Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2022 #1081 Del Skrevet 23. oktober 2022 cas12 skrev (56 minutter siden): Blir feil og dømme hashar synes jeg.. er nok filmet veldig feil Det blir sagt hver gang en deltaker får kritikk da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 23. oktober 2022 #1082 Del Skrevet 23. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Det blir sagt hver gang en deltaker får kritikk da 😅 Men det virker sånn på han dessverre,mulig jeg tar feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 23. oktober 2022 #1083 Del Skrevet 23. oktober 2022 cas12 skrev (På 22.10.2022 den 9.06): Jeg er jævelig lei Henrik og hvor mye han spiser og snakker om folk bak ryggen til folk. Hashar er den eneste gutten som fortjener og gå til Finalen etter min mening. signerer!!😌👏🏻 Har prøvd så hardt og lenge å like Henrik, men nej…. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 23. oktober 2022 #1084 Del Skrevet 23. oktober 2022 Hashar får ikke mat og legger skylda på sitt konstante dårlige humør på det. Han er gretten, barnslig, amper og sur. Gruppa får ikke nok søvn, Hashar klager over at gjengens humør blir preget av det og mener at folk må tåle såpass. For en fyr! Takler ikke sånne folk! 🤣🤣🤣🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2022 #1085 Del Skrevet 23. oktober 2022 Blåttvann skrev (Akkurat nå): Hashar får ikke mat og legger skylda på sitt konstante dårlige humør på det. Han er gretten, barnslig, amper og sur. Gruppa får ikke nok søvn, Hashar klager over at gjengens humør blir preget av det og mener at folk må tåle såpass. For en fyr! Takler ikke sånne folk! 🤣🤣🤣🤣 Blir i det minste noe underholdning av det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 23. oktober 2022 #1086 Del Skrevet 23. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Blir i det minste noe underholdning av det 😅 For meg er ikke dårlig stemning og konstant surmulimg underholdning. Har sett svært lite på Farmen i år fordi jeg følte så mye på det. Ser på reprisene som går i dag fordi jeg er fyllesyk. 😅 Og både han der Dan virker ganske psyk. Pastoren fikk jeg med meg i en halv episode og han skremte meg nesten... Hva skjer med årets deltakere? Er de ekstra psycho hele gjengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2022 #1087 Del Skrevet 23. oktober 2022 Blåttvann skrev (5 minutter siden): For meg er ikke dårlig stemning og konstant surmulimg underholdning. Har sett svært lite på Farmen i år fordi jeg følte så mye på det. Ser på reprisene som går i dag fordi jeg er fyllesyk. 😅 Og både han der Dan virker ganske psyk. Pastoren fikk jeg med meg i en halv episode og han skremte meg nesten... Hva skjer med årets deltakere? Er de ekstra psycho hele gjengen? Jeg syntes det var morsomt når Henrik og Hashar krangla 😅 Pastoren var jo bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 23. oktober 2022 #1088 Del Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan alle kan få dårlig søvn pga de må passe på kua hver natt.. De er så mange på gården , det går ann å kjøre to og to × 2 hele natta, slik at det kun er 4 stk en natt. Da kan jo alle andre sove. Er det ingen småbarnsforeldre der inne som kan gi deltagerne en liten virkelighetssjekk, eller som har erfaring med "skiftordning " , slik at man kan få litt søvn tross nattevåk? Endret 23. oktober 2022 av Prelunia 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2022 #1089 Del Skrevet 23. oktober 2022 Spoiler Skuffende at Bente vant fordi jeg hadde sett fram til Benjamin og hennes reaksjonen når de ble gjenforent 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 23. oktober 2022 #1090 Del Skrevet 23. oktober 2022 Bose skrev (22 timer siden): Synes Hashar fortjener å vinne hele farmen. Han er den som jobber hardest og tør si ifra! Synes også det er mye mobbing der på bekostning av Hashar, han har kanskje opplevd mye i livet som gjør at han ikke alltid er så blid. Ja, arbeidsviljen hans er det hvertfall ikke noe galt med og sånn sett så fortjener han absolutt å vinne! Det er ikke smil og fanteri som får gården til å gå rundt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 23. oktober 2022 #1091 Del Skrevet 23. oktober 2022 Så rørende! Syns det var flott av Stine å ikke bli fornærma for at hennes nærmeste der inne valgte henne til kamp. "Nå vinner du hele driten ikke sant" ❤️ Syns Stine og Bente har vært to koselige personer å ha med på årets Farmen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 23. oktober 2022 #1092 Del Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Flaks for Bente at hun møtte en som var enda dårligere enn henne selv i øksekast. Jeg tror innerst inne Stine var relativt klar for å reise hjem. Etter at hun var storbonde første uka har hun fått lite TV-tid, synes jeg. Nå blir vel Bente storbonde en gang til. På markedet hadde de "flaks"denne gangen. Vanligvis de gangene ukesoppdraget ryker fordi deltakerne har lagt ned arbeidet, er det kun kjeft å få, veldig lite mat. Flaks i gåsetegn fordi det selvfølgelig er planlagt fra produksjonen ned til minste detalj hva de skal få med seg hjem. Slik jeg forstår det nå, har de fire uker igjen på Farmen. De er nå kun 7 deltakere igjen - det er veldig få i forhold til tidligere sesonger. Skal alle fra Torpet som er der den siste dagen få komme inn tro? Deltakerne må jo undre seg over at utfordrene ikke kommer i det minste. Endret 23. oktober 2022 av shalott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2022 #1093 Del Skrevet 23. oktober 2022 shalott skrev (1 minutt siden): Flaks for Bente at hun møtte en som var enda dårligere enn henne selv i øksekast. Jeg tror innerst inne Stine var relativt klar for å reise hjem. Etter at hun var storbonde første uka har hun fått lite TV-tid, synes jeg. Nå blir vel Bente storbonde en gang til. På markedet hadde de "flaks"denne gangen. Vanligvis de gangene ukesoppdraget ryker fordi deltakerne har lagt ned arbeidet, er det kun kjeft å få, veldig lite mat. Flaks i gåsetegn fordi det selvfølgelig er planlagt fra produksjonen ned til minste detalj hva de skal få med seg hjem. Slik jeg forstår det nå, har de fire uker igjen på Farmen. De er nå kun 7 deltakere igjen - det er veldig få i forhold til tidligere sesonger. Skal alle fra Torpet som er der den siste dagen få komme inn tro? Deltakerne må jo under seg over at utfordrene ikke kommer i det minste. Bare en fra torpet får bli deltaker så blir 5 i finaleuken om ikke noen trekker seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23. oktober 2022 #1094 Del Skrevet 23. oktober 2022 Så ynkelig oppførsel av Henrik å ikke ville dele krona si. Flaut. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2022 #1095 Del Skrevet 23. oktober 2022 https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/pastar-hun-tapte-tvekampen-med-vilje-falsk-stemning/15204970/ Hun tapte visst kampen med vilje virker det som, ikke den første som har påstått det før i hvert fall 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2022 #1096 Del Skrevet 23. oktober 2022 https://www.tv2.no/underholdning/langer-ut-mot-farmen-deltaker-veik-og-puslete/15196176/ Altså hvordan kan de skrive alderen hennes såpass feil flere ganger 🙊 får håpe at hun ikke leser det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mfyb Skrevet 23. oktober 2022 #1097 Del Skrevet 23. oktober 2022 Noen andre som synes Henrik minner om Sigurd fra "Sigurd fåkke pult"?😅 hele fremtoningen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 24. oktober 2022 #1098 Del Skrevet 24. oktober 2022 Bra at Bente vann kampen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 24. oktober 2022 #1099 Del Skrevet 24. oktober 2022 Tror mentor hadde mye lettere for å si at oppdraget ikke var godkjent denne gangen hehe. Han var mildt sagt sjokkert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. oktober 2022 #1100 Del Skrevet 24. oktober 2022 Amatariel skrev (På 17.10.2022 den 9.40): Jeg gjetter nå at Ivana blir storbonde, Bente førstekjempe, Stine andrekjempe og at sistnevnte ryker i kampen. Ikke ofte jeg gjetter riktig på ting, så ganske fornøyd med å få dette helt inn 😅 Men shit nå altså... Ivanas tid på Farmen ser mørk ut nå. Den planen ordføreren hadde var temmelig kortsiktig, så håper Ivana har kost seg max de to ukene hun fikk av ham. Regner med at Stine og Bente har planlagt å velge hverandre som storbonde, og da tror jeg Ivana bør forberede seg på å bli førstekjempe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå