Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Mentor var skikkelig stolt og rørt over masketeateret for så å bli veldig skuffet når han så resten av oppdraget. Må være kjipt å høre på det.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Galen King skrev (1 time siden):

Mentor var skikkelig stolt og rørt over masketeateret for så å bli veldig skuffet når han så resten av oppdraget. Må være kjipt å høre på det.

Skulle ønske at han gikk bort og kjeftet på sabotørene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tv2.no/underholdning/bryter-sammen-under-exit-intervju/15218286/

Kjipt at han har følt på ensomhet der inne. Men litt spesielt at han mener folk ikke skal snakke med han når han er i dårlig humør, eller "mase" som han kaller det, og samtidig mener han at folk må prøve å bli kjent med han.. Ta litt ansvar selv? Han har jo vært mye sur og krass. 

Tror nok skylden ligger litt hos begge parter her. Og at han har følt ekstra på det siden de andre unge har vært en "gjeng". 

Alle følelser blir nok forsterka der inne, så da kan nok ting virke litt mer dramatisk enn det hadde vært i en annen setting. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titori skrev (1 minutt siden):

https://www.tv2.no/underholdning/bryter-sammen-under-exit-intervju/15218286/

Kjipt at han har følt på ensomhet der inne. Men litt spesielt at han mener folk ikke skal snakke med han når han er i dårlig humør, eller "mase" som han kaller det, og samtidig mener han at folk må prøve å bli kjent med han.. Ta litt ansvar selv? Han har jo vært mye sur og krass. 

Tror nok skylden ligger litt hos begge parter her. Og at han har følt ekstra på det siden de andre unge har vært en "gjeng". 

Alle følelser blir nok forsterka der inne, så da kan nok ting virke litt mer dramatisk enn det hadde vært i en annen setting. 

Han ble heldigvis mye blidere etter at han fikk vite om torpet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilkåret skrev (2 minutter siden):

Herregud så kjedelig, alle taper jo med vilje. Bedre at de kaster inn håndkle før kamp. Men det er vel produksjonen bak kamera som sier at de skal gå i kamp for spenningen. Nei, dette blir siste farmen sesongen for meg.

Spoiler

Han kommer jo inn igjen nå så er mulig at det bare er noe han sa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galen King skrev (2 timer siden):

Det hadde jeg ikke brydd meg noe om - alt er jo skuespill!?! Antakelig er produksjonen bare glad for dette.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir Bente nok en gang storbonde :) Heldigvis :) ser ut som de fra tropet kommer til uka også, siden de skal 3 inn, håper jeg i alle fall Hashar og Benjamin, hadde vert så GØY 😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (8 minutter siden):

Da blir Bente nok en gang storbonde :) Heldigvis :) ser ut som de fra tropet kommer til uka også, siden de skal 3 inn, håper jeg i alle fall Hashar og Benjamin, hadde vert så GØY 😄

Håper Hanne blir førstekjempe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Håper Hanne blir førstekjempe 

hun lovet og velge Henrik igjen,men Ja Hanne er også helt greit

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (Akkurat nå):

Jeg vil ikke at Benjamin eller Hashar skal kunne havne i tvekamp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg vil ikke at Benjamin eller Hashar skal kunne havne i tvekamp igjen

den er jeg enig i og greit med en jentekamp nå, lenge siden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cas12 skrev (1 time siden):

Ja, men jeg tror det endrer seg når Benjamin (forhåpentligvis) kommer inn igjen. Henrik vil jo velge han som andrekjempe da. Så for å sikre Benjamin videre må hun ta jentekamp. Men enig at det er på tide. Men Hanne er jo en sterk konkurrent, så ikke dumt å ta henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 minutter siden):

Ja, men jeg tror det endrer seg når Benjamin (forhåpentligvis) kommer inn igjen. Henrik vil jo velge han som andrekjempe da. Så for å sikre Benjamin videre må hun ta jentekamp. Men enig at det er på tide. Men Hanne er jo en sterk konkurrent, så ikke dumt å ta henne.

Jeg tror ikke Henrik vil velge Benjamin som andrekjempe om han kunne valgt Hashar istedenfor. Henrik er redd for kunnskap sier han. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke Henrik vil velge Benjamin som andrekjempe om han kunne valgt Hashar istedenfor. Henrik er redd for kunnskap sier han. 

Bare en av de kommer inn da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 minutt siden):

Bare en av de kommer inn da

Hvis det er Benjamin blir spørsmålet hvem Henrik frykter mest i kunnskap av Benjamin og Lasse tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (Akkurat nå):

Hvis det er Benjamin blir spørsmålet hvem Henrik frykter mest i kunnskap av Benjamin og Lasse tror jeg..

Henrik og Lasse er jo venner så tviler på at de velger hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Henrik og Lasse er jo venner så tviler på at de velger hverandre

Sant. Men på andre siden valgte jo Bente bestevenninnen Stine som andrekjempe. Så kommer vel an på hvor sterkt de ønsker å vinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RC skrev (18 minutter siden):

Sant. Men på andre siden valgte jo Bente bestevenninnen Stine som andrekjempe. Så kommer vel an på hvor sterkt de ønsker å vinne.

De begge var vel uansett større sjanse til å slå ut Hashar eller Benjamin 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...