FruRosa Skrevet 27. oktober 2022 #1161 Del Skrevet 27. oktober 2022 Fnugg1 skrev (8 timer siden): Flaskeknusingen var helt grusomt å se på, dette må da få noen konsekvenser. Synes det er merkelig at produksjonen ikke reagerte og slo ned på dette der og da. Håper virkelig ingen dyr ble skadet ved å tråkke på/få det i seg. Dette var bare trist. Den/de som knuste flasker burde bli sendt rett hjem, uten kamp! De kan bare fylle opp med flere/alle fra Torpet, for å få nok antall deltakere på gården. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 27. oktober 2022 #1162 Del Skrevet 27. oktober 2022 Håper Henrik går ut til søndag og at harsar banker han, tror Hashar har sjans hvis han velger øksekast eller melkespann holding, det føler jeg er 50/50,men de andre tror jeg Henrik er mye sterkere på. Kunnskap vet jeg ikke om de er gode på noen av de,så det blir kun ren gjetting hvis det blir det mest sannsynlig, så er vel ganske 50/50 der også, men saging, sekken og slegge tror jeg Henrik er mye sterkere og vinner. Klarer ikke Henrik mer, og spesielt etter han knuste flasker i skogen, stakkars dyr skjønner de saboterer ,men hvordan de gjorde det var helt bak mål 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. oktober 2022 #1163 Del Skrevet 27. oktober 2022 FruRosa skrev (4 minutter siden): Den/de som knuste flasker burde bli sendt rett hjem, uten kamp! De kan bare fylle opp med flere/alle fra Torpet, for å få nok antall deltakere på gården. Og så var de redde for at «mamma» skulle se det?? Nei dette er noe av det styggeste jeg har sett. Slikt gjør man bare ikke! 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 27. oktober 2022 #1164 Del Skrevet 27. oktober 2022 FruRosa skrev (6 minutter siden): Den/de som knuste flasker burde bli sendt rett hjem, uten kamp! De kan bare fylle opp med flere/alle fra Torpet, for å få nok antall deltakere på gården. dessverre får det ingen konsevent det har de aldri gjort, uten den gangen i fjor da alle gjorde noe galt og en måtte dra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 27. oktober 2022 #1165 Del Skrevet 27. oktober 2022 Tror kanskje det er lurere å velge Lasse. Lasse var ihvertfall noe klønete med slegge, mens hashar fremstår som litt mer kontrollert og fokusert i en evt kamp. Men mulig Henrik tenker han ikke orker flere uker med Hashar om han vinner og derfor velger han. Men om han slår hashar vil jo bente bli storbonde og velge henrik neste gang igjen. Tror det beste for henrik er å ta lasse og håpe at andrea ikke velger han. Har ikke fulgt så godt med de siste episodene, så vet ikke hvordan forholdet mellom de to er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 27. oktober 2022 #1166 Del Skrevet 27. oktober 2022 At noen saboterer er helt greit, men å kaste glassflasker rundt seg inne i skogen er helt bak mål. Vi satt hjemme og ble skikkelig sinte. Jeg mister aldeles respekten for de som produserer Farmen om dette ikke blir slått hardt ned på. Det burde aldri vært vist i det hele tatt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 27. oktober 2022 #1167 Del Skrevet 27. oktober 2022 vilkåret skrev (6 minutter siden): Tror kanskje det er lurere å velge Lasse. Lasse var ihvertfall noe klønete med slegge, mens hashar fremstår som litt mer kontrollert og fokusert i en evt kamp. Men mulig Henrik tenker han ikke orker flere uker med Hashar om han vinner og derfor velger han. Men om han slår hashar vil jo bente bli storbonde og velge henrik neste gang igjen. Tror det beste for henrik er å ta lasse og håpe at andrea ikke velger han. Har ikke fulgt så godt med de siste episodene, så vet ikke hvordan forholdet mellom de to er. de er jo ganske gode venner da ,så tror ikke han velger Lasse, selvom jeg er enig i det du sier Ja vinner Hashar blir det bente igjen, han velger ingen andre. Og hvis Lasse drar velger han nok Henrik, siden Andrea ikke ønsker og være storbonde mer, det har hun sagt fra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullik Skrevet 27. oktober 2022 #1168 Del Skrevet 27. oktober 2022 Henrik er nok den sterkeste fysisk på gården, men han har en akilleshæl, og det er de lange armene i melkespann. Derfor velger han kanskje ikke Hashar denne gangen hvis han ønsker å vinne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 27. oktober 2022 #1169 Del Skrevet 27. oktober 2022 1 minutt siden, cas12 said: Og hvis Lasse drar velger han nok Henrik, siden Andrea ikke ønsker og være storbonde mer, det har hun sagt fra Jeg tror ikke på det, jeg tror det var jug for å beskytte lasse fra å bli valgt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 27. oktober 2022 #1170 Del Skrevet 27. oktober 2022 vilkåret skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke på det, jeg tror det var jug for å beskytte lasse fra å bli valgt 😅 Jeg tror faktisk ikke det, fordi Andrea mislikte veldig og være storbonde men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 27. oktober 2022 #1171 Del Skrevet 27. oktober 2022 Henrik, Hanne og Lasse sank virkelig i gårsdagens episode. Man knuser ikke glassflasker i naturen, hvor dyr og mennesker går😡 Henrik er skikkelig barnslig. Håper han ryker fort! Nei gårsdagens episode gjorde meg innmari sint. At produksjonen ikke grep inn, det skjønner jeg ikke 😳 Håper Bente vinner farmen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 27. oktober 2022 #1172 Del Skrevet 27. oktober 2022 Blinkie skrev (6 minutter siden): Henrik, Hanne og Lasse sank virkelig i gårsdagens episode. Man knuser ikke glassflasker i naturen, hvor dyr og mennesker går😡 Henrik er skikkelig barnslig. Håper han ryker fort! Nei gårsdagens episode gjorde meg innmari sint. At produksjonen ikke grep inn, det skjønner jeg ikke 😳 Håper Bente vinner farmen ❤️ er så enig. Nei produksjonen bryr seg dessverre ikke og har bare sagt at sabotasje er en del av opplegget,men dette er jo faktisk farlig for både dyr og mennesker. Ja HEIA Bente og hvis ikke hun vinner håper jeg Andrea 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 27. oktober 2022 #1173 Del Skrevet 27. oktober 2022 Produksjonen av dette programmet burde absolutt begynt å innført konsekvenser. 1. Om noen gjør herverk som kan medføge alvorlige konsekvenser for feks dyr - rett hjem 2. Om noen smugler inn varer - rett hjem 3. Om noen stjeler fra marked - rett hjem 4. Om uvedkommende som ikke har lov å gå inn i storbondehuset gjør det - rett hjem 5. Om de ikke klarer ukesoppdraget bør de heller ikke legge opp til at de tilfeldigvis får noen kg bygg for å synge/lese dikt/konkurranse. Er mye lettere å sabotere ukedopppdrag, for de vet jo de allikevel får litt mat så de klarer seg. Hadde de vist de måtte velge om å gi motpart kniv eller å kun spise potet hadde de nok gått for kniv. (Tror jeg ihvertfall. Kan ikke huske de kun har spist potet en uke) Jeg heier på Bente og Hashar🎉 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 27. oktober 2022 #1174 Del Skrevet 27. oktober 2022 Henrik snakket jo litt om 2.kjempevalget, og mulighet for å nærmest være sikret finaleplass. Da bør han vel velge Lasse og satse på å slå han ut nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 27. oktober 2022 #1175 Del Skrevet 27. oktober 2022 Ja greit nok at å knuse glassflasker i naturen ikke er greit, men bortsett fra det skjønner jeg ikke hva folk har imot Henrik. Ja i en ideell verden kunne han fortalt Bente at han kom til å sabotere, men har forståelse for at man blir revet med også. Syns heller det er Lasse som virker barnslig innimellom og f.eks tøyser og drar vitser på bekostning av Hashar. Og Andrea virker da til å ha snakket til Hashar og prøvd å være hyggelig, og fått ingenting tilbake. Hashar virker å ha en holdning om at alt tull og tøys er barnslig og forkastelig, og han tar seg selv veldig høytidelig. Det er mitt inntrykk, men for all del, de klipper det jo for å skape mest mulig drama og få frem de "dårlige" sidene hos folk. Men det gjelder jo alle. Helt greit om Henrik vinner tvekampen tenker jeg. Den som vinner fortjener det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 27. oktober 2022 #1176 Del Skrevet 27. oktober 2022 Titori skrev (1 minutt siden): Ja greit nok at å knuse glassflasker i naturen ikke er greit, men bortsett fra det skjønner jeg ikke hva folk har imot Henrik. Ja i en ideell verden kunne han fortalt Bente at han kom til å sabotere, men har forståelse for at man blir revet med også. Syns heller det er Lasse som virker barnslig innimellom og f.eks tøyser og drar vitser på bekostning av Hashar. Og Andrea virker da til å ha snakket til Hashar og prøvd å være hyggelig, og fått ingenting tilbake. Hashar virker å ha en holdning om at alt tull og tøys er barnslig og forkastelig, og han tar seg selv veldig høytidelig. Det er mitt inntrykk, men for all del, de klipper det jo for å skape mest mulig drama og få frem de "dårlige" sidene hos folk. Men det gjelder jo alle. Helt greit om Henrik vinner tvekampen tenker jeg. Den som vinner fortjener det. Henrik tenker kun på seg selv derfor jeg ikke liker han.. Skjønner Harsar godt jeg 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 27. oktober 2022 #1177 Del Skrevet 27. oktober 2022 cas12 skrev (6 minutter siden): Henrik tenker kun på seg selv derfor jeg ikke liker han.. Skjønner Harsar godt jeg Bente sa jo mye fint om Henrik under førstekjempevalget, og det tror jeg hun mente også. Så jo at han fikk dårlig samvittighet etter sabotasjen, så han er jo ikke blottet for empati heller. Er ikke uenig i at sabotasjen var ufin, men ser også mange gode sider hos han, og alle har jo både positive og negative sider. Det er ikke sånn at folk der inne enten er en god eller dårlig person. Og man er forskjellig, selv hadde jeg nok slitt mer med å komme overens med en type som Hashar. Det er en konkurranse, alle tenker nok innerst inne på seg selv.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 27. oktober 2022 #1178 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Helt ok at de viser det, MEN det burde også vises en kraftig reaksjon (hjemsendelse) av den/de som kastet flaskene. Samtidig bør det poengteres HVORFOR dette er så ille (dyr kan bli skadet av glasskårene osv). Endret 27. oktober 2022 av FruRosa 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 27. oktober 2022 #1179 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Fra storyen til Hanne på IG. Prøver å redde seg selv, og på litt humor 🤣 Story 1 Story 2 Om så om de rydda opp, hvorfor i all verden kan du være så lite gjennomtenkt som voksne? Ser heller ikke hvor lett det er å rydde glasskår i naturen, får neppe med deg alt. Også var det vel produksjonen som garantert måtte stå med ræva oppi været og plukke. Endret 27. oktober 2022 av tyren56 Fikset link 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 27. oktober 2022 #1180 Del Skrevet 27. oktober 2022 tyren56 skrev (23 minutter siden): Fra storyen til Hanne på IG. Prøver å redde seg selv, og på litt humor 🤣 Story 1 Story 2 Om så om de rydda opp, hvorfor i all verden kan du være så lite gjennomtenkt som voksne? Ser heller ikke hvor lett det er å rydde glasskår i naturen, får neppe med deg alt. Også var det vel produksjonen som garantert måtte stå med ræva oppi været og plukke. For det første: hvordan kan de vite at alt glasset ble ryddet opp? Små biter kan ha blitt skjult av gress og lyng, og kan skade dyr senere. For det andre: at det ble kastet utenfor gjerdet gjør at gårdens dyr ikke kunne skade seg på glassbiter, men hva med ville dyr? Fugler, mus og andre dyr som lever der holder seg da ikke innenfor gjerdet! 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå