Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

cas12 skrev (24 minutter siden):

Digger Hashar og digger at han tok ting med Henrik, liker Henrik bare mindre og mindre.

og Håper med hele mitt hjerte at Bente velger Hanne, ikke at jeg ikke liker henne,men liker Bente,Stine og Andrea, Synd Ivana er storbonden, ellers haddet det vert helt greit og få henne ut, liker alle jentene,men Ivana minst.

Krysser alt jeg har bente blir :)

Heia Bente,Stine og Andrea, Håper Hashar kommer lengst av gutta

Lurer på hvordan Hashar blir fremover med humøret hvis det fortsetter å bli dårligere, virker som at nesten alle der inne er lei av det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (25 minutter siden):

Lurer på hvordan Hashar blir fremover med humøret hvis det fortsetter å bli dårligere, virker som at nesten alle der inne er lei av det 😅

ja alle er små sure

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så jævlig lei Hasar og hvor jævlig nærtagen og hårsår han er.

Til folk som støtter Hasar, Hasar oppfører seg som en grinete unge, som tar alt i værste mening.

Måten han «konfronterte» Henrik var bare smålig og sier hvor ekstrem sær og barnselig Hasar er.

Likte når Hasar kalte Henrik et rasshøl, det er bare ironisk, for eneste rasshølet jeg ser når jeg ser Farmen er Hasar.

Er så jævlig lei at Hasar skal klage på hver jævla minste ting der inne, og skal ha siste ordet i alt. Skjønner virkelig ikke hvordan i helvete det er mulig å bli at en voksen mann kan være nærtagen og ha så til de grader mangel på selvinnsikt.

Møkk lei hele fyren, og hvordan han skal finne noe negativt i alt og ta alt personlig.

Oppførselen til Hasar minner meg om barn i 5-9års alderen.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (6 minutter siden):

Til folk som støtter Hasar, Hasar oppfører seg som en grinete unge, som tar alt i værste mening.

Måten han «konfronterte» Henrik var bare smålig og sier hvor ekstrem sær og barnselig Hasar er.

Likte når Hasar kalte Henrik et rasshøl, det er bare ironisk, for eneste rasshølet jeg ser når jeg ser Farmen er Hasar.

Er så jævlig lei at Hasar skal klage på hver jævla minste ting der inne, og skal ha siste ordet i alt. Skjønner virkelig ikke hvordan i helvete det er mulig å bli at en voksen mann kan være nærtagen og ha så til de grader mangel på selvinnsikt.

Møkk lei hele fyren, og hvordan han skal finne noe negativt i alt og ta alt personlig.

Han heter Hashar :) Enig i at han er veldig gretten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Jo dårligere humør på Hashar, jo bedre tv, haha 😂  Jeg syns det er trist at han føler seg utenfor og som en hakkekylling, men han har jo ikke akkurat gjort noe for å få venner og bli likt der inne. Ingen liker en surpomp og han må være den sureste og mest gretne deltakeren som noensinne har vært med. Lurer på hvordan han hadde vært som storbonde. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Jo dårligere humør på Hashar, jo bedre tv, haha 😂  Jeg syns det er trist at han føler seg utenfor og som en hakkekylling, men han har jo ikke akkurat gjort noe for å få venner og bli likt der inne. Ingen liker en surpomp og han må være den sureste og mest gretne deltakeren som noensinne har vært med. Lurer på hvordan han hadde vært som storbonde. 

Ikke enig i at det blir bedre tv.

Merker jeg er temmelig fed-up av Hashar.

Det er ikke gøy, det er ikke underholdende, kun pinlig og irriterende. 

Men at han er gretten og ikke gjør gode valg for å bli likt der inne, er jeg helt enig i. Han har lagt opp til det selv med manglende sosiale antenner.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden):

Men at han er gretten og ikke gjør gode valg for å bli likt der inne, er jeg helt enig i. Han har lagt opp til det selv med manglende sosiale antenner.

Jeg synes det er gøy og underholdende 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

Jeg ler rått av den surmulingen jeg 😂 Men jeg hater sånn kombayah-synge rundt leirbålet-leirskole-greier, syns det blir kjedelig i lengden. Jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg av den krangelen :hoho: 

Ja, har ikke sett på maken til gretten type. Ikke mange ganger vi har sett han smile av det vi har sett på tv. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jeg ler rått av den surmulingen jeg 😂 Men jeg hater sånn kombayah-synge rundt leirbålet-leirskole-greier, syns det blir kjedelig i lengden. Jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg av den krangelen :hoho: 

Ja, har ikke sett på maken til gretten type. Ikke mange ganger vi har sett han smile av det vi har sett på tv. 

Samme 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (7 timer siden):

Jeg er jævelig lei Henrik og hvor mye han spiser og snakker om folk bak ryggen til folk. Hashar er den eneste gutten som fortjener og gå til Finalen etter min mening.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (18 minutter siden):

Jeg er jævelig lei Henrik og hvor mye han spiser og snakker om folk bak ryggen til folk. Hashar er den eneste gutten som fortjener og gå til Finalen etter min mening.

Det er i alle fall imponerende å bli valgt til førstekjempe i uke 2, og så fortsatt være på Farmen - kanskje helt til finaleuka ja!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Det er i alle fall imponerende å bli valgt til førstekjempe i uke 2, og så fortsatt være på Farmen - kanskje helt til finaleuka ja!

det er helt klart :) har 3 favoritter,men alle er damer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur eller ikke: var bra han sa ifra til Henrik! Hele gjengen på loftet burde skamme seg, de oppførte seg som fjortiser!

Forøvrig så kan godt Stine reise hjem nå, men tviler på at hun blir valgt.

Tror hun velger Hanne, og om hun går ut så blir vel Henrik eller Andrea storbonde. Men hvem vil Bente velge om hun går ut? Stine? Skulle likt å se Harshar som storbonde, tror det kun skapt litt god underholdning😂😅

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EtFo skrev (3 timer siden):

Sur eller ikke: var bra han sa ifra til Henrik! Hele gjengen på loftet burde skamme seg, de oppførte seg som fjortiser!

Forøvrig så kan godt Stine reise hjem nå, men tviler på at hun blir valgt.

Tror hun velger Hanne, og om hun går ut så blir vel Henrik eller Andrea storbonde. Men hvem vil Bente velge om hun går ut? Stine? Skulle likt å se Harshar som storbonde, tror det kun skapt litt god underholdning😂😅

enig med at gjengen på loftet var fjortiser.

men jeg liker Nina veldig godt, så håper hun ,bente og andrea er i finalen.

Magefølelsen sier Hanne her også og jeg tror da Bente vinner og er 90% sikker på at hun velger Henrik, hvis ikke Andrea 7%, så tror jeg kanskje hun brått kan velge Lasse og,men veldig i tvil der

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Cid said:

De filmet også et klipp av at Hashar lo go danset inne i stua, tror han muligens blir fremstilt litt feil. Han sier jo selv at humøret svinger fordi han blir påvirket av matmangelen, og det kan man vel forstå?

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boomshakalaka skrev (12 minutter siden):

De filmet også et klipp av at Hashar lo go danset inne i stua, tror han muligens blir fremstilt litt feil. Han sier jo selv at humøret svinger fordi han blir påvirket av matmangelen, og det kan man vel forstå?

Hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Hashar fortjener å vinne hele farmen. Han er den som jobber hardest og tør si ifra! Synes også det er mye mobbing der på bekostning av Hashar, han har kanskje opplevd mye i livet som gjør at han ikke alltid er så blid.

Endret av Bose
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boomshakalaka skrev (2 timer siden):

Vet ikke om han blir fremstilt feil. Folk klager mye på humøret hans, og han selv har også påpekt det flere ganger. Og det er like vilkår for alle. Alle jobber og står på, spiser lite med samme kosthold og lever like intimt på hverandre like mye. Bortsett fra Henrik da, som gjør minimalt, tar seg ofte pusterom og spiser mest. Likevel har andre godt humør. Det finnes ikke synd på Hashar, og jeg er lei av å høre på unnskyldningene hans for hans dårlige humør. For det er kun unnskyldninger.

Greit nok at han har kommet på kant med to-tre stk der inne og hadde det vanskelig med å tilpasse seg fra start av. Men der igjen så gjorde han det vanskelig for seg selv med å tidlig henge med både hodet og leppa, samt var tilbaketrukket fra start. Så at Hashar har fått et vanskelig opphold er han en stor bidragsyter til selv. 

Men det er vel lettere å skylde på ting og andre enn å ta en runde med seg selv.

Jeg er ikke fan av slike humørbomber (i negativ forstand), så håper Hashar ikke vinner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (17 timer siden):

Vet ikke om han blir fremstilt feil. Folk klager mye på humøret hans, og han selv har også påpekt det flere ganger. Og det er like vilkår for alle. Alle jobber og står på, spiser lite med samme kosthold og lever like intimt på hverandre like mye. Bortsett fra Henrik da, som gjør minimalt, tar seg ofte pusterom og spiser mest. Likevel har andre godt humør. Det finnes ikke synd på Hashar, og jeg er lei av å høre på unnskyldningene hans for hans dårlige humør. For det er kun unnskyldninger.

Greit nok at han har kommet på kant med to-tre stk der inne og hadde det vanskelig med å tilpasse seg fra start av. Men der igjen så gjorde han det vanskelig for seg selv med å tidlig henge med både hodet og leppa, samt var tilbaketrukket fra start. Så at Hashar har fått et vanskelig opphold er han en stor bidragsyter til selv. 

Men det er vel lettere å skylde på ting og andre enn å ta en runde med seg selv.

Jeg er ikke fan av slike humørbomber (i negativ forstand), så håper Hashar ikke vinner. 

Blir feil og dømme hashar synes jeg.. er nok filmet veldig feil

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...