Nooni Skrevet 13. oktober 2022 #921 Del Skrevet 13. oktober 2022 Cid skrev (16 timer siden): Lurer på hvordan oppførselen til Dan vil gå utover ordførerjobben sin, vet ikke helt om han får så mange flere velgere etter dette Det tror jeg absolutt at han får. Han forsøker seg på noen stunt og liksom-manipulasjon, men han er ganske så gjennomsiktig og ingen løgner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #922 Del Skrevet 13. oktober 2022 Nooni skrev (2 minutter siden): Det tror jeg absolutt at han får. Han forsøker seg på noen stunt og liksom-manipulasjon, men han er ganske så gjennomsiktig og ingen løgner. Så du tror dette vil være med på å sikre han en ny periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 13. oktober 2022 #923 Del Skrevet 13. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Så du tror dette vil være med på å sikre han en ny periode? Jeg ville ikke blitt overrasket. Om han selv ønsker en ny periode da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #924 Del Skrevet 13. oktober 2022 Nooni skrev (2 minutter siden): Jeg ville ikke blitt overrasket. Om han selv ønsker en ny periode da. Og så ender han opp som Norges statsminister i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #925 Del Skrevet 13. oktober 2022 Og Lasse blir justisminister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 13. oktober 2022 #926 Del Skrevet 13. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Og så ender han opp som Norges statsminister i fremtiden Nei. Det er stor forskjell å være folkevalgt i en kommune oppi nord-norge (eller et annet småsted i Norge) og bli minister. Du var kanskje bare sarkastisk? Jeg tror folk er litt lei av politisk korrekte politikere som sier en ting og gjør noe annet, uten å innrømme, uten å gi noe av seg selv, uten å angre, uten å vise humor/selvironi. Jeg er hvert fall det. Det Dan-H viser i Farmen er at han prøver seg på ting han mener er lurt av ulike grunner, så innrømmer han at det slo feil eller så står han ved det og begrunner - og begrunnelsene er ofte verdibasert og ikke så ute-å-kjøre. Dette utsagnet hans om hesten er et eksempel på et stunt, som slo feil. Det erkjenner han også selv. Han forsøker å spille spillet, så går det litt opp og ned med det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #927 Del Skrevet 13. oktober 2022 Nooni skrev (1 minutt siden): Nei. Det er stor forskjell å være folkevalgt i en kommune oppi nord-norge (eller et annet småsted i Norge) og bli minister. Du var kanskje bare sarkastisk? Jeg tror folk er litt lei av politisk korrekte politikere som sier en ting og gjør noe annet, uten å innrømme, uten å gi noe av seg selv, uten å angre, uten å vise humor/selvironi. Jeg er hvert fall det. Det Dan-H viser i Farmen er at han prøver seg på ting han mener er lurt av ulike grunner, så innrømmer han at det slo feil eller så står han ved det og begrunner - og begrunnelsene er ofte verdibasert og ikke så ute-å-kjøre. Dette utsagnet hans om hesten er et eksempel på et stunt, som slo feil. Det erkjenner han også selv. Han forsøker å spille spillet, så går det litt opp og ned med det. Så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #928 Del Skrevet 13. oktober 2022 Håper å få sett Dan i sekken grenen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. oktober 2022 #929 Del Skrevet 13. oktober 2022 jukkapalme skrev (20 timer siden): Dessuten vil jeg ikke gå glipp av Dan i hinderløypa, haha 😂 Enig, det hadde vært sesongens høydepunkt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 13. oktober 2022 #930 Del Skrevet 13. oktober 2022 jukkapalme skrev (21 timer siden): Det tenkte jeg også på! Jeg skvatt nesten litt da de nevnte henne. Vet ikke helt hvilken dato dette er spilt inn, men hvis det var i august en gang var det jo ikke lenge til det faktisk skjedde. Jeg kan ikke noe for det, men jeg syns det er stygt å ha veddemål om noe sånt uansett hvor gammel personen de vedder om er. synes ikke det er så mye og reagere på egentlig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #931 Del Skrevet 13. oktober 2022 cas12 skrev (5 minutter siden): synes ikke det er så mye og reagere på egentlig Å spøke om når en dronning dør er ganske ufint… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 13. oktober 2022 #932 Del Skrevet 13. oktober 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Å spøke om når en dronning dør er ganske ufint… spøkte jo ikke, var bare et veddemål 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #933 Del Skrevet 13. oktober 2022 cas12 skrev (1 minutt siden): spøkte jo ikke, var bare et veddemål Måten de pratet om det var ganske så spøkefullt, og et veddemål om når en dronning dør synes jeg er minst like ille, snakk om å ha lite respekt for noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 13. oktober 2022 #934 Del Skrevet 13. oktober 2022 (endret) Pastoren stakk fra Torpet rett før de fikk inn igjen på Farmen. De klarte å lure ham til det. Lurer på hva han tenker om det nå? 🤔 Endret 13. oktober 2022 av drivhus 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 14. oktober 2022 #935 Del Skrevet 14. oktober 2022 Så ekkel og uspiselig Andrea blir med Lasse inne på farmen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #936 Del Skrevet 14. oktober 2022 Maydis8 skrev (20 minutter siden): Så ekkel og uspiselig Andrea blir med Lasse inne på farmen. Hun er som en annen person 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 14. oktober 2022 #937 Del Skrevet 14. oktober 2022 21 hours ago, drivhus said: Pastoren stakk fra Torpet rett før de fikk inn igjen på Farmen. De klarte å lure ham til det. Lurer på hva han tenker om det nå? 🤔 Tror ikke det var noe lureri involvert der, Dagny ble kastet under bussen. Selv om det skulle være skuespill, så har pastoren vist integritet. Det mye større verdi enn et reality program og penger og bil, mener jeg. Jeg er langt fra religiøs, men jeg respekterer pastoren for det. Så ja, kanskje man sitter igjen med en bil, men integritet er ikke noe som kan kjøpes. Og det har mye større verdi mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #938 Del Skrevet 15. oktober 2022 Hvem tror dere Dan velger som andrekjempe? Jeg tror fortsatt at det blir Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helle83 Skrevet 15. oktober 2022 #939 Del Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Hvem tror dere Dan velger som andrekjempe? Jeg tror fortsatt at det blir Lasse Hashar. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 15. oktober 2022 #940 Del Skrevet 15. oktober 2022 Helle83 skrev (4 timer siden): Hashar. Holder en knapp på Hashar jeg og. Blir spennende å se! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå