cas12 Skrevet 24. oktober 2022 #1101 Skrevet 24. oktober 2022 Ivana ut neste, hvis ikke Bente velger en guttekamp da
Kristanna Skrevet 24. oktober 2022 #1102 Skrevet 24. oktober 2022 Hvor hadde Henrik fått den krona fra?
Gjest Cid Skrevet 24. oktober 2022 #1103 Skrevet 24. oktober 2022 Kristanna skrev (13 minutter siden): Hvor hadde Henrik fått den krona fra? Maleriet som han solgte
Kristanna Skrevet 24. oktober 2022 #1104 Skrevet 24. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Maleriet som han solgte Aha, takk😊 Har altibox og dermed ikke tv2🙄 Så må se i programarkivet hos mamma når jeg er der. Hender jeg går glipp av noe.
Gjest shalott Skrevet 24. oktober 2022 #1105 Skrevet 24. oktober 2022 cas12 skrev (1 time siden): Ivana ut neste, hvis ikke Bente velger en guttekamp da I utgangspunktet er vel Ivana Bentes soleklare førstevalg, både en "takk for sist" fordi Ivana selv valgte Bente, og fordi den opprinnelige planen jo var å velge henne den uka Dan røk ut. Samtidig er de nå kommet såpass langt i oppholdet at de må tenke konkurrenter inn mot finalen. Bente er krystallklar på at Ivana er den "svakeste" der inne, ergo en drømme-motstander i finaleuka. Bente får kanskje ikke flere sjanser til å få ut for eksempel Andrea eller Henrik, samtidig som Bente selv er en stor konkurrent for de andre; de vil ønske å få henne ut før det drar seg til.
lin Skrevet 24. oktober 2022 #1106 Skrevet 24. oktober 2022 Håper egentlig Hashar blir storbonde jeg 😊 11
LiseTV Skrevet 25. oktober 2022 #1107 Skrevet 25. oktober 2022 Håper at Hashar og Henrik ryker ut fortest mulig og at Dan kommer tilbake. 2
Gjest Cid Skrevet 25. oktober 2022 #1108 Skrevet 25. oktober 2022 (endret) LiseTV skrev (2 timer siden): Håper at Hashar og Henrik ryker ut fortest mulig og at Dan kommer tilbake. Spoiler Dan er jo ute Endret 25. oktober 2022 av Cid
tonebelinda Skrevet 25. oktober 2022 #1109 Skrevet 25. oktober 2022 lin skrev (11 timer siden): Håper egentlig Hashar blir storbonde jeg 😊 Det håper jeg også. Har skikkelig sans for Hashar. 4
shab Skrevet 25. oktober 2022 #1110 Skrevet 25. oktober 2022 Spoiler Herregud så barnslig Henrik er. Tviler på Hanne og Henrik blir et par ja, 3
Turkis Sau Skrevet 25. oktober 2022 #1111 Skrevet 25. oktober 2022 (endret) shab skrev (30 minutter siden): Skjul innhold Herregud så barnslig Henrik er. Tviler på Hanne og Henrik blir et par ja, Spoiler Tror nok som de sa at lite mat og søvn tærer på de fleste der, men ja, han var i overkant kverulerende😵💫 Men skjønner at han ble litt sliten av den høye energien til Ivana og Hanne når han selv var sliten. Bente er jo tidenes storbonde, for en dame! Synes hun fortjener å vinne hele skiten. Det er fascinerende å se hvor forskjellig Hashar responderer på Bente sine ord og energi, vs. de andre der innne. Hun er jo rene Hashar-hviskeren. Flott for han at han har henne der inne. Men dette med at han overser de andre og ikke gidder å si god morgen en gang synes jeg han er for voksen til. Ivana synes jeg er den kjedeligste deltageren der inne, hadde helt glemt henne til jeg så henne sånn godt uti episoden😅 Blir spennende å se om det blir sabotasje denne uken, da tror jeg det blir særdeles dårlig stemning, med tanke på at Bente var så åpen for at de bare kunne si fra med en gang. Alt i alt, koseligere episode enn det har vært i det siste. Endret 25. oktober 2022 av Turkis Sau 4
cas12 Skrevet 25. oktober 2022 #1112 Skrevet 25. oktober 2022 shalott skrev (På 24.10.2022 den 20.22): I utgangspunktet er vel Ivana Bentes soleklare førstevalg, både en "takk for sist" fordi Ivana selv valgte Bente, og fordi den opprinnelige planen jo var å velge henne den uka Dan røk ut. Samtidig er de nå kommet såpass langt i oppholdet at de må tenke konkurrenter inn mot finalen. Bente er krystallklar på at Ivana er den "svakeste" der inne, ergo en drømme-motstander i finaleuka. Bente får kanskje ikke flere sjanser til å få ut for eksempel Andrea eller Henrik, samtidig som Bente selv er en stor konkurrent for de andre; de vil ønske å få henne ut før det drar seg til. blir spennende og se hva hun tenker da
cas12 Skrevet 25. oktober 2022 #1113 Skrevet 25. oktober 2022 Cid skrev (10 timer siden): Skjul innhold Dan er jo ute og kommer ikke tilbake, og takk og lov for det 4
Gjest Bulsara Skrevet 25. oktober 2022 #1114 Skrevet 25. oktober 2022 Turkis Sau skrev (7 timer siden): Skjul innhold Tror nok som de sa at lite mat og søvn tærer på de fleste der, men ja, han var i overkant kverulerende😵💫 Men skjønner at han ble litt sliten av den høye energien til Ivana og Hanne når han selv var sliten. Bente er jo tidenes storbonde, for en dame! Synes hun fortjener å vinne hele skiten. Det er fascinerende å se hvor forskjellig Hashar responderer på Bente sine ord og energi, vs. de andre der innne. Hun er jo rene Hashar-hviskeren. Flott for han at han har henne der inne. Men dette med at han overser de andre og ikke gidder å si god morgen en gang synes jeg han er for voksen til. Ivana synes jeg er den kjedeligste deltageren der inne, hadde helt glemt henne til jeg så henne sånn godt uti episoden😅 Blir spennende å se om det blir sabotasje denne uken, da tror jeg det blir særdeles dårlig stemning, med tanke på at Bente var så åpen for at de bare kunne si fra med en gang. Alt i alt, koseligere episode enn det har vært i det siste. Spoiler Enig her. Litt modenhet tenker jeg også er det som skulle til. Kommunikasjon er alltid key. Som Bente selv sa, hun gjorde ikke mye annet enn å stå der. Kommer Torpet gjengen inn etter denne ukens tvekamp eller før tror dere? Blir jo garantert en demper på stemningen når de 3 der entrer Farmen 😅 Det gleder jeg meg til .
Gjest Adobyen Skrevet 25. oktober 2022 #1115 Skrevet 25. oktober 2022 Bulsara skrev (3 minutter siden): Skjul innhold Enig her. Litt modenhet tenker jeg også er det som skulle til. Kommunikasjon er alltid key. Som Bente selv sa, hun gjorde ikke mye annet enn å stå der. Kommer Torpet gjengen inn etter denne ukens tvekamp eller før tror dere? Blir jo garantert en demper på stemningen når de 3 der entrer Farmen 😅 Det gleder jeg meg til . Spoiler Spennende, men jeg tipper at det skjer i løpet av uka. Det blir gøy, for de andre vet jo ikke om Torpet2, og det blir vel litt sjokk når de kommer.
Gjest Bulsara Skrevet 25. oktober 2022 #1116 Skrevet 25. oktober 2022 Adobyen skrev (6 minutter siden): Skjul innhold Spennende, men jeg tipper at det skjer i løpet av uka. Det blir gøy, for de andre vet jo ikke om Torpet2, og det blir vel litt sjokk når de kommer. Spoiler Ja, jeg gleder meg sånn til å se de sjokka og (antageligvis) sure ansiktene deres. 😇
Silkedyne Skrevet 25. oktober 2022 #1117 Skrevet 25. oktober 2022 Enig at Ivana er kjedelig og som storbonde endret hun seg (til det værre). Nå har jeg ikke fulgt med på Torpet de siste ukene men jeg håper Benjamin kommer inn igjen. Heier ellers på Bente 2
Titori Skrevet 25. oktober 2022 #1118 Skrevet 25. oktober 2022 Skjønner godt at det blir litt diskusjoner og dårlig stemning når de har vært oppå hverandre så lenge. Jeg opplevde ikke Henrik som kverulerende, tror han oppriktig ville diskutere frem den beste løsningen. Det er jo bare ulike meninger og ulike personligheter, ikke så farlig det. Noen liker å ta kjappe avgjørelser, mens andre liker å diskutere. Helt naturlig. Syns Henrik er ålreit jeg. Liker Andrea også. Og Bente. Og Hanne (må være lov å være litt barnslig av og til. Jeg er langt eldre enn henne, og hadde blitt koko hvis jeg ikke kunne tøyse og tulle der inne). Hashar er kanskje litt misforstått (?), men merkelig å ikke svare når folk sier god morgen. Hvis det var sånn som det kom frem på tv. Noen solstråle er han vel uansett ikke 😛
Trotwood Skrevet 25. oktober 2022 #1119 Skrevet 25. oktober 2022 (endret) 1 hour ago, Titori said: Hashar er kanskje litt misforstått (?), men merkelig å ikke svare når folk sier god morgen. Hvis det var sånn som det kom frem på tv. Noen solstråle er han vel uansett ikke 😛 Jeg er Hashar om morgenen 🙈 Sier noen god morgen til meg når jeg nettopp har stått opp får de kanskje til nøds et kort "hei" hvis de er veldig heldige, mest sannsynlig stillhet, et grynt eller et "nei.". 😆 Det er absolutt ingenting som er positivt om morgener! #bmenneske. ...jeg er blid ellers da 😇 Endret 25. oktober 2022 av Trotwood 2
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #1120 Skrevet 26. oktober 2022 Hashar sin grettenhet er sikkert irriterende for de der inne men for oss som ser på så synes jeg at det har vært underholdende 😄 for underholdningen sin skyld så håper jeg at han blir værende der til finaleuken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå