Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Justlooking skrev (18 minutter siden):

Men var det ikke noen som sa han ikke jobber som politi lenger? Men klart, han har utdannelse uansett.

Han sa på dagens episode av Torpet at han jobber på kriminalvakten i Oslo.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adobyen
Silkedyne skrev (22 minutter siden):

Ja, han har egentlig blitt utsatt for en mobb på Farmen. Veldig synd. Så hvordan han smilte så fort han kom blandt andre folk på Torpet!

Var skuffende at Bente sa hun heller ville ha tilbake Henrik. Da var ikke hun og Hashar så nære alikevel.. 

Jeg lurte på hvorfor Bente sa det, men hun sa jo at hun trodde det ville være best for stemningen blant de andre deltakerne. Jeg tror ikke at det var hennes ønske. Bente liker H og når ikke inn til de andre.

Hvis hun blir storbonde igjen neste uke så blir det fort like galt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 minutter siden):

Jeg lurte på hvorfor Bente sa det, men hun sa jo at hun trodde det ville være best for stemningen blant de andre deltakerne. Jeg tror ikke at det var hennes ønske. Bente liker H og når ikke inn til de andre.

Hvis hun blir storbonde igjen neste uke så blir det fort like galt igjen.

Hun er jo såpass voksen at hun burde tørre å si hva hun mener der og da..syns hun virker helt sykt dobbeltmoralsk til tider..😪

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Smurfii skrev (3 minutter siden):

Hun er jo såpass voksen at hun burde tørre å si hva hun mener der og da..syns hun virker helt sykt dobbeltmoralsk til tider..😪

Hun sa det jo så alle kunne høre det, men det ble ikke fokusert noe på det. Vi burde kanskje se den delen om igjen?

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Heh når fikk de sjokolade :klo: 

De kjøpte kakao på marked for noen uker siden.

Nei, nå gleder jeg meg til Torpet-folk kommer inn, det trengs å ristes litt opp i den gjengen som er igjen på Farmen.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt bekreftet noen plass at det er 10 uker istedenfor 11 som vanlig denne sesongen? Ser de prater om i farmen at det bare er 2 uker igjen :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bente skuffet meg litt med den kommentaren om hvem hun ønsket tilbake, men mulig alt blir klippet og vridd ut av kontekst, også mulig det var rett og slett en form for overlevelses strategi.

Syntes også at til neste år bør det være mer konsekvenser for regelbrudd og handlinger, som er skadelig for folk og fe som flaskeknusing.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (10 minutter siden):

Bente skuffet meg litt med den kommentaren om hvem hun ønsket tilbake, men mulig alt blir klippet og vridd ut av kontekst, også mulig det var rett og slett en form for overlevelses strategi.

Syntes også at til neste år bør det være mer konsekvenser for regelbrudd og handlinger, som er skadelig for folk og fe som flaskeknusing.

Tviler på at det vil skje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med de skjønne kattungene etter farmen? Synes det er ille å se at de tomler rundt på selvstyr. Og jeg mener de er altfor små til å gå ut på egenhånd uten tilsyn. De kan bli tatt av ville dyr eller havne i farlige situasjoner. De kan lett bli skremt og rote seg bort. Synes det er kritikkverdig at de viser frem kattehold på denne måten. Ja, det var sånn de hadde katt for hundre år siden, men i dag vet vi bedre. Og det er helt forkastelig å utnytte disse små nøstene på denne måten for tv-underholdning. I tillegg er det kritiiverdig at det bidrar til feilinformasjon, da folk som ser på gjerne tenker det er greit å sleppe ut en liten kattunge. Noe som fremdeles mange tror er greit, og som medfører at alt for mange katter "forsvinner", dvs de blir påkjørt, tatt av fugler og ville dyr, roter seg bort og blir villkatter som formerer seg og bidrar til det store problemet med alle hjemløse katter i dette landet. Elendig tv2. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (6 timer siden):

Hun sa ikke at hun ikke ønsket Hashar, hun sa at det ville være enklere på gården om det var Henrik som kom tilbake. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at de som drar på markedet anstrenger seg så for å få tak i mat uten penger fra ukesoppdraget som de andre har sabotert. De burde fått følt på uttrykket: "som man reder ligger man". Skulle i hvert fall spist det opp selv. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (3 minutter siden):

Skjønner ikke at de som drar på markedet anstrenger seg så for å få tak i mat uten penger fra ukesoppdraget som de andre har sabotert. De burde fått følt på uttrykket: "som man reder ligger man". Skulle i hvert fall spist det opp selv. 

Og sjarmøren Henrik sitter fremdeles og ruger på den krona si. For en fyr. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det visst på en annen måte enn de fleste andre her inne. Hashar lirer jo av seg spydigheter og negative ting om de andre i hver setning. Man må vel greie å forholde seg til andre mennesker selv om man er litt forskjellige. Noe han åpenbart ikke greier med lite mat i kroppen. Mitt inntrykk er at han har ekskludert seg selv ganske greit. (selvfølgelig kan ting være annerledes pga klipping). Hva har Andrea gjort han for eksempel, hun virker da å være hyggelig mot han. For så å få dritt tilbake. Skjønner at man da ikke gidder å prøve mer. De andre, f.eks Bente og de fleste andre, greier å ha to tanker i hodet samtidig. Å være skuffet over sabotasje og synes noe er barnslig, men samtidig være vennlig og se folks gode sider. 

Det er vel et uttrykk som sier noe sånt som at: Ser du rundt deg og ser en idiot er det godt mulig at det er en idiot. Ser du rundt deg og ser mange idioter er det stor sannsynlighet for at det er du selv som er idioten. 

Er noe i det. (Nei, sier ikke at han er en idiot, det er brukt for å få frem et poeng). 

Enig i at Hanne har tapt seg, men oppfattet det som at hun smilte fordi Henrik gjorde det bra/vant. Ellers har jeg ikke noe imot resten. 

Men gøy at Hashar kommer inn igjen da, for underholdningens del. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner hva du mener, og fikk et dårlig inntrykk av Hashar etter første gangen han ble valgt som førstekjempe hvor han regelrett meldte seg ut. Men det kom jo senere fram at det var en forsvarsmekanisme fordi de andre allerede forsøkte å presse han ut av gruppa.

Fikk et godt inntrykk av Henrik som storbonde, men det inntrykket har bare blitt verre og verre siden. Synes spesielt Hanne oppfører seg usmakelig der inne. Som en liten barnslig drittunge egentlig.

Skjønner at alle følelser nok blir svært forsterket inne på et sted som Farmen, men ja... har bare et dårlig inntrykk av hele gjengen som er igjen der inne. Føler Bente er den eneste som kan vinne uten dårlig samvittighet.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig mtp Hashar som har spilt seg selv ut på sidelinja med furting og offermentalitet. Dårlig humør på jevn basis sliter på en gruppe. Når det er sagt, har det vært regelbrudd med besøk  på førstekjempehytta de to gangene Hashar har vært andrekjempe. Skjønner at det gjør ham sur. Uansett: det blir utrolig gøy å se fjesene på Henriks lille hoff i morgen når "håret i suppa" aka Hashar kommer tilbake! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig mtp Hashar som har spilt seg selv ut på sidelinja med furting og offermentalitet. Dårlig humør på jevn basis sliter på en gruppe. Når det er sagt, har det vært regelbrudd med besøk  på førstekjempehytta de to gangene Hashar har vært andrekjempe. Skjønner at det gjør ham sur. Uansett: det blir utrolig gøy å se fjesene på Henriks lille hoff i morgen når "håret i suppa" aka Hashar kommer tilbake! 

Håper han arresterer Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...