt, så har det selvsagt vært mye ugrei oppførsel fra han der inne, håper han får det bedre når han kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missmischief Skrevet 28. oktober 2022 #1200 Del Skrevet 28. oktober 2022 Jeg skjønner ikke helt den klagingen over maten hele tiden. Hvorfor fisker de ikke? Eller plukker bær som de kan friske opp havregrøten med? Skjønner at de ikke klarer å lage et gourmetmåltid der inne, men de virker så utrolig tafatte når det kommer til maten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå